Martijn Melaet aka 11iTGE (AX 1.1 TGE`93)
Moderator: webmasters
Martijn Melaet aka 11iTGE (AX 1.1 TGE`93)
Hallo beste mede forummers!
Mijn naam is Martijn Melaet. (spreek uit als: meelaat ) 22 jaar op dit moment. (ik was eerder bekend op dit forum als AphexTwiins) Ik volg mijn opleiding als Media Designer op het Fontys te eindhoven. Ik weet dat hier nog een lid studeerd, want ik heb geregeld de sticker AXclub.net zien verschijnen
Dagelijks rij ik in mijn Citroën AX 1.1 TGE type 2 met 145.000dkm op de teller. Hij heeft volgens het boekje de kleur "rood". Het is meer bordeaux rood, maar ook weer niet. Beetje paars maar ook weer niet. Best appart. Ik heb hem gekregen van mijn moeder, die de AX 2e hands gekocht heeft bij de dealer, destijds met nog maar 60.000dkm op de teller. Hij is dus al een aardige tijd in ons bezit;) Altijd goed onderhouden.
Wat heb ik er (al) aan gedaan?
- Stickers en 1.1i TGEvan de klep van de klep.
- 1.1i TGE van de zijkanten verwijderd.
- Spoiler op de klep + mee gespoten in kleur vd auto.
- Gti bumper gemonteerd + trekhaak kapje weggewerkt en glossy zwart
gespoten.
- Verkorte antenne.
- Fusion in car entertaiment geinstalleerd (400w sub, 200w amp +
nog een aantal watt hoedeplank speakers)
Wat wil ik er nog aan doen?
- Spatlappen!! (voor én achter)
- steelies wit spuiten
- zo mooi mogelijk maken zonder te overdrijven.
Graag wil ik jullie beter leren kennen, kennis delen, praten over ax-en en alles daaromheen en wat je maar kunt bedenken Natuurlijk meetings bezoeken! en ga zo maar door....
Oh, en natuurlijk willen jullie fotos!:
In der beginnen :
Heden!:
Mijn naam is Martijn Melaet. (spreek uit als: meelaat ) 22 jaar op dit moment. (ik was eerder bekend op dit forum als AphexTwiins) Ik volg mijn opleiding als Media Designer op het Fontys te eindhoven. Ik weet dat hier nog een lid studeerd, want ik heb geregeld de sticker AXclub.net zien verschijnen
Dagelijks rij ik in mijn Citroën AX 1.1 TGE type 2 met 145.000dkm op de teller. Hij heeft volgens het boekje de kleur "rood". Het is meer bordeaux rood, maar ook weer niet. Beetje paars maar ook weer niet. Best appart. Ik heb hem gekregen van mijn moeder, die de AX 2e hands gekocht heeft bij de dealer, destijds met nog maar 60.000dkm op de teller. Hij is dus al een aardige tijd in ons bezit;) Altijd goed onderhouden.
Wat heb ik er (al) aan gedaan?
- Stickers en 1.1i TGEvan de klep van de klep.
- 1.1i TGE van de zijkanten verwijderd.
- Spoiler op de klep + mee gespoten in kleur vd auto.
- Gti bumper gemonteerd + trekhaak kapje weggewerkt en glossy zwart
gespoten.
- Verkorte antenne.
- Fusion in car entertaiment geinstalleerd (400w sub, 200w amp +
nog een aantal watt hoedeplank speakers)
Wat wil ik er nog aan doen?
- Spatlappen!! (voor én achter)
- steelies wit spuiten
- zo mooi mogelijk maken zonder te overdrijven.
Graag wil ik jullie beter leren kennen, kennis delen, praten over ax-en en alles daaromheen en wat je maar kunt bedenken Natuurlijk meetings bezoeken! en ga zo maar door....
Oh, en natuurlijk willen jullie fotos!:
In der beginnen :
Heden!:
voorheen bekend als "AphexTwiins"
Allo Allo! Welkom was je dus al eerder
Foto's zien er leuk uit, gegeven dat het je moeders auto was
Dat andere Fontysfiguur is juffrouw grietje!
