Deze auto is begonnen in februari 1996 in Brussel België en is in december 2004 bij invoer als type 'first' op kenteken gezet, al heeft hij geen licht metaal. Nadat hij in Brabant heeft rondgereden is hij sinds december 2006 in ons bezit en wij rijden reden in de omgeving Nijmegen.
Deze auto heeft weinig bijzonderheden. Met een standaard 1.1i moet er soms flink getrapt worden om veilig in te voegen. Naast 5 deuren is de optielijst aangevuld met centrale vergrendeling, elektrische ramen voor en een prettig interieur.
Dingen waar misschien iets aan gedaan kan worden
- Nieuwe Banden
Banden hebben genoeg profiel, maar 20 jaar oud!
- Hoedenplanksteunen vervangen
- Inbreekschade aan portier rechtsvoor
- Ruitensproeier achter mist
- Portier achter sluit soms lastig (WD40!)
- Bij warm weer kraakt de versnellingspook. Dit zijn waarschijnlijk de schakelstangen (WD40!)
Waarom steekt de schakelpook boven de katalysator. Dat wordt toch vreselijk warm! Opgelost met hittebestendig smeermiddel. WD40 had niet gewerkt. Toch weer gaan kraken.
- DRUKGROEP!
- Kras op motorkap.
Dat laat ik lekker zitten.
Dingen die jij misschien hebt liggen ??
- Hoedenplanksteunen voor een 5 deurs. Voor een 5 deurs zijn ze echt anders, maar kennelijk net zo breekbaar. Het zijn die plastic dingen achter de achterbank waar de hoedenplank op steunt.
- 4 banden
Fotootjes
Spoiler Tuning:
We hebben ons van deze auto hebben moeten scheiden, omdat we het land verlaten hebben. Niet getreurd de auto is in goede handen. Dit najaar (2011) weer met verse APK zonder problemen bij familie in Oss terecht gekomen.
Nieuwe eigenaar deel 2
Dit voorjaar (2012) is de auto overgegaan van familie naar vrienden van ons. Ze zullen in duo ouderschap rondrijden in omgeving Nijmegen.