Els aka elsje (clubmonteur) (AX 1.1 Image '95, brommert '78)
Moderator: webmasters
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Els, van harte gefeliciteerd
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Elsje, GEFELICITEEERD !
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
De hoofdletter zal wel een tikfoutje zijn.Elsje wrote: @ dean: het is een honda cb 550 K3 four, om precies te zijn
hoezo dat Naakte met een hoofdletter? ik vind ook hoe minder plastic hoe beter, maar het is wel waaierig op de snelweg hoor, dat dan weer wel.
Maar ik ga is kijken op MP, CBtjes zijn inderdaad erg leuk. Ik had ook al gekeken naar een Kawasaki Z100J met een M stuurtje. Maar een honda lijkt me betrouwbaarder.
Ik wil inderdaad graag een racer zonder al dat plastic. Ik rijd ook op een Kawasaki ZXR 750:
http://94.100.115.79/586550001-58660000 ... _vWI_.jpeg
Maar ik merk dat ik door al dat plastic te hard ga rijden.
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)
vandaag m'n kachelradiateur vervangen
hij lekte.
de km.tellerkabel losgehad (een beetje voor de hobby want uiteindelijk was het niet nodig) en gelukkig weer vast ook.
het is gelukt het dashboard ook weer een beetje op zn plaats te krijgen. maar het kachelhuis* zit nog niet goed.
hierdoor zitten de pijpjes van de kachelradiateur niet heel ver door het schutbord (vergenoeg om de koelslangen vast te maken) en ik kan niet alle bevestigingspunten vastmaken. (maar het kachelhuis zit wel vast - ik kan het in ieder geval niet naar de juiste positie sjorren..)
dit moertje gaat bijvoorbeeld niet vast, omdat hetgeen waar ie in moet vastgrijpen 1,5 cm naar achteren zit.
is dat erg of kan ik het gewoon morgen verder in elkaar zetten en dit zo laten...
* dat ding met lucht kanalen zodat de warme lucht naar je voeten gaat of naar de voorruit
hij lekte.
de km.tellerkabel losgehad (een beetje voor de hobby want uiteindelijk was het niet nodig) en gelukkig weer vast ook.
het is gelukt het dashboard ook weer een beetje op zn plaats te krijgen. maar het kachelhuis* zit nog niet goed.
hierdoor zitten de pijpjes van de kachelradiateur niet heel ver door het schutbord (vergenoeg om de koelslangen vast te maken) en ik kan niet alle bevestigingspunten vastmaken. (maar het kachelhuis zit wel vast - ik kan het in ieder geval niet naar de juiste positie sjorren..)
dit moertje gaat bijvoorbeeld niet vast, omdat hetgeen waar ie in moet vastgrijpen 1,5 cm naar achteren zit.
is dat erg of kan ik het gewoon morgen verder in elkaar zetten en dit zo laten...
* dat ding met lucht kanalen zodat de warme lucht naar je voeten gaat of naar de voorruit
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen