Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
idd Jasper, The Hulk vond ik mooi gevonden door je!
iets Marc-proof maken lijkt mij me vrij onmogelijk hoor..
iets Marc-proof maken lijkt mij me vrij onmogelijk hoor..
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Toch maar een reserveblokje bij het hotel dumpen?q01z wrote:iets Marc-proof maken lijkt mij me vrij onmogelijk hoor..
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
blokken zijn niet mijn zwakte...
ik sloop;
fussee's
stuurkogels
draagarm rubbers/draagarmen
topmounts
koppakkingen blijven bij mij meestal wel heel, aangezien ik de limiet ken.. en er net iets onder blijf..
qua onderstel gaat dat niet op, ik ken de limiet, maar ook als je daar onder blijft slijt het hard
ik sloop;
fussee's
stuurkogels
draagarm rubbers/draagarmen
topmounts
koppakkingen blijven bij mij meestal wel heel, aangezien ik de limiet ken.. en er net iets onder blijf..
qua onderstel gaat dat niet op, ik ken de limiet, maar ook als je daar onder blijft slijt het hard
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Bas proof da's de kop monteren zonder koppakking want alle andere manieren zijn al mislukt.Bossie wrote:Wordt erg gaaf Marc! En wat betreft dat Bas-proof maken, gewoon een setje tapeinden ipv. kopbouten en 2x daags de koppakking preventief vervangen.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
dubbel
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Ben ik erg vervelend als ik zeg dat ik geen van allen stuk heb gehad in die bijna 7 jaar dat ik ax rij?q01z wrote:blokken zijn niet mijn zwakte...
ik sloop;
fussee's
stuurkogels
draagarm rubbers/draagarmen
topmounts
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
nee hoor Stefan...
maaruhm, hoeveel km's heb jij gemaakt in je AX afgelopen jaar
maaruhm, hoeveel km's heb jij gemaakt in je AX afgelopen jaar
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Met de gti in totaal 50.000km laatste paar jaren 2500 per jaarq01z wrote:nee hoor Stefan...
maaruhm, hoeveel km's heb jij gemaakt in je AX afgelopen jaar
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
2500, da's toch Heerenveen-Zolder-Heerenveen en een paar rondjes op Zolder?TTF wrote:Met de gti in totaal 50.000km laatste paar jaren 2500 per jaarq01z wrote:nee hoor Stefan...
maaruhm, hoeveel km's heb jij gemaakt in je AX afgelopen jaar
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Haha ja en nog een paar keer malmedy
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Ow jee, wat heb ik nu weer gezegd sorry Bas
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
arghhhhhhhhhhhhhh ik wil aan mn auto kunnen werken!
mjah, met al die overuren kan iks traks wel weer een hoop goodies kopen natuurlijk...
vooralsnog staat het dus even een paar dagen stil!
mocht er nog iemand werk zoeken... we hebben personeel nodig!
mjah, met al die overuren kan iks traks wel weer een hoop goodies kopen natuurlijk...
vooralsnog staat het dus even een paar dagen stil!
mocht er nog iemand werk zoeken... we hebben personeel nodig!
Ja wij ook, maar ga dat maar 's uitleggen aan de directie...
Als compensatie krijgen we wel een maandelijkse stoelmassage
Moet je ook 's voorstellen.
Als compensatie krijgen we wel een maandelijkse stoelmassage
Moet je ook 's voorstellen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Bekend gevoel. Bij ons is het van Maart tem Mei ook van dat. Niet leuk, maar wel veel extra geld.
Komt die extra drukte door de koude die nu even weg is?
Komt die extra drukte door de koude die nu even weg is?
AX-kopen is verslavend.
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Mijn baas heeft er nog een paar duizend overq01z wrote:arghhhhhhhhhhhhhh ik wil aan mn auto kunnen werken!
mjah, met al die overuren kan iks traks wel weer een hoop goodies kopen natuurlijk...
vooralsnog staat het dus even een paar dagen stil!
mocht er nog iemand werk zoeken... we hebben personeel nodig!
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
@fenwick, ook omdat een collega weggegaan is (is voor zichzelf begonnen)
en er nu toevallig een paar hele grote opdrachten waren...
vanavond maar een uurtje overgewerkt! dus misschien ga ik nog wat doen..
maar, wie ducttaped me ff vast zodat ik niet bij Arnold zn polyester rommel gelijk allemaal opkoop?
en er nu toevallig een paar hele grote opdrachten waren...
vanavond maar een uurtje overgewerkt! dus misschien ga ik nog wat doen..
maar, wie ducttaped me ff vast zodat ik niet bij Arnold zn polyester rommel gelijk allemaal opkoop?
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
vanmiddag lekker aan de GTI gesleuteld... het begint wel op te schieten, ik kan al bijna niet meer verder!
op het eerste zicht lijkt het alsof ik bijna niets gedaan heb.. (weinig optische verandering..) maar bij elkaar was het ook een hoop uitzoekwerk!
ff wat fotootjes om het 1 en ander te verduidelijken..
zijruitjes geplaatst.. gewoon van glas.. lexaan komt vd zomer wel, verder zit de bumper nu anders gemonteerd waardoor hij opeens wel mooi aansluit op de voorschermen
Brandstofleiding getrokken van de pomp naar de carburateur + bekabeling gemaakt voor de oliedruk en olietemperatuursensor.. gelukkig ook nog een kvs-temperatuursensor gevonden!
verder de relais voor grootlicht/mistlicht gemonteerd en aangesloten en een systeem gemaakt om de motorkap te openen
hier is het meeste verschil te zien... alles is aangesloten!
tellerhuis zit + werkt, metertjes middenconsole zitten aangesloten en (lijken te) werken, alle schakelaars die ik kan testen werken..
en omdat niet alles productief/nuttig hoeft te zijn..
ook een steuntje gemaakt voor mn camera en geconcludeerd dat hij het doet
op het eerste zicht lijkt het alsof ik bijna niets gedaan heb.. (weinig optische verandering..) maar bij elkaar was het ook een hoop uitzoekwerk!
ff wat fotootjes om het 1 en ander te verduidelijken..
zijruitjes geplaatst.. gewoon van glas.. lexaan komt vd zomer wel, verder zit de bumper nu anders gemonteerd waardoor hij opeens wel mooi aansluit op de voorschermen
Brandstofleiding getrokken van de pomp naar de carburateur + bekabeling gemaakt voor de oliedruk en olietemperatuursensor.. gelukkig ook nog een kvs-temperatuursensor gevonden!
verder de relais voor grootlicht/mistlicht gemonteerd en aangesloten en een systeem gemaakt om de motorkap te openen
hier is het meeste verschil te zien... alles is aangesloten!
tellerhuis zit + werkt, metertjes middenconsole zitten aangesloten en (lijken te) werken, alle schakelaars die ik kan testen werken..
en omdat niet alles productief/nuttig hoeft te zijn..
ook een steuntje gemaakt voor mn camera en geconcludeerd dat hij het doet
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Ziet er erg gaaf uit !!! Deze wil ik zeker nog is reallife zien
Re: Marc Bomer aka q01z GT '90, GT '91, GTI '92
Best nuttig marc :D
Gaat de goede kant op! Word het al tijd voor een lijstje ' dit moet nog' ? Wil hem ook graag een keer in het echt bewonderen
Gaat de goede kant op! Word het al tijd voor een lijstje ' dit moet nog' ? Wil hem ook graag een keer in het echt bewonderen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).