Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
hoe kwam het dan wel????
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
kaboutertjes
oh, das eigenlijk n hype van n ander forum, haha
oh, das eigenlijk n hype van n ander forum, haha
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Spoiler Tuning:
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Haha! ...
Spoiler Tuning:
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Volgende keer toch maar starten en achteruit rijden.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
idd Jelle.. doe ik es milieuvriendelijk....
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Goed gelakt ook, zit meteen met plamuur en al aan de muur
Volgens mij was dit de straf van moeder natuur met al die onzuinige stinkhokken
hahaha!
Maar goed, gelukkig dat je het er weer uit kreeg Zou toch zonde zijn van de Hulk anders
Volgens mij was dit de straf van moeder natuur met al die onzuinige stinkhokken
hahaha!
Maar goed, gelukkig dat je het er weer uit kreeg Zou toch zonde zijn van de Hulk anders
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
het ging niet heel zachtzinnig auto moest over het drempeltje vd garage, dus had best een vaartje!
vandaag/vanavond een wat langer rondje gereden met de Devil draagarmbrug en cup-veren... allemaal leuk en aardig, maar die gaan er weer onder vandaan! de draagarmbrug blijft af en toe aanlopen (net iets teveel) en deze veren zijn op polderweggetjes gewoon niet ideaal...
verder rijdt het echt geweldig
vandaag/vanavond een wat langer rondje gereden met de Devil draagarmbrug en cup-veren... allemaal leuk en aardig, maar die gaan er weer onder vandaan! de draagarmbrug blijft af en toe aanlopen (net iets teveel) en deze veren zijn op polderweggetjes gewoon niet ideaal...
verder rijdt het echt geweldig
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Het blijft al knap dat je huis niet is omgevallen !
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Marcs uitlaat maakte te weinig lawaai...!
Tijd voor het serieuze uitlaten werk....
Vanwege Marc's chique smaak heeft hij hiervoor uit het prachtige Italië een zeer exclusieve Bonini uitlaat geimporteerd (bekend van Ferrari ed.)
Vincent slijpt het uitlaatlager nog een beetje bij.
Montage met electrodraad is wel de beste manier.
Even een testje;
Link
(De motor was hierna niet koud meer)
Ding is daarna nog even professioneel afgepakken...
Eindresultaat;
Link
Tijd voor het serieuze uitlaten werk....
Vanwege Marc's chique smaak heeft hij hiervoor uit het prachtige Italië een zeer exclusieve Bonini uitlaat geimporteerd (bekend van Ferrari ed.)
Vincent slijpt het uitlaatlager nog een beetje bij.
Montage met electrodraad is wel de beste manier.
Even een testje;
Link
(De motor was hierna niet koud meer)
Ding is daarna nog even professioneel afgepakken...
Eindresultaat;
Link
Altijd meer PK's dan jou!
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
En er is weer goed werk verricht ! Mooi eindresultaat
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
heerlijk geluidje nog steeds
subtiel/stil als je rustig rijd... maar als je gas geeft hoor je m nu wel! en als je gas los laat hoor je m zeker.. en lekker klappen!
de dubbelloops-Devil die ik er vanmorgen onder had gehangen gaat dus waarschijnlijk wel de verkoop in!
subtiel/stil als je rustig rijd... maar als je gas geeft hoor je m nu wel! en als je gas los laat hoor je m zeker.. en lekker klappen!
de dubbelloops-Devil die ik er vanmorgen onder had gehangen gaat dus waarschijnlijk wel de verkoop in!
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
één woord: NICE
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Mooi geluid Marc
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
het plaatsen van een restrictie-loze uitlaat geeft overigens wel weer een compleet nieuw probleem!
de motor levert nu zoveel extra koppel dat de koppeling het niet meer aan kan hij slipt nu vrij regelmatig door!
er zit nu een 180mm koppeling in icm een 1.4gt-carb vliegwiel, dit omdat dit vliegwiel 3.5kg weegt.... als ik het vliegwiel van een 1.3rallye, 1.6rallye of 1.4GTI vergelijk zitten die alle ruim over de 5kg, wel kan er dan een 200mm koppeling op!
tis dus even kijken wat ik doe en of het veel erger wordt.. bij het afkomen van rotondes/bochten vind ik het niet zo gek dat hij slipt, het onderstel heeft zo belachelijk veel grip dat de koppeling de minste weerstand geeft
de motor levert nu zoveel extra koppel dat de koppeling het niet meer aan kan hij slipt nu vrij regelmatig door!
er zit nu een 180mm koppeling in icm een 1.4gt-carb vliegwiel, dit omdat dit vliegwiel 3.5kg weegt.... als ik het vliegwiel van een 1.3rallye, 1.6rallye of 1.4GTI vergelijk zitten die alle ruim over de 5kg, wel kan er dan een 200mm koppeling op!
tis dus even kijken wat ik doe en of het veel erger wordt.. bij het afkomen van rotondes/bochten vind ik het niet zo gek dat hij slipt, het onderstel heeft zo belachelijk veel grip dat de koppeling de minste weerstand geeft
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Lekker geluidje. Leuke filmpjes
Toen Mozes in zijn Eendje van de berg afkwam. Bestaat Citroën al zo lang ?
Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder
Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
en wat voor koppeling steekt er eigenlijk in? met een goeie semi race moet het toch verholpen zijn? en btw een gti vliegwiel kan je toch afdraaien tot 3.5 kgq01z wrote:het plaatsen van een restrictie-loze uitlaat geeft overigens wel weer een compleet nieuw probleem!
de motor levert nu zoveel extra koppel dat de koppeling het niet meer aan kan hij slipt nu vrij regelmatig door!
er zit nu een 180mm koppeling in icm een 1.4gt-carb vliegwiel, dit omdat dit vliegwiel 3.5kg weegt.... als ik het vliegwiel van een 1.3rallye, 1.6rallye of 1.4GTI vergelijk zitten die alle ruim over de 5kg, wel kan er dan een 200mm koppeling op!
tis dus even kijken wat ik doe en of het veel erger wordt.. bij het afkomen van rotondes/bochten vind ik het niet zo gek dat hij slipt, het onderstel heeft zo belachelijk veel grip dat de koppeling de minste weerstand geeft
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen