
kraaknet , en heel goed verzorgd , was onder de indruk van de conditie en hoe die reed , echt top
zorg er goed voor laurent

Moderator: webmasters
Dankje!jb wrote:deze namidag heb ik de k-way kunnen bewonderen , en wat een pracht exemplaar![]()
kraaknet , en heel goed verzorgd , was onder de indruk van de conditie en hoe die reed , echt top
zorg er goed voor laurent
Dat zou prima moeten werken. Ik heb zelf witte polyurethaan kit ervoor gekocht, maar nog niet gebruikt. (heb hetzelfde spul wel gebruikt om de lasnaden af te dichten, omdat siliconenkit niet overschilderbaar is en PU wel.)Laurent92 wrote:Ik had al gedacht aan plakken met silicone voor autoruiten of zoiets?
Tuningsrapport? Dat is het eerste wat ik er van hoor.Browny wrote:Mag dat in België wel zonder tuningsrapport oid?
Dan ga ik mij eens zo'n silicone aanschaffen, is het mogelijk om de volledige skirtset te plakken met sterke silicone, zonder dat die los komt bij 120-145km/u? Kwestie van geen of toch zo weinig mogelijk gaten te boren enzoAlexanderB wrote:Dat zou prima moeten werken. Ik heb zelf witte polyurethaan kit ervoor gekocht, maar nog niet gebruikt. (heb hetzelfde spul wel gebruikt om de lasnaden af te dichten, omdat siliconenkit niet overschilderbaar is en PU wel.)Laurent92 wrote:Ik had al gedacht aan plakken met silicone voor autoruiten of zoiets?
Klinkt super, dan wordt het dus siliconenAlexanderB wrote:Ze werden vanuit de dealer soms ook met siliconen geplakt, als iemand toch een skirtset op zn 1.0/1.1 wilde hebben en niet een volcane uitgekozen had.. en er zijn meerdere auto's op het forum die heb zo hebben.. lang verhaal kort: siliconen werkt gewoon, geen probleem.
Vraag voordat je gaat slijpen anders even na bij Fenwick of Speederd, die hebben er voldoende ervaring mee. Ik weet er erg weinig van, maar zelf een afwijkende bandenmaat mag niet zomaar.Laurent92 wrote:Tuningsrapport? Dat is het eerste wat ik er van hoor.Browny wrote:Mag dat in België wel zonder tuningsrapport oid?
Zelf herstellen zou inderdaad bijna de helft goedkoper zijn, alleen heb ik geen ervaring met trommelremmen. Ook heb ik enkel tijdens het weekend tijd om er aan te werken. Daarom maar bij de verdeler langsgeweestcitrofenwick wrote:lekker bezigachterremmen voor de keuring valt nog goed mee! Niet getwijfeld om zelf aan de slag te gaan? Tkan zo een stuk goedkoper. Volgens mij heb je dr de handigheid wel voor
Ik heb hier al ergens gelezen dat er iets heel moeilijk los te krijgen is als je die wil vervangen. Mocht het nog eens nodig zijn probeer ik het de volgende keer zelf, de totale prijs bij de verdeler was €387 en een beetje, niet goedkoop dus maar duidelijk wel goed gedaan.Laurent wrote:Trommelremmen had ik ook geen ervaring mee, tot ik een week of 5 geleden moest omdat de voering los was geschoten. Dodelijke eenvoudig, mits je het zooitje los krijgt, om de remschoenen te vervangen.