Sjaakie aka JW Koekblik GTi
Moderator: webmasters
-
- profiel verwijderd
denk jij dat ook al, toen ik meereed was het nog een gti interieur dus zou kunnen.Bossie wrote:Die kringen in de passagiersstoel zijn van Sjaakie zelfJoost wrote:Gefeliciteerd met de aanschaf! hoe is het met de passagiersstoel gesteld? aangezien die AX toch wel een circuit carriere heeft opgebouwd.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Dat interieur is er niet voor niks uit JoostJoost wrote:denk jij dat ook al, toen ik meereed was het nog een gti interieur dus zou kunnen.Bossie wrote:Die kringen in de passagiersstoel zijn van Sjaakie zelfJoost wrote:Gefeliciteerd met de aanschaf! hoe is het met de passagiersstoel gesteld? aangezien die AX toch wel een circuit carriere heeft opgebouwd.

@saxo100: Nee hoor, ik zou nog steeds een Volvo 855 T-5R in CY willen hebben

@Rooney: Miss heb je dan geluk dat je met Jordi mee kan.
@mastenhose: Deur en contact hebben een andere sleutel

@Henk Bats & Browny: klik
Beter bekend als Kees/Henk..
DuFF wrote:Ow dat is die GTi ! de verkoper staat wel bekend als een crimineel.......
...even zonder gekheid, plezier met je rolkooi, waar per toeval een AX omheen zit !
Misschien ook wel verantwoordelijk voor de maffia-praktijken in hun dorpje afgelopen week.... Was gewoon landelijk in het nieuws....
Ik heb inmiddels kunnen tanken, bedankt voor de tip
.
Nu het niet meer vriest heb ik de stickers van het raam af getrokken en heb ff een kleine lijstje gemaakt.
To do :
Olie + filter vervangen
Teller bak verlichting fixen
Katalysator er weer onder hangen
Originele chip in ECU terug zetten
Gat in kofferbak links laten lassen
Plaatje voor de bediening verwarming scoren + de 2 schuifjes + draaiknop
Na de APK zullen er een paar dingen weer ongedaan worden
.

Nu het niet meer vriest heb ik de stickers van het raam af getrokken en heb ff een kleine lijstje gemaakt.
To do :
Olie + filter vervangen
Teller bak verlichting fixen
Katalysator er weer onder hangen
Originele chip in ECU terug zetten
Gat in kofferbak links laten lassen
Plaatje voor de bediening verwarming scoren + de 2 schuifjes + draaiknop
Na de APK zullen er een paar dingen weer ongedaan worden

Beter bekend als Kees/Henk..