Els aka elsje (clubmonteur) (AX 1.1 Image '95, brommert '78)
Moderator: webmasters
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Ik zal het onthouden!
Alleen is de koppeling vijf jaar geleden al vervangen.
Eerder zal de koppakking aan de beurt zijn denk ik. Inmiddels ruim een ton aan km's levenservaring.
Nog even wachten dus op een excuus om iets met het blok te kunnen gaan doen.
Mijn dremel lenen?
Kun je iets subtieler de pijpjes afzagen
Alleen is de koppeling vijf jaar geleden al vervangen.
Eerder zal de koppakking aan de beurt zijn denk ik. Inmiddels ruim een ton aan km's levenservaring.
Nog even wachten dus op een excuus om iets met het blok te kunnen gaan doen.
Mijn dremel lenen?
Kun je iets subtieler de pijpjes afzagen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
inmiddels met een zaagje gedaan
viel alles mee!
maar die kachelradiateur zag er dus helemaal niet slecht uit
net als die vorige die er ook nog veels te kort in zat om lek te zijn
ik heb nu een van de doorgezaagde pijpjes gebruikt om de slangen onder de kap aan elkaar te verbinden --> even helemaal geen kachelradiateur.
kijken hoe het dan ruikt in de auto...
viel alles mee!
maar die kachelradiateur zag er dus helemaal niet slecht uit
net als die vorige die er ook nog veels te kort in zat om lek te zijn
ik heb nu een van de doorgezaagde pijpjes gebruikt om de slangen onder de kap aan elkaar te verbinden --> even helemaal geen kachelradiateur.
kijken hoe het dan ruikt in de auto...
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen
Mind you dat die graf lucht nog een heel tijdje in je auto blijft hangen.
een klein jaar nadat ik mn TGS kachelradlek had gerepareerd was ik nog bang dat ie onverkoopbaar was vanwege de Luft. Zat helemaal in de vloer en interieur getrokken. Ondanks dat het een weekje uit heeft kunnen waaien buiten de auto.
Wat het meest hielp was grietje (met bijbehorende bloemetjesgeurtjes en parfummetjes) er in rond te laten rijden
een klein jaar nadat ik mn TGS kachelradlek had gerepareerd was ik nog bang dat ie onverkoopbaar was vanwege de Luft. Zat helemaal in de vloer en interieur getrokken. Ondanks dat het een weekje uit heeft kunnen waaien buiten de auto.
Wat het meest hielp was grietje (met bijbehorende bloemetjesgeurtjes en parfummetjes) er in rond te laten rijden
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
degene wrote:
Wat het meest hielp was grietje (met bijbehorende bloemetjesgeurtjes en parfummetjes) er in rond te laten rijden
Elsje gefeliciteerd nog een keer met je koppeling he, haha. Go JWillem
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Of een veel gebruikte 2cv oplossing:
(Zonder koelvloeistof zul je toch iets anders moeten verzinnen)
Haardroger uit de beter gesorteerde benzinepomp met een sigarettenaansteker-stekker.
(Zonder koelvloeistof zul je toch iets anders moeten verzinnen)
Haardroger uit de beter gesorteerde benzinepomp met een sigarettenaansteker-stekker.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage