Ha! Een draagarm en een aandrijfas. Kleine tip: Zorg voor voldoende ruimte bij het vervangen van je draagarm, zeker binnenin. Je moet onder de vloerbedekking en wij hebben in de Volcanes een goede vloer zitten, zeker de afdichting her en der. Begin met de kunststof doppen onder het dash en daarna de kunststof instap los te schroeven (let op, zijn veel schroeven). Dan kan je zo de vloer wegvouwen. Het zit zeg maar iets onder de pedalen en deze lijn kan je doortrekken naar de passagierskant. In je vloerisolatie zit een "klep" die je open kan doen. Zorg voor een stuk ducktape, er zit een rubber achtige afdichting op het chassis. Doe hier eerst de ducktape overheen voordat je hem los trekt, deze zal namelijk breken.
Zorg ook dat je de ringen niet kwijt raakt, deze MOETEN terug onder je vloer en je hebt daar een rottige ruimte waarin het kan gaan rammelen (been there, done that) en de diverse bouten waarmee de rest van je ophanging vast zit, kan vervangen. Deze zijn hoogst waarschijnlijk flink uitgerekt (even naar kijken, hij heeft een flinke trekproef gehad!). Een Haynes of AX vraagbaak is zeker handig voor de aanhaalmomenten op de diverse punten. Ben de mijne momenteel alleen kwijt.
Wat ik nog heb gedaan is 2 boutjes in de gaatjes gedraaid. Deze gaatjes zijn voor de ABS die wij niet hebben, maar zo kan het van binnen niet aangetast worden (je weet 't nooit).
Veel succes, het is flink wat werk! Ik heb vorig jaar voor de APK gelijk beide draagarmen gepakt na afkeur van een kant. Aandrijfassen heb ik echter weer gewoon laten zitten. Lekkage? Ik heb ergens last van.