Dirk aka Diced (AX 11 E S6 uit '89)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Diced
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: SunJun17, 2007 1:27:36 PM
Location: Delft
Contact:

Re: Dirk aka Diced (AX 11 E S6 uit '89)

Post by Diced »

de laatste meters zitten erop.
Dat je toch nog 60 kan in de 1e versnelling, en bijna 100 in 2, daarna moet je toch echt schakelen... gaatie inhouden :twisted:
Ik heb er toch wel het een en ander van geleerd van het wagentje.

Sneeuw + AX = Plezier :D
Maar uiteindelijk is het toch best hard gegaan met de roest :x

Ik ga morgen met de papieren naar de sloop, de auto staat er al voor de deur. nog 1,5 uur met apk...
Ik heb nog wel wat foto's gemaakt.. die komen denk ik nog wel.
Valt toch meer tegen dan ik dacht, het afscheid nemen
Maar ik ga nog terug.. iig zorgen dat ik wat geld krijg voor de benzine die ik erin had gestopt, omdat ik er vanuit ging dat de apk wel te halen was... oeps.

Diced
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 8
Joined: SunJun17, 2007 1:27:36 PM
Location: Delft
Contact:

Re: Dirk aka Diced (AX 11 E S6 uit '89)

Post by Diced »

pcrodent wrote:... je mooie nieuwe achterbank & deurpaneel gewoon houden en overzetten ...
Nou.. helaas was rond het raam al alles aan het roesten, en dus ook niet meer waterdicht, ook niet bij de achterscharnieren,
dus het was altijd vochtig binnen (ik heb zelfs een tijd lang met de kachel altijd op volle hitte aan gereden, maar dat hielp ook niet veel.)
Het deurpaneel was al een beetje aan het kromtrekken. En de rugleuning had er alweer zo lang in gezeten, dat het opgelost was in het zonlicht bovenop. En van onderaf kwamen de watervlekken omhoog trekken... :?

:D Maar ik zou het zo weer maken :)
Alleen de zittingen van de voorstoel opnieuw bekleden was toch veel lastiger naaiwerk dan de rechte achterbank. Ik heb wel de probeerseltjes nog liggen, maar het nooit afgemaakt.

Tss.. zelfs de stickers van de AX club het ik er nooit opgeplakt...

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Dirk aka Diced (AX 11 E S6 uit '89)

Post by Losroyos »

Dan moet je een auto bij je stickers kopen ;)

Heb ik grotendeels ook gedaan, Ik had al bordaux rooie url stickers van de club. ik had alleen nog geen bordaux rooie auto. Die kocht ik ongv 3a4 maanden later ;) (was toeval dat die te koop kwam en ik de civic verkocht was)

Post Reply