bedankt allen voor de felicitaties.
Helaas toch moeten constateren dat het blok er uit mag. Krijg het niet goed aan de wandel. Waarschijnlijk moet ie gewoon de bank op maar dat geld wil ik in de 1.6 steken.
morgen komt de 1.6 er vervroegt in met een originele sportkop.
De andere motor komt te vervallen. Van de winter begin ik aan de 1.6 opbouw met de snelle nokkenas.
Hoop dat deze laatste maatregel op tijd af is zodat malmedy nog gereden kan worden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Hier nog een paar duimen erbij! For what it's worth, als het niet lukt mag je wel even in mijn AX rijden. For what it's worth, omdat hij op het blok na standaard is en waarschijnlijk gewoon op S-Drives staat...
denny wrote:
Wat een heerlijke bak trouwens Peter .
alleen ging de linker aandrijfas er moeilijk in. In de bak was geen probleem de naaf ook niet maar de veerpoot terug op de fusee krijgen was onmogelijk. Net of de as te lang is. Moet eens ff uitzoeken hoe dat zit. Of er verschillende lengtes zijn. Heb heel de draagarm los moeten maken om hem in het fusee te krijgen.
Fijn dat ie bevalt, zit er iig iets mee Niet te kort?
Qua assen kan ik me niet herinneren dat montage een probleem was, demontage ging ook soepeltjes. De assen die eruit gekomen zijn liggen momenteel los in de garage, ik wil ze wel even opmeten voor je.
denny wrote:
hier trouwens nog een paar foto's van de ex job GT. sinds die naar mijn broertje en zijn vriendin is gegaan is dit het resultaat.
SJEEEEZUSSSS.... wat is dat een mooie wagen! Eig. nog ff zwarte GT velgen eronder, en idd verlagen!
Mjaa, dat stond bij mij altijd al op 't verlanglijstje !
Jmmr dat ie verkocht is aan je broertje, had 'm graag terug willen kopen! Mja... ik ga wel op zoek naar een ander! Succes d'r mee naar je broertje toe!
maar omdat AXjes toch wel heel relaxt zijn en ik er goede herinneringen aan heb, wilde ik er eigenlijk nog een Gttje bij kopen ofzo!
Maar rijd nu af en toe nog wel in die grijze die inmiddels is opgeknapt en voor de deur staat! Tevens is m'n ex spot, nog steeds onder de pannen bij m'n broertje en is de witte mistral naar quinten gegaan! Er is dus nogal wat AX om mij heen !