Tijmen AX GTI '91
Moderator: webmasters
Re: Tijmen AX GT carb '90 - GTI '91
Nice, gefeliciteerd! Mooi die zwarte AXjes. Hoop wel dat de je de GT niet vergeet.
Ja hoor! Ik heb alweer geluk. De GTI heeft het al begeven, maar gelukkig wel dicht bij huis. Ik kon 'm dus fijn naar huis drukken. Lijkt alsof de startmotor vast zit. Wel een 'tik' bij het omdraaien van de sleutel maar verder niets, hij komt niet rond. Ook niet met een gloednieuwe (toch niet zo volle) volle accu.
Nja, weer wat te klussen (maar wel eerder dan gewenst).
Nja, weer wat te klussen (maar wel eerder dan gewenst).
Last edited by Tijmen on SatJul14, 2012 9:23:34 AM, edited 1 time in total.
AX GTI '91
-
- AX super weirdo
startmotor kaput.. voor n paar euro heb je n andere..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Toch niet de startmotor, maar simpelweg te weinig prik. Nieuwe accu opgeladen en erin gezet en gaan maar weer. Ook de dynamo geeft netjes meer spanning als de motor loopt. Nog weer even de massakabels checken en dan zou het goed moeten blijven gaan...
AX GTI '91
-
- AX Master Spammer
Mooi dat ie het weer goed doet! En gelukkig een relatief eenvoudig probleem
-
- AX liefhebber
Hoi, wat is dat extra spoilertje op de achterklep van de GT? Is dat een "origineel" onderdeel? Het nadeel van een dakspoilertje is dat een ax er dan twee lijkt te hebben...
Hmm... hoop niet dat je hetzelfde krijgt als mijn GTI had. Rotte kabelboom.Tijmen wrote:Toch niet de startmotor, maar simpelweg te weinig prik. Nieuwe accu opgeladen en erin gezet en gaan maar weer. Ook de dynamo geeft netjes meer spanning als de motor loopt. Nog weer even de massakabels checken en dan zou het goed moeten blijven gaan...
Kon soms ook hele stukken rijden en vervolgens kwam ik de dag erna niet verder dan 50 meter
Wel een leuke GTI verder
Als ik de ruimte had gehad dan stond die van mij nog altijd ergens in de schuur.
Hey Rob,
Ik hoop het ook niet... de vorige eigenaar heeft er wel een nieuwe/andere kabelboom ingezet. En als ik ruimte had gehad... had ik Sportje nog Zo'n GTI is best vlot, maar kan nog lang niet tippen aan een 1.6 met Solexen.
*gaat verder met zoeken naar reden om er een 1.6 in te knooien*
Vind zelf t onderspoilertje ook wel heel cool, maar geen idee of dat een orgineel iets is...
Ik hoop het ook niet... de vorige eigenaar heeft er wel een nieuwe/andere kabelboom ingezet. En als ik ruimte had gehad... had ik Sportje nog Zo'n GTI is best vlot, maar kan nog lang niet tippen aan een 1.6 met Solexen.
*gaat verder met zoeken naar reden om er een 1.6 in te knooien*
Vind zelf t onderspoilertje ook wel heel cool, maar geen idee of dat een orgineel iets is...
AX GTI '91
De GTI doet t nog steeds vandaag aan het klussen geweest en wat herrie ingebouwd 2x 100watt rms speakers met versterker.... Knalt lekker!
AX GTI '91
-
- profiel verwijderd
Leuke upgrade! Ben ik een zeikerd als ik zeg dat je je high- en mid- speakertjes bij één van de twee speakers een slagje moet draaien?
Je hebt helemaal gelijk, maar dan moet ik eerst de hoedenplank weer aanpassen. Komt nog
Net ook nog een radio op de kop getikt; hoef ik niet meer zelf te zingen :s
Net ook nog een radio op de kop getikt; hoef ik niet meer zelf te zingen :s
AX GTI '91
Zo... Lang niet meer op het forum geweest. Het goede nieuws? De GTI is een naar Zwitsal ruikende daily en heeft me sinds de accu-troubles niet meer laten staan. De laatste dagen alleen wat problemen met vastgevroren deuren en sloten, maar vandaar de Zwitsal-babybilletjes-lucht. Kijken of het met talkpoeder op de rubbers beter gaat. Het slot aan de bestuurderskant zit vol met ijs doordat het schuitje niet meer dichtgaat (inbraakpoging ooit denk ik).
Verder nog helemaal happy met de GTI! De GT, tsja dat is een kijkobject geworden.
Verder nog helemaal happy met de GTI! De GT, tsja dat is een kijkobject geworden.
AX GTI '91
Leuk dat je nog steeds AX rijdt! GTItjes zijn fijne bakkies. Jammer dat er niets met de GT gebeurd!
As we speak aan een vies bakkie DE bij de Citroën dealer in Amersfoort. Eigenlijk zonder enige verwachting deze kant op gereden 'maak maar een lijstje met afkeurpunten', maar het ziet er goed uit! De monteur is nog met een paar dingetjes (stukje benzineslang, massa) bezig, maar dan issie vermoedelijk weer APK-proof.
Toch leuk dat er nog Citroën dealers zijn waar men het leuk vind om aan oudere Citroëns te sleutelen. Nu verder duimen voor de definitieve APK
Toch leuk dat er nog Citroën dealers zijn waar men het leuk vind om aan oudere Citroëns te sleutelen. Nu verder duimen voor de definitieve APK
AX GTI '91
En weer een verse APK! En de financiële schade valt erg mee dankzij de monteur en het andere personeel
Eigenlijk zonder noemenswaardige problemen trouwens; slangetje van het ruitenwisservloeistofreservoir vervangen en een stukje benzineslang, daarnaast massaprobleempje opgelost. Op de terugweg de 136.000 km gepasseerd.
Eigenlijk zonder noemenswaardige problemen trouwens; slangetje van het ruitenwisservloeistofreservoir vervangen en een stukje benzineslang, daarnaast massaprobleempje opgelost. Op de terugweg de 136.000 km gepasseerd.
AX GTI '91
netjes Tijmen!
Gefeliciteerd met de APK
Mijn wie=wie
Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
Nu: AX 1.4i TZX DH-RP-44 / AX aanhanger
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08
Gefeliciteerd met de APK