Fabrice Defresne Ax GT ("89)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

jeuj weer een belg. ooit halen we de bovenhand LOL :D echt superstrakke ax, eerste laklaag??? vanwaar ben je ergens??? België is niet zo groot hé
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

jb
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 724
Joined: ThuApr09, 2009 3:46:33 PM
Location: zuidschote (belgie)

Post by jb »

Netheo wrote:jeuj weer een belg. ooit halen we de bovenhand LOL :D echt superstrakke AX, eerste laklaag??? vanwaar ben je ergens??? België is niet zo groot hé
zo te zien van Amougies
+- 15 km van kortrijk
of het oosten van kortrijk :-)
toen ik die naam zag kwamen weer veel herineringen boven
bij Amougies is een klein vliegveld voornamelijk voor sportvliegtuigen en heb dikwijls van moorslede naar Amougies gevlogen :D
ik ben uit de streek van ieper en fenwick en stuart van staden ( niet ver van roeselare ) dus mishien kunnen we eens afspreken :?:
dan kunnen we jou ax eens life zien :D

gr jeroen

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

kom dan meteen even langs in Enschede, is vlak over de grens (van Duitsland :-) ).

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

raoel wrote:kom dan meteen even langs in Enschede, is vlak over de grens (van Duitsland :-) ).
om van hieruit met een AX GT carb in Enschede te geraken heb je wel 2 ruitenwissermotoren en 2 alternatorriemen en een hoop gereedschap nodig :roll: offtopic

degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Post by degene »

Kleur lijkt mij ETB Gris (falco) domen 55120 / 51081.
Ziet er heerlijk uit!
Weklom weklom :D

User avatar
beefy
Roltabak
Roltabak
Posts: 457
Joined: WedJun25, 2008 12:33:02 PM
Location: belgie "staden"

Post by beefy »

citrofenwick wrote:
raoel wrote:kom dan meteen even langs in Enschede, is vlak over de grens (van Duitsland :-) ).
om van hieruit met een AX GT carb in Enschede te geraken heb je wel 2 ruitenwissermotoren en 2 alternatorriemen en een hoop gereedschap nodig :roll: offtopic
en als je terug thuis bent ng een aandrijfas
ik en mijn ax zijn even oud :D
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,

Fresne
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 2
Joined: TueApr27, 2010 10:03:32 PM
Location: Amougies

Post by Fresne »

Wat de belgen betreft: Voor wie het ziet zitten afspraak altijd mogelijk he ergens een centraal punt en daar maken we een ritje he .......... :) [/code]
Witte ax GT 88 ontmanteld en aan bezig

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

ja das goed :D
kheb het momenteel wel nogal druk ivm werk maar op een zondag moet voor mij wel eens lukken. Ik hoor wel wat de rest zegt.

Post Reply