Louis voorstellen

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
User avatar
Louis
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: ThuJun06, 2013 12:16:38 PM

Louis voorstellen

Post by Louis »

Mijn naam is Louis, ik ben 20 jaar en ik ben student in Utrecht. In de Citroën AX zie ik een mooie auto die ik en mensen uit mijn huis kunnen komen om wat lol mee te beleven. Onlangs hadden we het er over dat het ons leuk leek om een autootje aan te schaffen waar we zo tegen de zomer aan en natuurlijk in de zomer wat lol mee kunnen beleven. Naast de praktische zaken is het natuurlijk ook wel leuk om er wat plezier mee te maken, bijvoorbeeld naar meertjes rijden met wat spullen achterin en gaan! Desondanks moet er geen kat in de zak worden gekocht en daarom ben ik hier wat rond gaan kijken voor wat nuttige aankooptips, tot ik deze voorstelthread zag en dacht, kom laat ik eens netjes zijn. Dus bij deze mensen! Nu maar weer eens verder kijken naar jullie plaatjes;)
Zo'n AX, dat rijdt toch wel fijn

Fruit
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 346
Joined: WedJan18, 2012 11:32:19 AM
Location: Zeeland/Axel

Re: Louis voorstellen

Post by Fruit »

Welkom!! Denk dat hier wel wat aan heb.

http://www.axclub.net/how/kopen/kopen.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Wheelnut
AX Master
AX Master
Posts: 1385
Joined: SatApr16, 2011 3:07:26 PM
Location: Dordrecht

Re: Louis voorstellen

Post by Wheelnut »

Als je een beetje goed uit je doppen kijkt, is er aan een AX geen grote buil te vallen.
De meesten die te koop staan hebben "wel wat", maar met twee rechterhanden en een beetje hulp is zo'n beetje alles zelf te fixen.
Al heb je natuurlijk altijd rotte appels en maandagochtend-exemplaren.

Veel succes bij je zoektocht naar een goed exemplaar!
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.

User avatar
Louis
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: ThuJun06, 2013 12:16:38 PM

Re: Louis voorstellen

Post by Louis »

@Fruit: bedankt! Nuttig documentje inderdaad, die ga 'k ff printen

@Wheelnut: Klopt ja, zal altijd wel zo blijven. Separates the best from the rest;) Maandagochtendexemplaar, mooi woord! Staat die al in het groene boekje? :D
Zo'n AX, dat rijdt toch wel fijn

Jurjenz
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 822
Joined: TueAug21, 2012 12:10:58 PM
Location: Groningen

Re: Louis voorstellen

Post by Jurjenz »

Welkom! Als je bijvoorbeeld een advertentie ergens ziet (internet) deel het hier. Er zijn genoeg mensen die je graag van advies willen voorzien!
Image

Post Reply