Ik ben Mark en heb een Peugeot 106 1.1 op LPG G3 uit 1999.
Nu hoor ik al wat geroezemoes (wat moet een Peugeot hier)

Veel dingen op een 106 en een AX komen overeen zeker omdat ik een 3 gats onderstel heb.
Ik heb al flink wat dingetjes weten te vinden hier op het forum en na lurken dacht ik het is eens tijd om mijzelf hier aan te melden.
Zeker omdat ik binnen afzienbare tijd (maandje ofzo) mijn Koppakking wil vervangen en gelijk de Klepseals mee wil nemen! (als ik de kop er af trek, heb ik dan alsnog een tooltje nodig? De distributie riem lukt wel zonder tooltje toch, gewoon met 2 vingers 90 graden kunnen draaien niet meer niet minder.)
Bij naderinzien was het vervangen van de koppakking niet nodig gelukkig! De klepseals zijn nog wel droog maar dat lossen we wel op door regelmatig wat olie bij te vullen.
Helaas is de nieuwe update dat m'n Katalysator waarschijnlijk kapot is, maar dat is allemaal te vervangen.

Verder ben ik master student (Inustrieel ontwerpen) dus dan is een 106 op LPG natuurlijk ideaal door de lage wegenbelasting (niets extra's tov Benzine), betrekkelijk eenvoudige techniek, relatief goedkope onderdelen en lage verzekering.
Mark