
Heb Joost al gePB't nou maar afwachten wat dat dan gaat kosten. Anders eventueel een bij Drake die ik nog kan ophalen of hier laten komen.
Kan je de kachel niet helemaal uitzetten zodat die niet meer lekt ofzo en dat je toch kan rijden?

Moderator: webmasters
Je kan de slangen die door je schutbord naar binnen gaan doorverbinden in het motorruim (aan elkaar koppelen, met een stukje koperen pijp ertussen ofzo en dan de slangenklemmen weer vastzetten), dan kan je zonder kachelradiateur doorrijden, maar ja, of dat fijn is met dit weer....Losroyos wrote: Kan je de kachel niet helemaal uitzetten zodat die niet meer lekt ofzo en dat je toch kan rijden?
Zoals het hoort, garantieleroy wrote:heb het verhaal van je kachel gelezen, en aan mijn pa verteld
hij wil hem wel voor je bestellen tegen inkoop
origineel Valeo 31.05 ex btw
grtz Lerot
Dat zou heel mooi zijn. Dan zeg ik bestel hem maar. PB me als die binnen is dan kom ik hem wel ophalen.leroy wrote:heb het verhaal van je kachel gelezen, en aan mijn pa verteld
hij wil hem wel voor je bestellen tegen inkoop
origineel Valeo 31.05 ex btw
grtz Lerot
Kun je dan niet beter gewoon een nieuwe draagarm steken?Pgoddijn wrote:Ah, fuseekogels laten persen. Is geen goedkope beurt... Heb er hier nog 2 liggen (nieuw) maar ook die kan ik zelf niet inpersen. Misschien kan het wel gebeuren in de hobbyclub te Soesterberg, heb gelukkig nog twee draagarmen liggen. Dat zal wat geld schelen. Maar voor de fusees ben je al gauw een paar tientjes kwijt als je ze bij een Brezan oid haalt.