Tijmen AX GTI '91

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Laurent
AX liefhebber
AX liefhebber

Re: Tijmen AX GT carb '90 - GTI '91

Post by Laurent »

En weer een AX die een jaar mag rondrijden! :) Gefeliciteerd!
AX 1.1i Volcane Rood

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Thanks allemaal!

Ben er erg blij mee, nu kan ik mooi beginnen met 'm nog wat netter maken. En er is natuurlijk een trekhaak onderweg ;)
AX GTI '91

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Hmmm... Net toch met een soort van raar gevoel afscheid genomen van de GTcarb, die is net opgehaald door de sloop. Heel reëel: ik ging er toch niks meer mee doen, maar toch vind ik het wel erg jammer.
AX GTI '91

degene
AX Master
AX Master

Re: Tijmen AX GTI '91

Post by degene »

Wow nu al opgehaald, had ff aangekondigd! :P

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Tsja, ging ook sneller dan ik had verwacht. Maar t moest er echt een keer van gaan komen, viel al mee dat de buren niet klaagden. Hield immers al een tijd een parkeerplaats bezet. Hoewel ik er weinig in heb gereden was t wel een raar gevoel toen ik met zag rijden.

-knip-
Last edited by Tijmen on TueFeb05, 2013 11:16:16 PM, edited 1 time in total.
AX GTI '91

gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gigawebs »

Wel heel erg snel gegaan ja. Altijd jammer als er zeldzame onderdelen bij een sloop terecht komen...
ImageImageImage

Fruit
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Fruit »

Hoop dat je er nog wat afgehaald heb anders is het erg zonde natuurlijk :(

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Ik heb hier even eea opgeruimd om de sfeer goed te houden.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Als je dat dan weg zit te halen, haal je dan ook dat gezeik over mij weg? Nee dat laat je staan.

Kom op zeg. Het is toch zo? Beetje zonde dat zo'n auto op de sloop eindigt zonder goede reden en het is mijn recht dat te zeggen. Daarnaast was er een afspraak dat ik de auto terug zou kunnen kopen en die kans is er nooit geweest.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Geen idee wat er opgeruimd is, maar goed. Feit blijft dat ik er achteraf te veel voor betaald heb (eigen domme schuld), de auto was niet in de staat die ik verwachtte. Lijkt me geen verwijt, dom van mezelf.

Wat betreft de afspraak: de auto heeft voor de helft van de koopprijs te koop gestaan met vermelding van t recht dat de vorige eigenaar eerste recht van koop had. Geen reactie.

Verkoopprijs was niet onredelijk, enige wat tussen koop en sloop is gebeurd; wisselen van de achterlichten, bouten aandraaien, APK bij de Citroën dealer (afkeurrapport drie A4 en letterlijk levensgevaarlijk verklaard). Daarna heeft ie gestaan en nog een beetje gestaan, kans om aan te geven dat je m terug wou kopen is volgens mij de hele tijd aanwezig geweest. Ook voor daadwerkelijk te koop aanbieden.

Spijtig dat het zo loopt, het ging ook sneller dan ik zelf had verwacht. Aan de andere kant moest het toch ook een keer gebeuren.

@ mods; indien er negatieve berichten over de vorige eigenaar in dit topic staan graag verwijderen.
AX GTI '91

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ik heb nooit het idee gehad dat je hem weg wou doen eerlijk gezegd. Anders had je me wel gehoord..... Ik heb het nogal druk gehad dit weekend dus heb mijn pc niet aangehad, daarnaast kijk ik misschien 1x per week op het forum. Dus dan 1 dag advertentie is wat kort. Maar goed, het is zo gelopen en als ik die APK moet geloven was de carosserie de moeite toch al niet meer waard en de rest komt via een omweg nu alsnog wel terug (of anders gezegt, redden we iig van de sloop).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply