Peter AKA Pgoddijn (GTI '92)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

gefeliciteerd! ;-) volgende keer win ik de beker en jij geen bermrijder? ;-) ↲haha, nee, vind t een ERG nette tijd, en dat tegen de cup saxo. Was super leuk! Hopelijk ' schade' snel herstelt!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Ach, gedeelde 2e plaats met een cup Saxo met 150 pk, slicks en compleet circuit klaar... Die bleek met een andere chauffeur trouwens zo'n 1.08 te kunnen halen! 1.13.81 bleek voor mij. Ben erg tevreden met m'n daily:d!

Gisteren bumper vervangen, vandaag eraf gereden:p. ook de skirt op 1 nokje eraf:p. Geen blikschade gelukkig! Maar het was het laatste rondje met de huidige remmen. Trommel RA piept bij het leven.

Morgen weer de brug op:p.
Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Trouwens, volgende keer wel een normaal slaapritme, ben ik wat vroeger en sneller wakker. Zou ik tijd gehad hebben om de open demper eronder te hangen ipv m'n 1.1 pijp met kat :roll:. En ja, je merkt het ECHT! Wil het verschil wel een keer op de rollenbank zien eigenlijk!
Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Naja 2de gelijk met cup saxo mooie prestatie. Alleen jammer van de bumper en de skirt maarja ff bizon kit en het zit er weer op :lol:

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Losroyos wrote:Naja 2de gelijk met cup saxo mooie prestatie. Alleen jammer van de bumper en de skirt maarja ff bizon kit en het zit er weer op :lol:
Dank voor je compliment, maar kit? Dat Nooooit! Heb trouwens al andere nokjes :-D. 't Is dat het koud is en dat ik moe ben maar anders zaten ze er al op. Boutjes ook voorbereiden (afborstelen en bewerken tegen roestvorming). Schroeft een stuk beter ;-).
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Losroyos wrote:Naja 2de gelijk met cup saxo mooie prestatie. :
VInd ik dus ook, vooral als je bedenkt dat die mantas en weet ik t ook zulke tijden reden als peet heeft gedaan met een standaard (!!!) GTI.

Jonge, als je dat ding eens fatsoenlijk verlaagd rijd je die saxo er ook nog wel uit :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Neem jij eens voor de grap dezelfde banden als ik, of beter... Rij je mij er ook uit hoor ;-), je zat er maar .3 seconden achter! Vind ik een hele prestatie! Misschien ben je wel verlaagd maar zou dat zoveel uit moeten maken dan?
Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Image

Image

Image

'nuff said, behalve dat dit nog steeds stiller was dan m'n open Peco demper zonder kat of middendemper: merkte het pas na ruim 100km...
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Hmm... Tijd voor een andere demper.... ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Oh, en vorige week nog even een nieuwe oliepijlstok gehaald. Trok de oude eruit en het handvat verpulverde werkelijk in tientallen stukjes :shock:. Geen seconde te laat volgens mij :roll:
Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Mastenhose wrote:Hmm... Tijd voor een andere demper.... ;)
Toen ik met de pijp schudde leek het mij ook wel tijd voor een andere kat (voor de apk dan) want die zit er ook wat losjes in :-P. Lijkt bijna alsof dit gebeuren er al 220.000 km opzit!
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Pgoddijn wrote:
Toen ik met de pijp schudde leek het mij ook wel tijd voor een andere kat (voor de apk dan) want die zit er ook wat losjes in :-P. Lijkt bijna alsof dit gebeuren er al 220.000 km opzit!
Zou lekker de APK afwachten met de kat... Als 't moet dan kan 't altijd nog...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Mastenhose wrote:
Pgoddijn wrote:
Zou lekker de APK afwachten met de kat... Als 't moet dan kan 't altijd nog...
Ach, heb momenteel nog 2 goede pijpen met een kat liggen, nu nog een normale dempert. Wel iets subtiel sportiefs, vind het gewoon lekker klinken en anders staat dat gat in m'n bumper zo stom :-P. En dagelijks met 200dB naar m'n werk? Ik moet vooral deze week veel communiceren en dat gaat zo lastig als je doof bent :-?.
Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Ach, zo rot is die toch nog niet valt best wel mee 8)

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Ach, als de rest er omheen maar niet zo rot is, anders was ie op de sloop...
Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Pfff, wat wordt je doof van het rijden met een compleet open pijp... Dusss, de open pijp maar vervangen met wat er nog over was van de oude pijp. En dan merk je meteen hoeveel vermogensverlies zo'n kat nog teweeg brengt, maar het is wel een heel stuk rustiger!

En als je dan toch op de brug staat, meteen maar de nieuwe baksteun gemonteerd, dus nog 1 te gaan :-D.

Wel nog een rammeltje erbij sinds gistermiddag. Misschien maar eens de dorpelskirts er vanaf trekken, vertrouw het voor geen meter. Want heb geen idee of het daar hard of krokant is :?.
Image

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Image

MrBBQ
AX Master
AX Master

WAT IS HIER LEUK AAN

Post by MrBBQ »

Wat is hier leuk aan 49 seconde kijken naar 2 stuks cv pijpen op een auto?????
Saxo style is sexy style....

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Re: WAT IS HIER LEUK AAN

Post by Pgoddijn »

MrBBQ wrote:Wat is hier leuk aan 49 seconde kijken naar 2 stuks cv pijpen op een auto?????
Of het leuk is weet ik niet, heb ik ook niet geschreven :-P. CV-pijpen zijn RVS en ik vond het eigenlijk zelf wel interessant vanwege het karakteristieke blauwe wolkjesgebeuren.

Ter verduidelijking: Ik ben groot gebracht met de NSU RO80, het geluid, de geur (zowel interieur als uitlaat:p), etc. Noem het persoonlijke nostalgie...

Had het graag vanaf de start willen filmen, maar had niet verwacht dat ie in 1 klap zou starten :-D.

Ik kom er wel een keertje mee langs op een meeting, zoals het er nu op lijkt gaat dat niet eens zo lang meer duren :-)
Image

degene
AX Master
AX Master

Re: WAT IS HIER LEUK AAN

Post by degene »

MrBBQ wrote:Wat is hier leuk aan 49 seconde kijken naar 2 stuks cv pijpen op een auto?????
Hee hee, beetje respect is hier toch wel op z'n plek he

ga toch koken
/pim

Post Reply