Even voorstellen, Maurice
Moderator: webmasters
-
- AX Starter
Even voorstellen, Maurice
Hoi Ax rijders, sinds 18 jaar weer eens in een AX gezeten, ditmaal mijn eigen échte AX.
Vanavond heb ik haar opgehaald bij de dealer.
Ik rij al jáááren Visa, en heb toch maar besloten om de Visa's te sparen en voor het reguliere verkeer een ander autootje aan te schaffen.
Toevallig genoeg , zonder dat mijn Citro-maatje er van wist was ik op zoek naar een ander autootje, en belde hij mij met de mededeling dat ie een AX binnenkreeg die van mij MOEST worden,en aldus geschiedde
Het is een AX 1100 Spot driedeurs uit 1995 van de eerste eigenaresse, met slechts 19.000km op het klokje.
Ze heeft de AX ingeruild voor een C1 omdat ze eigenlijk niet meer zo goed zonder stuurbekrachtiging kon.
Die heb ik vanavond dus opgehaald, nieuws vers van de pers.
Verder woon ik in Enschede, samen met mijn vriend Oscar & 5 poezen, en ben taxibuschauffeur van beroep.
In mijn vrije tijd ben ik als voorzitter van de Visaclub regelmatig op pad met één van onze 2 Visa's, beiden 2-cylinders , een special uit 1985 (90.000km) en een club uit 1987 met maar 37.000km die ik vorig jaar in Duitsland van de 1e eigenaar kocht (1e eigenaar=met een omweg)
Foto's van de AX volgen nog ...
Vanavond heb ik haar opgehaald bij de dealer.
Ik rij al jáááren Visa, en heb toch maar besloten om de Visa's te sparen en voor het reguliere verkeer een ander autootje aan te schaffen.
Toevallig genoeg , zonder dat mijn Citro-maatje er van wist was ik op zoek naar een ander autootje, en belde hij mij met de mededeling dat ie een AX binnenkreeg die van mij MOEST worden,en aldus geschiedde
Het is een AX 1100 Spot driedeurs uit 1995 van de eerste eigenaresse, met slechts 19.000km op het klokje.
Ze heeft de AX ingeruild voor een C1 omdat ze eigenlijk niet meer zo goed zonder stuurbekrachtiging kon.
Die heb ik vanavond dus opgehaald, nieuws vers van de pers.
Verder woon ik in Enschede, samen met mijn vriend Oscar & 5 poezen, en ben taxibuschauffeur van beroep.
In mijn vrije tijd ben ik als voorzitter van de Visaclub regelmatig op pad met één van onze 2 Visa's, beiden 2-cylinders , een special uit 1985 (90.000km) en een club uit 1987 met maar 37.000km die ik vorig jaar in Duitsland van de 1e eigenaar kocht (1e eigenaar=met een omweg)
Foto's van de AX volgen nog ...
Re: Even voorstellen, Maurice
Welkom ben benieuwd naar de foto's
-
- AX super weirdo
Welkom op t forum.
(Iets meer dan) 1000 km per jaar, wow..
Enige tip die ik je geven kan: hou de vloeistofniveau's goed in de gaten, en waarschijnlijk ga je de komende tijd een hoop rubbers en slangen vervangen (door uitdroging, zo weinig rijden is eigenlijk niet zo goed voor een auto..)
En foto's! Uiteraard.
(Iets meer dan) 1000 km per jaar, wow..
Enige tip die ik je geven kan: hou de vloeistofniveau's goed in de gaten, en waarschijnlijk ga je de komende tijd een hoop rubbers en slangen vervangen (door uitdroging, zo weinig rijden is eigenlijk niet zo goed voor een auto..)
En foto's! Uiteraard.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Foootooooo's! http://uploadjefoto.axclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Oh, en welkom!
Oh, en welkom!
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
-
- AX Starter
Oh ja, met pekelbak doe ik dit autootje écht tekort, ze rijdt wel in de winter, maar wordt tiptop bijgehouden, en top geconserveerd Dus géén pekelbak...
Foto's volgen zogauw het enigzins kan, lees: Licht, en tijd genoeg
Foto's volgen zogauw het enigzins kan, lees: Licht, en tijd genoeg
Welkom! Bekende naam van het CiFo
Mijn wie=wie
Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
-
- Archivaris
Welkom!
Ik dacht al een bekende naam te zien maar ik zie dat je ook lid bent van WRENNIEOB.
Ik dacht al een bekende naam te zien maar ik zie dat je ook lid bent van WRENNIEOB.
-
- AX Starter
Klopt Wrenniob kijk ik niet zoveel meer op vanwege al die nieuwelingen, 't is te groot geworden Inderdaad al weer heel wat jaartjes op het CiFo, voornamelijk op het visagedeelte
Nou Maurice, waarschijnlijk blijf je hier ook jaren plakken. Dit is een van de leukste auto-fora op het grote, boze internet. We hebben hier zelfs leden die helemaal geen AX meer rijden...En ze blijven maar plakken.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Welkom! 19.000
19.000... Pffff, ik heb de helft daarvan al weggereden sinds de zomer... Fotos!!! En welkom trouwens.
AX 1.1i Volcane Rood
Welkom,
Mooie km stand. Zul je niet meer snel vinden denk ik nog een met zo stand.
Foto's zijn welkom ook van de Visa natuurlijk.
Mooie km stand. Zul je niet meer snel vinden denk ik nog een met zo stand.
Foto's zijn welkom ook van de Visa natuurlijk.
-
- AX Starter
Eerst maar even een paar van de Visa (die ik nu in de winterstalling heb)
De AX is gisteren héél erg opgeknapt van de poetsbeurt, glanzen als nieuw dat ukkie
De AX is gisteren héél erg opgeknapt van de poetsbeurt, glanzen als nieuw dat ukkie
-
- AX Starter
En dan de AX
-
- AX Starter
Hmmm, het forum knipt de foto's af....
Wow, ziet er uit als nieuw! Visa blijf ik ook een charmante bak vinden.
-
- Total admin
Welkom hier! Net exemplaartje!
De visas zijn ook erg leuk Een jaartje of 10 terug hebben we ook nog een 650cc gehad. Fijn bakje!
WRENNIEOB heeft voor mij een beetje afgedaan sedert het enkel nog pré 80 is.
De visas zijn ook erg leuk Een jaartje of 10 terug hebben we ook nog een 650cc gehad. Fijn bakje!
WRENNIEOB heeft voor mij een beetje afgedaan sedert het enkel nog pré 80 is.
AX-kopen is verslavend.
Welkom hier. Nette AX zo te zien.
Je Visa hierboven ziet er ook erg goed uit. Zo af en toe zie je ze (gelukkig) nog wel.
Deze heeft een trekhaak gehad?
Je Visa hierboven ziet er ook erg goed uit. Zo af en toe zie je ze (gelukkig) nog wel.
Deze heeft een trekhaak gehad?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Starter
Wat heeft een trekhaak gehad Rio97?
Geen van beiden om eerlijk te zijn
Geen van beiden om eerlijk te zijn