Ricardo aka Terminal Saxo 1.6 VTS + AX GT Phase1 89'

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Terminal
AX Master
AX Master

Re: Ricardo aka Terminal AX 11 TRE 88'

Post by Terminal »

Dankjewel!

Begint goed op te schieten, wil de 12/13e gaan overhuizen als alles meezit :)

Inmiddels zijn ze erg ver gevorderd, zo goed als alles is al klaar in de badkamer! :)

Image
Nieuwe meterkast is ook al geïnstalleerd, 4groepen en met aardlekschakelaar nu.

Image
Douche nu nog zonder cabine, maar met thermostaatkraan en slappe eco douche :P

Image
En de wastafel :)

Alleen nog de wc, douchecabine en afwerken en het is klaar :) Is nog best vlot gegaan, dit was de 6e daadwerkelijke werkdag.
AX 11TRE 1988

NextGenAX
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by NextGenAX »

NICE!Meneer gaat als een speerrrrrrrrrrr!!! :D
Trotse bezitter van een Citroën AX 1.1i Spot (1995) (54.578km! NAP)
Student, levensgenieter, idioot, ruwe bolster...blanke pit!

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Ziet er netjes uit.
Gaat inderdaad wel lekker vlot.

En wat een supergave salontafel!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Terminal
AX Master
AX Master

Post by Terminal »

Nou, een boel gebeurd weer de laatste tijd...

Zit inmiddels in me eigen huisje, nog steeds helaas met een ultra brakke internet verbinding van een buurman ofzo.. geen idee lang leven slecht beveiligde meuk :)
Bevalt goed, badkamer is nog steeds niet klaar, zucht woningbouw..., maar bevalt voor de rest perfect :)

Auto nieuws,

Image
Weer APK, met enigste opmerking dat de voorbandjes bijna versleten zijn... maar dat was al wel bekend :)

En verder, kwam vandaag vanaf school een nogal agressieve meneer tegen...
Wou hem inhalen, en hij gooide ineens zijn auto naar links... ik wijk uit en haal hem daardoor rechts in op een 2 baans 50 weg.
Meneer zit vloekend en tierend in zijn auto..., maar ik reed gewoon door en lette er verder niet meer op... bij een stoplicht verderop moest ik stoppen wegens rood licht en klapt meneer vol achterop mijn bumper. Waarop ik uitstapte met de vraag waar die nou in godsnaam mee bezig was..
Toen probeerde die mij aan te vallen, en is evenlater terug in zijn auto gestapt.. waarop ik foto's ben gaan maken tot die weer uitstapte.
Nog meer male probeerde meneer me te trappen en slaan en vervolgens reed meneer weg.

Ben er al trillend achteraan gereden en 112 gebeld... waar ze alles hebben genoteerd een ook al de auto en eigenaar getraceerd hadden.
Ben er nog even achtergebleven tot meneer een parkeerplaats langs de snelweg opreed. Toen maar door gereden om verdere escalatie te voorkomen.
Van de week aangifte doen, hopelijk kunnen ze er wat mee..
Zo op het eerste gezicht geen schade, maar moet nog even het reserve wiel eraf halen omdat volgens mij me sleepoog alles heeft opgevangen aan zijn kenteken plaat te zien op de foto's...

Image
Deze meneer, in de groene Mazda 626... deuk van mijn sleepoog duidelijk zichtbaar in de kentekenplaat :evil:
AX 11TRE 1988

gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gigawebs »

Wat een eikel! Even goed nalopen inderdaad. Hopelijk kunnen ze er wat mee bij de politie.
ImageImageImage

gekkeax
AX driver
AX driver

Post by gekkeax »

Pff lekker dan! Wat een idioot!!

Fruit
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Fruit »

Waar gaat het heen met deze wereld :S Kon het niet hebben dat ie door zo'n mooie auto werd ingehaald zekr

Terminal
AX Master
AX Master

Post by Terminal »

Geen idee wat de man bezielde, kon er blijkbaar niet tegen dat die ingehaald werd... met de woorden dat ik niet zo agressief moet rijden.
Wel grappig dat iemand dat zegt die net achterop mijn auto gereden is om me een lesje te leren :roll:

Heb even reserve wiel eronder uit gepakt, en alles lijkt me nog in orde, alleen de plamuur die ik ooit gebruikt heb om een las naad mee af te werken bij het slot van de kofferbak is gebarsten.
Dus ik ga na de aangifte maar eens langs het schadeherstel bedrijf om te vragen hoe en wat, al was het maar om die kerel een poot uit te draaien want even opnieuw wat plamuur er langs smeren kan ik zelf ook wel.
Al hoop ik dat die vooral strafrechtelijk vervolgd kan worden, iets meer premie betalen is vervelend, maar mag hopen dat die in elk geval nog iets van een boete krijgt al ben ik er bang voor in het mooie land genaamd Nederland.
AX 11TRE 1988

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by AlexanderB »

Terminal wrote:plamuur
Moet je geen plamuur gebruiken maar polyurethaan kit, die blijft flexibel en voorkomt zo dus beter roest in de lasnaad. Also, verkrijgbaar in wit, en overschilderbaar als je dat wil. (Maargoed, toch al wit.. als je het overschildert, kan de verf dr hooguit afspringen, maar niet dat er vuil en water onder komt..)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Terminal
AX Master
AX Master

