Jaco aka jacovark (ax 1.1 `96)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
jacovark
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 3
Joined: ThuSep22, 2011 11:58:32 PM

Jaco aka jacovark (ax 1.1 `96)

Post by jacovark »

Hallo,

nadat mijn vorige auto bruut van me is afgenomen, ben ik op zoek gegaan naar een ander autootje om mij naar mn werk te brengen. Omdat ik net een huis had gekocht, met de nodige verbouwingen, was mijn spaarpotje, tot op het 0-punt gedaald. "Dan maar iets uitzoeken van die paar verzekeringscentjes die ik kreeg"

Na een weekje zoeken kwam ik uiteindelijk terecht bij een Citroën AX. Bij de 1e foto heb ik maar snel het beeldscherm uitgedaan, uit angst dat deze barsten zou gaan vertonen bij het laten zien van de kleur. Na wat gewend te zijn geraakt aan de kleur, toch maar besloten om maar even te gaan kijken. Eenmaal aangekomen bleek de kleur mee te vallen, zeker niet zo fluoriserend groen als op de foto. En de staat waarin de auto verkeerde viel me nog het meeste mee. Alsof hij sinds 1996 niet meer uit de showroom is geweest.

Na de auto te hebben bekeken wilde ik toch even een proefritje maken. Ik ben zelf wat zwaardere auto's gewent, dus was bang dat dit even wennen zou zijn. Tijdens deze proefrit verbaasde is me in de pit die in deze 1.1 zit. Zonder moeite reed ik zo de snelweg op. Doordat alles gewoon goed aanvoelt heb ik besloten om deze auto te kopen.

Zodoende ben ook ik dus in het bezit van een Citroën AX 1.1 Spot

http://uploadjefoto.axclub.nl/2010/2011 ... .28-71.jpg

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: Jaco aka jacovark (ax 1.1 `96)

Post by 2Black »

Wie van de 2 Jacovark's is de echte? Ik kies deze... :)

Welkom bij het met afstand meest gezellige auto-gerelateerde forum ter wereld! En het heeft nog te maken met het type auto dat je zojuist, tegen de verwachting in, hebt aangeschaft ook!
Hier kun je alles, of bijna alles, vinden over dat gebakje dat AX heet. Zelfs de 1.1, eigenlijk de meest ideale van allen.
Elk nadeel heb ze nadeel zei het orakel uit Barcelona, de heilige JC, ooit. En we hopen dat dat voor jou met de gedwongen aankoop van die groene AX ook opgaat.

Uiteindelijk zul je zelfs het correcte gebruik van 'uploadjefoto.axclub' doorkrijgen. (en na vele jaren wordt je misschien zelfs ingewijd in het fenomeen &nbsp ! @cedderz)
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

cedderzz
Kroonsteenpiraat
Kroonsteenpiraat
Posts: 662
Joined: WedOct14, 2009 6:06:14 PM
Location: Middelburg (Zeeland)

Re: Jaco aka jacovark (ax 1.1 `96)

Post by cedderzz »

Welkom, die felle mooie kleur heeft mij ook eens ern beeldscherm gekost (ding dacht dat jet HD aankon)
De grappen die hier op t forum worden gemaakt hoef je niet perse te snappen hoor. Dat doe ik soms zelf ook niet

Ohja en ze houden hier van heel veel foto's
dank je collin
DuFF: "ceddric de kroonsteen-piraat."

Image Image

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Welkom hier!

Weer een bekeerling bij de club :)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Jaco aka jacovark (ax 1.1 `96)

Post by Losroyos »

Welkom.

Ook ik stond versteld over de pit in een 1.1 motortje, ik had alleen nog maar 1.4 axjes gehad. maar met de overstap ging ik niet echt hard achteruit.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Jaco aka jacovark (ax 1.1 `96)

Post by Mastenhose »

Losroyos wrote:Welkom.

Ook ik stond versteld over de pit in een 1.1 motortje, ik had alleen nog maar 1.4 axjes gehad. maar met de overstap ging ik niet echt hard achteruit.
Dat verschil met achteruit rijden is écht nihil, Roy! ;) :lol:

@ Jaco, welkom en leuke kleur!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Jaco aka jacovark (ax 1.1 `96)

Post by AlexanderB »

die kleur groen betreft uiteraard de kleur die op de Spot-uitvoering geleverd is. dat wist je al.
Is best n leuk kleurtje. :)
Spoiler Tuning:
tip voor de volgende keer, als je niet het vinkje 'avatar' aanvinkt bij het uploaden, dan word de foto wat groter :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Re: Jaco aka jacovark (ax 1.1 `96)

Post by MBa@NL »

WELKOM! 8)
AlexanderB wrote:
Spoiler Tuning:
tip voor de volgende keer, als je niet het vinkje 'avatar' aanvinkt bij het uploaden, dan word de foto wat groter :)
Spoiler Tuning:
Niet iedereen leest tegenwoordig nog alles... een vinkje in een formulier wordt bij veel mensen dus gezien als een "ik ga akkoord met de voorwaarden" regel. Al vraag ik mij dan toch af of de voorwaarden wel gelezen zijn (aangezien die er niet zijn ;)).

Ik denk overigens dat ik het script maar eens aan ga passen met "ik ga akkoord met het doneren van €100,- per foto uload naar rekening van de AXClub" ;) Denk dat we het forum dan écht tot in de eeuweigheid in stand kunnen houden en er nooit een cent aan directe contributie betaald hoeft te worden... :lol:

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Jaco aka jacovark (ax 1.1 `96)

Post by Mastenhose »

MBa@NL wrote:WELKOM! 8)
AlexanderB wrote:
Spoiler Tuning:
tip voor de volgende keer, als je niet het vinkje 'avatar' aanvinkt bij het uploaden, dan word de foto wat groter :)
Spoiler Tuning:
Niet iedereen leest tegenwoordig nog alles... een vinkje in een formulier wordt bij veel mensen dus gezien als een "ik ga akkoord met de voorwaarden" regel. Al vraag ik mij dan toch af of de voorwaarden wel gelezen zijn (aangezien die er niet zijn ;)).

Ik denk overigens dat ik het script maar eens aan ga passen met "ik ga akkoord met het doneren van €100,- per foto uload naar rekening van de AXClub" ;) Denk dat we het forum dan écht tot in de eeuweigheid in stand kunnen houden en er nooit een cent aan directe contributie betaald hoeft te worden... :lol:
@ Michel, TOPIDEETJE! Regel dat! ;) :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply