AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Hej Geert,

Die garage ben ik een keer geweest met de ax,
echt super dat je zo kan doorlopen van de Citroën showroom naar de andere merken showrooms die ernaast zitten :) .
Erg jammer is wel dat je totaal geen kijk hebt op de werkplaats, en dus totaal niet ziet wat ze nou 'uitspoken' met je auto. :roll:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2000
Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Johannus »

Hey, die garage ben ik pas ook nog een paar keer geweest! Vlak bij mijn huis :) mooie showroom, ook maserati zag ik :)
Image Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

hey Geert,

hier alles nog goed hoor, alleen Thomas ga je hier nier (meer) vinden.
Voor de rest nog genoeg gekken hoor!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

@ Joost, Thomas... was dat die Atmozz ?
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

DuFF wrote:@ Joost, Thomas... was dat die Atmozz ?
nee dat is atmozz (Jeroen) en niet Thomas, Thomas uit boxtel met de DNHB23 uit het hoofd gezegd.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Joost wrote:
DuFF wrote:@ Joost, Thomas... was dat die Atmozz ?
nee dat is atmozz (Jeroen) en niet Thomas, Thomas uit boxtel met de DNHB23 uit het hoofd gezegd.
DN-HB-23, is dat niet de GTI van kick-it nu?
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

kick-it
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 471
Joined: SunNov22, 2009 5:55:49 PM
Location: Amsterdam

Post by kick-it »

Mastenhose wrote:
Joost wrote:
DuFF wrote:@ Joost, Thomas... was dat die Atmozz ?
nee dat is atmozz (Jeroen) en niet Thomas, Thomas uit boxtel met de DNHB23 uit het hoofd gezegd.
DN-HB-23, is dat niet de GTI van kick-it nu?
Yup, that's mine.
Maar niet van Thomas gekocht.

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Leuk je weer hier terug te zien!

Heb ook nog een AX-Powah deeltje in Nigel zitten meen ik...
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

@ Geert, hoe is het nu met je mini dan??

Thomas, Thommez (oid) had een zwarte. Denk dan één cijfer verschil :wink:

Die is volgens mij een beetje aan het einde van zijn loopbaan :oops:
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Joost wrote:
DuFF wrote:@ Joost, Thomas... was dat die Atmozz ?
nee dat is atmozz (Jeroen) en niet Thomas, Thomas uit boxtel met de DNHB23 uit het hoofd gezegd.
Thomas was de HB22.

Waar is die GTI van Jeroen eigenlijk gebleven?
Freude am Fahren.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

Wow, wat een berg vragen,

Jeroen's Ax (atmozz) is verkocht richting het noorden van het land, nooit meer iets van gezien of gehoord.

Thomas rijdt een 106 ralley (tenminste de laatste keer dat ik m zag, jaartje terug)

De mini is nog steeds cool en staat nu in een stalling. Ik ben nu druk bezig met een verhuizing maar wil m wel weer helemaal toppie maken. Heeft nu wat achterstallig onderhoud.

Bij Driessen kun je idd doorlopen naar de andere merken, zoals Maserati (waar ik de marketing van doe 8) ) Nu maar ff wachten tot de DS4 naast de DS3 staat want dat wordt ook echt n vette bak! C4 hebben we vanaf half november!

Pottenkijken = tijdverlies in de werkplaats, als t goed is krijg je altijd een toelichting bij wat er gedaan is aan je waggie!

Keep the AX-ers Alive!

Ik hou jullie in de gaten!!!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Re: AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!

Post by AX_Powah »

Hallo AX-fans!

Ik heb de afgelopen 1,5 uur besteed aan het lezen van mijn eigen topic 8) Wat 'n fantastische tijd was dat, lekker op school, lekker tijd om heerlijk te knutselen aan de TU-motoren! Altijd veel plezier in gehad, veel projecten gedaan, soms met succes en soms wat minder... In elk geval heel veel geleerd en vondt het weer eens tijd om een post te plaatsen op dit forum! Ik zie dat er nog steeds oude bekenden aan t posten zijn...erg leuk!!

Inmiddels is de autogekte nog steeds niet over, en auto-aanschaf nummer 15 staat klaar! Op dit moment rijdt ik elke dag in mijn peugeot 106 xr (bijnaam "De gouden Taxi") en die wordt op dit moment gekeurd. Hopelijk zonder grote problemen en zo niet, dan heb ik komende zaterdag een autobrug te beschikking bij De Driessen Autogroep, mijn huidge werkgever.

Ik heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt en ben verantwoordelijk voor (met name) de digitale marketing van dit gigantische autobedrijf in Brabant. Zelf zit ik bij Driessen Citroën op kantoor (met uitzicht op de showroom van Driessen Maserati) 8) Bevalt echt heel erg goed!

De mini cooper heb ik nog altijd en deze staat in n stalling te wachten op een volledige aanpak van dhr. Van Der Heijden, ben nog onderdelen aan het verzamelen maar heb alle tijd...geen haastige (slechtafgewerkte) projecten meer.
Image
Een ander projectje (en lang gekoesterde liefde is mijn nieuwste aanschaf: Een rode peugeot 205 1.6CTI! Een heerlijke cabrio die flink onderhoud nodig heeft maar ik heb er zin in!

Bij deze wens ik iedereen veel veilig kilometers toe en misschien dat ik 'n keer een Citroën meeting kan regelen voor de echte citrofielen onder ons 8)

Groeten Geert
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Re: AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!

Post by q01z »

geert... zie ik daar een kinderstoeltje?
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Re: AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!

Post by arnie »

Mooie berichten dit! Ben nog wel eens onderdelen wezen halen in Olland en bij Jeroen zijn AX wezen kijken... :P

Ook ik lees nog steeds mee hier... Cheers Geert
Freude am Fahren.

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!

Post by Losroyos »

Ik heb altijd met plezier naar je avatar gekeken nooit aan gedacht je wie is wie op te zoeken ik ga hem ook maar is doorbladeren.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Re: AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!

Post by AX_Powah »

Helaas vandaag toch afscheid genomen van de gouden 106, teveel kosten voor goedkeuring dus heb Ik m gedemonteerd. De onderdelen gaan werkplaats op en heb afgelopen donderdag een donkergrijze peugeot 106 xsi gekocht uit 1992, 90.000 km op de klok! Echt n bommetje.

Deze week krijg Ik n inschatting voor de opknapbeurt van de cabrio....nog even spannend dus.
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

lekkersimpel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 300
Joined: MonFeb09, 2009 3:28:36 AM
Location: Bovenkarspel

Re: AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!

Post by lekkersimpel »

De 106 xsi met motor schade overgenomen van AX_Powah, volgens hem kapot drijfstang lager, leuk project om te zorgen dat deze auto wel behouden blijft.
Techniek is simpel zolang je het snapt !

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Re: AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!

Post by AX_Powah »

Zo. Het is weer even geleden maar het leek me leuk om nog 's een keer een update te plaatsen op het axclub-forum :D
Cabrio heeft na een paar ritjes een plaatsje op de sloop gekregen...Overige autostatus:

106 1.6XSI
Rijdend in rode 106 1.6 XSI (gaat als een bommetje) dagelijks vervoer. Zelf voorzien van nieuwe distrubutieriem, waterpomp, grote beurt en uitlaat.

106 1.1 XN
Gekocht voor mijn vriendin, liep op drie cilinders, inmiddels vier en zit nu in de wax. Nette auto met 151.000 km

Classic Mini Cooper 1.3
Druk bezig met de restauratie (eindelijk)
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!

Post by DuFF »

Werkt goed he ! als je de cilinders in de wax zet :music
Spreken is goud, Ductape is zilver.

lekkersimpel
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 300
Joined: MonFeb09, 2009 3:28:36 AM
Location: Bovenkarspel

Re: AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!

Post by lekkersimpel »

Je grijze xsi rijd nog steeds hoor, wel met een ander blok, het blok wat er in zat had je iets te warm laten lopen, deze heb ik voor de oud ijzerboer uit even helemaal gestript, toen bleek dat de cilinders een iets andere vorm hadden aangenomen :? deze waren niet echt rond meer om het zo te zeggen :wink: maar met strippen van de auto wel leuk dat er nog parkeer bonnetjes in lagen van frankrijk, maakt natuurlijk een boel goed als je merkt dat je blok vlak voor dat hij overlijd daar is geweest :lol: Er staat nu een ander blok in en hij gaat nog steeds als een dijk, enige is dat er waarschijnlijk een tuimelaar versleten is en dat hij daardoor een veeeeel te hoog hc/ho getal heeft ofzo, maar daar wordt aan gewerkt :wink: maar rijden blijft hij voorlopig !
Top je hier weer te zien !
Techniek is simpel zolang je het snapt !

Post Reply