Sjoegerd: Citroën AX 1.1 TGE

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

pocketmech
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 342
Joined: FriMay15, 2009 7:45:44 PM
Location: A'foort

Re: Sjoegerd: Citroën AX 1.1 TGE

Post by pocketmech »

Ik zal in Amersfoort eens kijken...... 8)
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX :-(

Sjoegerd
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 45
Joined: MonJun14, 2010 5:44:59 PM
Location: Putten

Re: Sjoegerd: Citroën AX 1.1 TGE

Post by Sjoegerd »

pocketmech wrote:Ik zal in Amersfoort eens kijken...... 8)
Waar in Amersfoort? Ben altijd op zoek naar leuke goodies voor weinig om in te bouwen ;).
Kom zelf eigenlijk alleen bij Pieper in Putten en eerder ook bij van Olst in Nunspeet. Laatst voor stage nog bij een kerel in Wezep geweest, misschien dat hij nog wat heeft staan.

pocketmech
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 342
Joined: FriMay15, 2009 7:45:44 PM
Location: A'foort

Re: Sjoegerd: Citroën AX 1.1 TGE

Post by pocketmech »

sloperij "de birkt" op industrieterrein de Isselt, Vlakbij de Citroën dealer..... :)
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX :-(

Sjoegerd
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 45
Joined: MonJun14, 2010 5:44:59 PM
Location: Putten

Re: Sjoegerd: Citroën AX 1.1 TGE

Post by Sjoegerd »

Kijk ik vandaag op marktplaats en daar kom ik een AX GT tegen.. Toch wel interessant :)

Sjoegerd
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 45
Joined: MonJun14, 2010 5:44:59 PM
Location: Putten

Re: Sjoegerd: Citroën AX 1.1 TGE

Post by Sjoegerd »

233.000 km gepasseerd, verbruik krijg ik niet zuiniger dan 1 op 14,9 met heel soms een uitschieter over de 15. Zou toch zuiniger moeten kunnen? Rij veel snelweg en dan blijf ik rond de 100.

Deze week krijg ik ook gele H4 lampen als het goed is, ben benieuwd hoe dat staat. Ook moeten de kleppen eens gesteld worden want dat is sinds ik hem heb niet gebeurd. Ook had ik een geratel in de versnellingsbak maar die is ook weer zo spontaan verdwenen als dat die verscheen, dus rij gewoon door :wink:

Laurent
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 815
Joined: TueNov16, 2010 10:29:33 PM
Location: O.d.r.v. Alkmaar

Re: Sjoegerd: Citroën AX 1.1 TGE

Post by Laurent »

Hmmm... Ik heb vorig jaar nog 1:18 a 1:19 gereden met voornamelijk snelweg (100 km/h of tussen vrachtwagens hangen) maar ook stadsverkeer. Met normaal gemengd en gewoon overal V max doe ik meestal 1:14 a 1:15. Heb hem ook al op de 1:12 gehad van de winter, maar dat lag meer aan mijn rijstijl...
AX 1.1i Volcane Rood

Sjoegerd
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 45
Joined: MonJun14, 2010 5:44:59 PM
Location: Putten

Re: Sjoegerd: Citroën AX 1.1 TGE

Post by Sjoegerd »

Laurent wrote:Hmmm... Ik heb vorig jaar nog 1:18 a 1:19 gereden met voornamelijk snelweg (100 km/h of tussen vrachtwagens hangen) maar ook stadsverkeer. Met normaal gemengd en gewoon overal V max doe ik meestal 1:14 a 1:15. Heb hem ook al op de 1:12 gehad van de winter, maar dat lag meer aan mijn rijstijl...
Apart dat de mijne dan wat meer verbruikt :P

Post Reply