wie is wie= pechie, volcane oktober 1994.

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

wie is wie pechie.volcane

Post by pechie »

nou,, omgeving Haarlem nabij het centraal station. Staat bij de karwei ook wel de spoordriehoek genoemd. Gewoon, even een proefritje,.......
kijken of alles nog werkt en niets verlies. hihihi. Dit is nog beter als een paracetamolletje. Je stapt gewoon in de ax en je bent alles kwijt..

michael en diana Albers. :x
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

wie is wie

Post by pechie »

We zijn al weer een tijdje verder met onze ax vulcane. Maar om een of andere reden kreeg ik de temperatuur niet helemaal onder controle.

Hij schoot toch mijn inziens veel te vaak naar de 100 graden. Ik naar de sloop. een bx gezocht en een termostaat die bij 83 graden al reageerd, en dus bij 89 graden al volledig helemaal open staat. En wat denk je .....
de temperatuur blijft onder de 90 graden staan. Maar voor de rest rijdt wel verschrikkelijk lekker hoor. Toch maar weer even goed ontlucht, de buurt is ergggg blij met me. En de karter ventilatie slang maar eens goed schoon gemaakt. zat ook helemaal verstopt. Ach wordt nog wel eens handig. :roll: :? :o

michael en diana.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

2e hands thermostaat gepakt dus?

je had veel beter een nieuwe kunnen kopen !
Spreken is goud, Ductape is zilver.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

hij zag er vrij nieuw uit, of te wel net geplaatst voor ie naar de sloop ging. Er zat geen aanslag op. Ik weet het heb er inmiddels al weer drie liggen. En ik heb zo iets als ie het doet, lekker dan hoop ik dat ie het tot het voorjaar volhoud lopen we alles weer grondig na. de ax heeft inmiddels al heel veel op zijn valie gehad. en gewoon keurig netjes onder de 90 graden. waarbij het vinnetje bij 97 graden aanslaat. Die houdt het nog wel even vol. :twisted:

Ik heb altijd een rare gewoonte op de sloop. altijd zoeken naar glimmende en van stickers voorziene onderdelen. het is dat mijn radiateur nog goed is. anders hadden we er een nieuwe op van de sloop.

Dure december maand he. dan ga je uitvluchten zoeken. en het blijft leuk zo. shoppen op de sloop.

michael en diana.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Gef'liesteerd nog! ;)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

wie is wie.

Post by pechie »

aheummm Wat er dit weekend weer gebeurde.

Er staat een tweede ax voor de deur. En het is een diesssssel.

Jawel De opel gaat er uit.

Met 285000 kilometer op de teller heeft de ax toch een tonnetje minder op de teller.

maar die zetten we wel weer op de ax teller.

groetjes.
pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Re: wie is wie.

Post by citrofenwick »

pechie wrote:aheummm Wat er dit weekend weer gebeurde.

Er staat een tweede AX voor de deur. En het is een diesssssel.

Jawel De opel gaat er uit.

Met 285000 kilometer op de teller heeft de AX toch een tonnetje minder op de teller.

maar die zetten we wel weer op de AX teller.

groetjes.
pechie.
Het AX-virus :twisted:

fotootje? :P
AX-kopen is verslavend.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Hoezo luxe probleem.

Post by pechie »

Image

aAACCChhhhhhh. Nu heb ik drie autoos........ Maar wel lekkr. 1 maandje de keuze tussen deze drie.

uiteindelijk blijven de twee axen over. Is nl net zo goedkoop als 1 opel
astra.


groetjes.
pechie
michael.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Post by pechie »

Image

mmm. nou heeft mijn man er ook een. Hij was al een tijdje ontspoord. vanwege de treinen hobby. Bij gebrek aan ex ns treinen, heeft ie zelf een
ax 1.5d uit 1994.

Moet wel wat aan gebeuren. Maar ja, is ie weer lekkr bezig, mijn man.
Dat gaat weer gezellig worden in de straat.

Groetjes pechie
diana en .........................michael.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

hihihhih mijn man heeft er nu ook een..... mmmmmm

Post by pechie »

Weet echt niet wat er aan de hand is, met mijn husband... nou heeft ie zelf een ax voor de deur. En rij ik in een alto... grrrrrrrrrrrr. Hij was zijn golf diesel zat. te duuur, te gevaarlijk. schokbrekers achter versleten, rokent dansend de velsertunnel uit... tja. dat betekend twee achterbanden,schokbrekers, en de remmen achter nakijken... 500 euries verder.

Tja en toen liep het even anders. ik heb inderdaad een andere man, moppert niet zo veel meer. moet zeggen is wel weer veel rustiger nu. de auto en zijn bestuurder.....

pechie vrouw.
pechie man....hihihihihImage
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

pechie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 238
Joined: TueOct30, 2007 7:56:01 PM
Location: heemskerk.

Re: wie is wie= pechie, nog geen ax, maar komt er wel weer.

Post by pechie »

We zijn weer aan het vissen. Voor de wintert willen we weer een ax. EEn tomos brommert met gladde banden is ook niet alles. En de verzekering is duurder voor de brommert als die van de auto. Dus....... komen zal ie er. En als de kachel het maar doet. Bovenstaande ax rijdt als het goed is in limburgia.

pechie.
Eens een Citroën, altijd een Citroën. kan het gewoon niet vinden in een ander merk.

Post Reply