Rustig benaderen, en dan gewoon aanspreken
Succes met de spatlappen en alle andere plannen
Foto's zien er leuk uit, gegeven dat het je moeders auto was
Dat andere Fontysfiguur is juffrouw grietje!
Rustig benaderen, en dan gewoon aanspreken
Succes met de spatlappen en alle andere plannen
Welkom!
Ja mijn AX staat daar wel eens op t parkeer terrein, maar ook de mooie witte van Johannes En die heeft die hele mooie nieuwe stickers.
Ik heb mn rode 1.0 daar vaak staan met witte 'axclub.net' op t achteruit. Ik organiseer de FEID daarzo
Media design.. R1?
Verder: mooie basis voor een mooi project, toch?
Ja mijn AX staat daar wel eens op t parkeer terrein, maar ook de mooie witte van Johannes En die heeft die hele mooie nieuwe stickers.
Ik heb mn rode 1.0 daar vaak staan met witte 'axclub.net' op t achteruit. Ik organiseer de FEID daarzo
Media design.. R1?
Verder: mooie basis voor een mooi project, toch?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
Een goude heb ik dan weer nooit gezien. Wel eens een oude witte (niet die van johannes) en mij valt die rode 205 GTI altijd op11iTGE wrote:haha ja zeker in R1!
Er staat ook wel eens n BX, als ik dat goed heb n rode.
Je AX heb ik volgensmij nog niet zien staan wel een goudkleurige, met de spatlappen die IK wil!
Wanneer ben je weer opschool daarzo, wat studeer jij dan?
Ik ben er elke woensdag en vrijdag. Ik studeer daar verder niet, organiseer alleen de FEID dag, zie het als een soort afstudeervak.
Maar naarmate het weer beter word is er meer kans dat je een 205 cabrio ziet dan mijn oude AniXje.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Opnieuw welkom hier dan.
Mooie foto's van een mooie AX!
Het lijkt bijna op cassis nacre zoals de kleur zo op de laatste foto's uitkomt.
(Cassis nacre was een kleur die op de CX was toegepast, een combinatie waar ik een beetje verliefd op ben: klik )
Mooie foto's van een mooie AX!
Het lijkt bijna op cassis nacre zoals de kleur zo op de laatste foto's uitkomt.
(Cassis nacre was een kleur die op de CX was toegepast, een combinatie waar ik een beetje verliefd op ben: klik )
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
gewoon kaal schuren tot bare metal haha zat veel roest op dus dat was nogal n werk. Als je het dan met fijn schuurpapier en water na werk, en dan n blanke coating eroverheen dan zou dat ook kunnen denk ik.raoel wrote:super!
Zeg, die 1e foto, hoe komt dat spiegelende effect van je nog zilveren velg? Dat moet ik ook hebben
voorheen bekend als "AphexTwiins"
-
- profiel verwijderd
-
- Archivaris
Mooi zo die velgen! En ook zeer strakke foto's trouwens.
Zou alleen de volgende keer het kenteken of weghalen of gewoon lekker laten staan want zoals het nu is stoort het nogal... Snap eigenlijk ook nooit de gedachte achter het verbergen van kentekens... Op de weg is het toch ook zichtbaar waarom op foto dan niet... Is het kenteken nu persoonsgebonden kan ik er nog enigszins inkomen maar in NL is het kenteken gewoon van de auto...
Zou alleen de volgende keer het kenteken of weghalen of gewoon lekker laten staan want zoals het nu is stoort het nogal... Snap eigenlijk ook nooit de gedachte achter het verbergen van kentekens... Op de weg is het toch ook zichtbaar waarom op foto dan niet... Is het kenteken nu persoonsgebonden kan ik er nog enigszins inkomen maar in NL is het kenteken gewoon van de auto...
Last edited by MBa@NL on SunApr18, 2010 7:06:27 PM, edited 1 time in total.