Fabrice Defresne Ax GT ("89)
Moderator: webmasters
jeuj weer een belg. ooit halen we de bovenhand LOL echt superstrakke ax, eerste laklaag??? vanwaar ben je ergens??? België is niet zo groot hé
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
zo te zien van AmougiesNetheo wrote:jeuj weer een belg. ooit halen we de bovenhand LOL echt superstrakke AX, eerste laklaag??? vanwaar ben je ergens??? België is niet zo groot hé
+- 15 km van kortrijk
of het oosten van kortrijk
toen ik die naam zag kwamen weer veel herineringen boven
bij Amougies is een klein vliegveld voornamelijk voor sportvliegtuigen en heb dikwijls van moorslede naar Amougies gevlogen
ik ben uit de streek van ieper en fenwick en stuart van staden ( niet ver van roeselare ) dus mishien kunnen we eens afspreken
dan kunnen we jou ax eens life zien
gr jeroen
-
- Total admin
en als je terug thuis bent ng een aandrijfascitrofenwick wrote:om van hieruit met een AX GT carb in Enschede te geraken heb je wel 2 ruitenwissermotoren en 2 alternatorriemen en een hoop gereedschap nodigraoel wrote:kom dan meteen even langs in Enschede, is vlak over de grens (van Duitsland ).
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
-
- Total admin