Grietje
Moderator: webmasters
Eerste helft van t APK lijstje is gedaan. Romy kwalen
Morgen remmen halen. Volgende week dan maar de rest aan beginnen.
En de CO zit me dwars, toch proberen lager te krijgen...
Morgen remmen halen. Volgende week dan maar de rest aan beginnen.
En de CO zit me dwars, toch proberen lager te krijgen...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo, na een hele ochtend pielen, ondanks mijn zelf geschreven HOWTO is het dashbord eruit.
Meteen wat opmerkingen bij mn eigen howto geschreven haha. Zo even bijwerken. Die schroefjes zijn echt niet moeilijk, maar die kl*te rubbers, sjit.
Dit zag ik door mijn zekeringen kastje waardoor ik hem niet naar huis durfde te rijden vanaf de slalom:
En nu de kabelboom eruit de schade is alsvolgt:
Het gaat dus om 1 massa draadje die volledig weggefikt is (tot een samenkom punt, het is ong een lengte van 60 cm die weg is), en omdat ie zo warm is geworden zijn alle draadjes er om heen mee gesmolten/vast gesmolten. Bij lostrekken resulteerde dat dus in nog meer kapotte draadjes.
Maaaar, die kabelboom die ik had liggen is wel van een GT, maar eentje zonder alle luxe. Dus geen elec ramen, geen CV en daar komt nog eens bij dat er ontzettend aan gebeund is.
Ik ga dus mijn eigen boom herstellen ipv die gebruiken.
Ik denk dat dat handiger is omdat ook de schade goed te overzien is en geen stekkers ofzo kapot zijn.
En nu moet ik naar mijn werk.
Meteen wat opmerkingen bij mn eigen howto geschreven haha. Zo even bijwerken. Die schroefjes zijn echt niet moeilijk, maar die kl*te rubbers, sjit.
Dit zag ik door mijn zekeringen kastje waardoor ik hem niet naar huis durfde te rijden vanaf de slalom:
En nu de kabelboom eruit de schade is alsvolgt:
Het gaat dus om 1 massa draadje die volledig weggefikt is (tot een samenkom punt, het is ong een lengte van 60 cm die weg is), en omdat ie zo warm is geworden zijn alle draadjes er om heen mee gesmolten/vast gesmolten. Bij lostrekken resulteerde dat dus in nog meer kapotte draadjes.
Maaaar, die kabelboom die ik had liggen is wel van een GT, maar eentje zonder alle luxe. Dus geen elec ramen, geen CV en daar komt nog eens bij dat er ontzettend aan gebeund is.
Ik ga dus mijn eigen boom herstellen ipv die gebruiken.
Ik denk dat dat handiger is omdat ook de schade goed te overzien is en geen stekkers ofzo kapot zijn.
En nu moet ik naar mijn werk.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
haha, ik blijk geen natuurtalentraoel wrote:Sjonge, je bent nog wel ff zoet..
Mooi veel soldeeroefening
Maar uiteindelijk (4 dagen mee bezig geweest) is de kabelboom herstelt, terug gehangen in de GT, dash terug en voordat alle plastic terug ging ff gestart.
Het loopt zonder roken!!
elecramen, cv e.d. getest, lampjes enzo, alles lijkt te werken
Dus, uitmesten, afmaken (ruitenwisser, parafaan) en dan zsm rondje rijden
Ander goed nieuws: Mijn aangepaste veerpoten komen mijn kant op, woei
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
haha nee peet-papa :P
Ik zal t niet nog een keer laten gebeuren, hoop ik.
Meters zitten er nog niet in
Afijn ook aan de CTI bezig geweest,
stuk in de wielkuip is gelast:
stuk in t vooronder is ook herstelt:
nu nog lekker door de moddercrossen en morgen wegbrengen voor de gehele achterremmerij.
Ik zal t niet nog een keer laten gebeuren, hoop ik.
Meters zitten er nog niet in
Afijn ook aan de CTI bezig geweest,
stuk in de wielkuip is gelast:
stuk in t vooronder is ook herstelt:
nu nog lekker door de moddercrossen en morgen wegbrengen voor de gehele achterremmerij.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
solderen met radiootje erbij is best grappig haha.
Nog geen tijd gehad om het echt te proberen
Wel remt de CTI nu weer van achter. Mooie nieuwe wiellagers, handremkabels, remschoenen en remcilinders achter.
Donderdag maar weer eens voor APK gaan, gezien alles nu gedaan is
Nog geen tijd gehad om het echt te proberen
Wel remt de CTI nu weer van achter. Mooie nieuwe wiellagers, handremkabels, remschoenen en remcilinders achter.
Donderdag maar weer eens voor APK gaan, gezien alles nu gedaan is
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
klopt joost
het voorfront zit aan die kant ook wat gaten in, en 'achter de koplampen' (nee tis echt geen ax )
maar dat is niet dragend, dat stuk chassisbalk daarintegen wel En die wielkuip was gewoon teveel (60% oid, mag maar 40 zijn geloof ik?)
het voorfront zit aan die kant ook wat gaten in, en 'achter de koplampen' (nee tis echt geen ax )
maar dat is niet dragend, dat stuk chassisbalk daarintegen wel En die wielkuip was gewoon teveel (60% oid, mag maar 40 zijn geloof ik?)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo, cabridioot crost weer rond met nieuwe APK
Nog paar kleine dingen en hij is helemaal af
De GT nog steeds weinig/niets aangedaan.. Veerpoten laten nogal op zich wachten.
Nog paar kleine dingen en hij is helemaal af
De GT nog steeds weinig/niets aangedaan.. Veerpoten laten nogal op zich wachten.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Gefeliciteerd met de verse APK.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl