Grietje
Moderator: webmasters
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
aardbeitje
Ja rood istie wel. Zoet niet
technisch gaat t de goede kant op. Heb ondertussen vervangen:
- Achteras
- Remleidingen, remklauwen, remschoenen, remcilinder, hoofdremcilinder, handremkabels
- wiellagers achter
- Koppeling, druk groep, druklager
- distributieriem, waterpomp, spanrol, krukaskeering driem zijde
- luchtmassameter en stationairklep
- aandrijfassen beide zijdes
- knipperlichten & mistlampen
- accu
moet nog:
- koppelingskabel (met deze reden, KLIK
- injectoren/tempsensor (hij start slecht en blijft koud niet zelf lopen)
- nivo sensor KVS (annoying lampje)
- Dynamo (annoying gepiep)
Ja rood istie wel. Zoet niet
technisch gaat t de goede kant op. Heb ondertussen vervangen:
- Achteras
- Remleidingen, remklauwen, remschoenen, remcilinder, hoofdremcilinder, handremkabels
- wiellagers achter
- Koppeling, druk groep, druklager
- distributieriem, waterpomp, spanrol, krukaskeering driem zijde
- luchtmassameter en stationairklep
- aandrijfassen beide zijdes
- knipperlichten & mistlampen
- accu
moet nog:
- koppelingskabel (met deze reden, KLIK
- injectoren/tempsensor (hij start slecht en blijft koud niet zelf lopen)
- nivo sensor KVS (annoying lampje)
- Dynamo (annoying gepiep)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Gefeliciteerd met de apk!
Het lastigste (en duurste) heb je inmiddels wel vervangen lijkt me.
En ach, aardbeitje...
Beter dan tomaatje, dan werd je tot 7 juni aangezien voor het SP promoteam
Het lastigste (en duurste) heb je inmiddels wel vervangen lijkt me.
En ach, aardbeitje...
Beter dan tomaatje, dan werd je tot 7 juni aangezien voor het SP promoteam
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
niet ouder dan een paar maanden, neePgoddijn wrote:Was die koppelingskabel niet nieuw???
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
omdat t de verkeerde was, hij past niet in t gat van t schutbord. Had wel andere bestelt maar dat duurt ff.q01z wrote:hoe kan die dan brekengrietje wrote:niet ouder dan een paar maanden, neePgoddijn wrote:Was die koppelingskabel niet nieuw???
Tijdelijk opgelost met een ringetje maar die viel eraf en toen schoot t plastic door t schutbord.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
GezelligPgoddijn wrote:Is van dat losslaan nog ernstige schade? Of valt dat wel mee? Binnenkort maar eens oplossen dan, misschien ben ik nog wel in de buurt .
Verder geen schade volgens mij, alleen de kabel. Ik verwacht hem vandaag
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX driver
- Posts: 31
- Joined: MonApr26, 2010 6:08:36 PM
- Location: dronten
Jammer! Ik ben eerst toch wel veel met AX in Dronten geweest!tuningmaniac wrote:hey leuke auto heb je
ik woon ook in dronten maar heb je nog nooit zien rijden of ga je nooit met de AX
Laatste tijd inderdaad vrijwel nooit.. Volg laatste deel van mn opleiding in Eindhoven
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
nog even een korte update trouwens
Wegens een persoonlijke reden komt mijn financiële begroting enorm tekort en ik ben bang dat dat nog even aanhoud,
Mocht iemand interesse hebben in 1 van de wagens, laat het even weten, grote kans dat je met een goed bod nieuwe eigenaar word.
Ik denk voornamelijk aan de Cabrio
Wegens een persoonlijke reden komt mijn financiële begroting enorm tekort en ik ben bang dat dat nog even aanhoud,
Mocht iemand interesse hebben in 1 van de wagens, laat het even weten, grote kans dat je met een goed bod nieuwe eigenaar word.
Ik denk voornamelijk aan de Cabrio
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
'Mijn' GT, is niet meer
Hij zal nu bij een ander de oprit sieren, ik hoop dat hij er nog veel plezier aan heeft het blijft wel een pracht ding...
Cabrio is ook verkocht.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
panini is nog van mams ja
Nieuwe ride:
- 1 op 20
- weegt minder dan de 205
- minder dan 1000 cc
....
En ik heb nog wat fototjes geschoten idd maar het is nie echt wat geworden Had hem niet echt gepoetst en het wou niet zo....
Nieuwe ride:
- 1 op 20
- weegt minder dan de 205
- minder dan 1000 cc
....
En ik heb nog wat fototjes geschoten idd maar het is nie echt wat geworden Had hem niet echt gepoetst en het wou niet zo....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo, 205 is bij nieuwe eigenaar afgeleverd en ik heb mn nieuwe autotje.
Woei, rijd erg lekker
Woei, rijd erg lekker
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).