
Het lijkt mij ook een lek in een van de slangen. Ik hoop dat het een easy fix is!
Moderator: webmasters
Mijn pa gebeld en die heeft me weggesleept. Na het bellen direct maar de sleepkabel geplaatst (en het sleepoogkapje eraf gehaald, verliezen we die iig niet). Das wel handig, halve gereedschapskoffer en andere tools als een sleepkabel en dergelijke in de auto hebben liggen.Jurjenz wrote:Dat is balenHoe ben je uiteindelijk thuis gekomen?
Ik denk dat ik daar dan wel eerder last van zou hebben gehad. Geintje met mijn slangenzooi naar de kachelradiator heb ik in februari 2011 gehad. De D riem is in juni 2011 gedaan en daarna nooit meer iets hoeven bijvullen. In de tussentijd echter wel flink wat gereden met het wagentje, o.a. naar Oberhausen waar het laatste stuk continue 160+ is gereden op de Duitse snelweg, vorig jaar nog de meeting in Geldermalsen en ga zo maar door. Denk dat ik dan wel wat eerder e.e.a. had moeten merken.AlexanderB wrote:Ik zou iig beginnen met gewoon een emmer water dr in, en starten maar, en dan kijken waar het vandaan komt..als ie niet uberhaupt drooggekookt is omdat ie slecht ontlucht was (Dat deed m'n GT toen ie nog een monopoint was 2x achter elkaar..)
Dat was toevallig de slang die ik hier beschrijf?REV1 wrote:Als ie slecht ontlucht is hoor je (meestal?) het water stromen of klotsen in de kachelradiateur.
Ik heb een paar weken geleden op precies dezelfde manier stil gestaan, en bij mij was de slang tussen onderkant thermostaat behuizing en kachel iets gescheurd. (net iets onder de slangklem)
Inderdaad die slang. Ik heb er een paar cm af laten snijden en de slang weer vastgezet. (stond in het weekend in Belgie langs de snelweg, dan moet je wat)Laurent wrote:Dat was toevallig de slang die ik hier beschrijf?REV1 wrote:Als ie slecht ontlucht is hoor je (meestal?) het water stromen of klotsen in de kachelradiateur.
Ik heb een paar weken geleden op precies dezelfde manier stil gestaan, en bij mij was de slang tussen onderkant thermostaat behuizing en kachel iets gescheurd. (net iets onder de slangklem)
Heb ik, voor het geval datLaurent wrote:Voor het geval dat, just in case, iemand die een goede, vlakke 1.1 monopoint (PH2, 60 PK 94er) kop heeft liggen en deze niet meer nodig heeft?
Ik heb hem zelf uit een saxo gehaald die aardig wat jonger was. Zat ook een beschermkous omheen. Bij de dealer kan ook, maar ik vond het verschil tussen 10 euro en 85 euro nogal groot.REV1 wrote:Inderdaad die slang. Ik heb er een paar cm af laten snijden en de slang weer vastgezet. (stond in het weekend in Belgie langs de snelweg, dan moet je wat)Laurent wrote:Dat was toevallig de slang die ik hier beschrijf?REV1 wrote:Als ie slecht ontlucht is hoor je (meestal?) het water stromen of klotsen in de kachelradiateur.
Ik heb een paar weken geleden op precies dezelfde manier stil gestaan, en bij mij was de slang tussen onderkant thermostaat behuizing en kachel iets gescheurd. (net iets onder de slangklem)
Heb er nog geen nieuwe slang voor omdat ik bij Mister auto niet goed kon zien welke slang ik moet hebben. Plan is om op de sloop te gaan kijken voor een slang, en als ik jouw bericht zo lees moet ik dus op zoek naar een slang van een Saxo.
Dat is mooi. Wagentje is al even in de familie en mijn pa had het erover dat zo'n 50 tot 60.000 km terug, de koppakking ook al vervangen is. We gaan dus even gedegen te werk om erachter te komen waar het probleem zit.Jurjenz wrote:Heb ik, voor het geval datLaurent wrote:Voor het geval dat, just in case, iemand die een goede, vlakke 1.1 monopoint (PH2, 60 PK 94er) kop heeft liggen en deze niet meer nodig heeft?