Post by Terminal »

AlexanderB wrote:
Terminal wrote:plamuur
Moet je geen plamuur gebruiken maar polyurethaan kit, die blijft flexibel en voorkomt zo dus beter roest in de lasnaad. Also, verkrijgbaar in wit, en overschilderbaar als je dat wil. (Maargoed, toch al wit.. als je het overschildert, kan de verf dr hooguit afspringen, maar niet dat er vuil en water onder komt..)
Ja het was ook van die lasnaden kit, daarom ook geen idee waarom ik verder geen schade heb, en dat dan weer net wel.
AX 11TRE 1988

TvL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TvL »

Wat een idioot zeg :? En dan ook nog eens, na dit soort gedrag, zeggen dat jij agressief rijdt... Achterlijk :roll:
Mijn wie=wie

Image

Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08

Laurent
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Laurent »

Aangifte doen van doorrijden na een ongeval, bewijs (bandopnames van 112) is aanwezig. Zouden ze snel wat mee moeten doen. Sowieso heb je al mee, al is het alleen maar voor de verzekering, dat hij achterop gereden is.
AX 1.1i Volcane Rood

Terminal
AX Master
AX Master

Post by Terminal »

Ja, degene van de meldkamer van de politie zou de hele melding en alles doorsturen naar het bureau hier in Zutphen waarnaar hun contact met mij opnemen om aangifte te komen doen. Heb daar wel vertrouwen in dat het goed komt, ze zijn in Nederland tenslotte verplicht je aangifte op te nemen, en er zal ook zat aanleiding toe zijn om er wat verder op in te gaan voor de politie.
AX 11TRE 1988

Terminal
AX Master
AX Master

Post by Terminal »

Nou conclusie na op het bureau te zijn geweest, zonder getuigen ben je nergens...
Als ik er op stond zou die een aangifte kunnen opnemen, maar dat zou geen enkel effect hebben gehad gezien er niks mee gedaan zou zijn.
Dus heb het maar bij een melding gehouden, en hij zou het verhaal in elk geval wel uitwerken zodat het in elk geval bekend is.

Ook bij de verzekering gaf die me weinig kans, zonder getuigen kan de tegenpartij gewoon hard zeggen, ik was daar niet en die foto betekend niks wat je ziet niet dat ik er op zit.
Verzekering ga ik in elk geval nog wel proberen, eens zien of daar ook maar iets uit gaat komen...

Lang leven de ik maatschappij, waarom zou je ook stoppen of willen getuigen als je ziet dat er gevochten word... :roll:
AX 11TRE 1988

NextGenAX
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by NextGenAX »

Op de foto staat nog een auto...laat nazoeken wie dat is...laat dan de politie contact opnemen en vragen of ze willen getuigen...moet haalbaar zijn toch?!
Die gast kan dan in elk geval niet ontkennen dat hij er niet was! :P

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by AlexanderB »

Tja, politie.. Ik heb ze werkelijk nooit als hulpvaardig ervaren, ze zijn dr altijd als de kippen bij als er bonnen uitgeschreven kunnen worden, de rest van de tijd is het "ja, daar hebben we geen tijd voor, niet genoeg bewijs"..

Terminal
AX Master
AX Master

Post by Terminal »

NextGenAX wrote:Op de foto staat nog een auto...laat nazoeken wie dat is...laat dan de politie contact opnemen en vragen of ze willen getuigen...moet haalbaar zijn toch?!
Die gast kan dan in elk geval niet ontkennen dat hij er niet was! :P
Als er echt letsel of schade was hadden ze dat inderdaad gedaan, maar voor dit geval vonden ze dat niet nodig. En ja, ik kan ze eigenlijk nieteens ongelijk geven.. :)
AX 11TRE 1988

NextGenAX
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by NextGenAX »

Maar gaat ook omhet principe denk ik, blijft gewoon zonde/sneu op deze manier...

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Ik ken het idee, had er laatst ook 1 die me niet voorbij kon komen. Vervolgens zit ie zowat in mn kofferbak, snijdt me bij het inhalen, en als ik met mn grote licht sein gaat meneer vol in de ankers voor mn neus... resultaat, ik dr achterop, koeler stop los gesprongen, lakschade op de bumper, en dus minimaal 200€ armer, een halve werkdag kwijt om afgesleept + vervangend vervoer te regelen.

Meneer begon ook gelijk met de melding heb je nu je zin.... Formulier ingevuld, maar geen poot om op te staan omdat je achterop rijdt, heeft lang geduurd voordat ik reactie kreeg vd verzekering, meneer heeft geen formulieren ingestuurd, en de tegenpartij beroept zich op het feit dat er geen bewijs is dat de noodremactie opzettelijk was...

Het heeft hem minstens een half uur gekost, dus zn tijdwinst was ie al voor de hele maand kwijt zo ongeveer, bovendien reden er ~300m verderop een aantal vrachtwagens en is het vanaf dat punt zo ongeveer een dubbele streep, dus inhaalverbod...

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by AlexanderB »

En dat is waarom ik toch binnenkort weer n cameratje in mn wagen ga installeren, kijken of ik het dit keer voor elkaar krijg om dr een voor, en een achter te hebben.. 1 voor de bumperklevers, 1 voor de afsnijders en remtesters..

Post Reply