Peter AKA Pgoddijn (GTI '92)
Moderator: webmasters
gefeliciteerd! volgende keer win ik de beker en jij geen bermrijder? ↲haha, nee, vind t een ERG nette tijd, en dat tegen de cup saxo. Was super leuk! Hopelijk ' schade' snel herstelt!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ach, gedeelde 2e plaats met een cup Saxo met 150 pk, slicks en compleet circuit klaar... Die bleek met een andere chauffeur trouwens zo'n 1.08 te kunnen halen! 1.13.81 bleek voor mij. Ben erg tevreden met m'n daily:d!
Gisteren bumper vervangen, vandaag eraf gereden:p. ook de skirt op 1 nokje eraf:p. Geen blikschade gelukkig! Maar het was het laatste rondje met de huidige remmen. Trommel RA piept bij het leven.
Morgen weer de brug op:p.
Gisteren bumper vervangen, vandaag eraf gereden:p. ook de skirt op 1 nokje eraf:p. Geen blikschade gelukkig! Maar het was het laatste rondje met de huidige remmen. Trommel RA piept bij het leven.
Morgen weer de brug op:p.
Dank voor je compliment, maar kit? Dat Nooooit! Heb trouwens al andere nokjes . 't Is dat het koud is en dat ik moe ben maar anders zaten ze er al op. Boutjes ook voorbereiden (afborstelen en bewerken tegen roestvorming). Schroeft een stuk beter .Losroyos wrote:Naja 2de gelijk met cup saxo mooie prestatie. Alleen jammer van de bumper en de skirt maarja ff bizon kit en het zit er weer op
VInd ik dus ook, vooral als je bedenkt dat die mantas en weet ik t ook zulke tijden reden als peet heeft gedaan met een standaard (!!!) GTI.Losroyos wrote:Naja 2de gelijk met cup saxo mooie prestatie. :
Jonge, als je dat ding eens fatsoenlijk verlaagd rijd je die saxo er ook nog wel uit
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Zou lekker de APK afwachten met de kat... Als 't moet dan kan 't altijd nog...Pgoddijn wrote:Toen ik met de pijp schudde leek het mij ook wel tijd voor een andere kat (voor de apk dan) want die zit er ook wat losjes in . Lijkt bijna alsof dit gebeuren er al 220.000 km opzit!Mastenhose wrote:Hmm... Tijd voor een andere demper....
Ach, heb momenteel nog 2 goede pijpen met een kat liggen, nu nog een normale dempert. Wel iets subtiel sportiefs, vind het gewoon lekker klinken en anders staat dat gat in m'n bumper zo stom . En dagelijks met 200dB naar m'n werk? Ik moet vooral deze week veel communiceren en dat gaat zo lastig als je doof bent .Mastenhose wrote:Zou lekker de APK afwachten met de kat... Als 't moet dan kan 't altijd nog...Pgoddijn wrote:Toen ik met de pijp schudde leek het mij ook wel tijd voor een andere kat (voor de apk dan) want die zit er ook wat losjes in . Lijkt bijna alsof dit gebeuren er al 220.000 km opzit!Mastenhose wrote:Hmm... Tijd voor een andere demper....
Pfff, wat wordt je doof van het rijden met een compleet open pijp... Dusss, de open pijp maar vervangen met wat er nog over was van de oude pijp. En dan merk je meteen hoeveel vermogensverlies zo'n kat nog teweeg brengt, maar het is wel een heel stuk rustiger!
En als je dan toch op de brug staat, meteen maar de nieuwe baksteun gemonteerd, dus nog 1 te gaan .
Wel nog een rammeltje erbij sinds gistermiddag. Misschien maar eens de dorpelskirts er vanaf trekken, vertrouw het voor geen meter. Want heb geen idee of het daar hard of krokant is .
En als je dan toch op de brug staat, meteen maar de nieuwe baksteun gemonteerd, dus nog 1 te gaan .
Wel nog een rammeltje erbij sinds gistermiddag. Misschien maar eens de dorpelskirts er vanaf trekken, vertrouw het voor geen meter. Want heb geen idee of het daar hard of krokant is .
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
WAT IS HIER LEUK AAN
Wat is hier leuk aan 49 seconde kijken naar 2 stuks cv pijpen op een auto?????
Saxo style is sexy style....
Re: WAT IS HIER LEUK AAN
Of het leuk is weet ik niet, heb ik ook niet geschreven . CV-pijpen zijn RVS en ik vond het eigenlijk zelf wel interessant vanwege het karakteristieke blauwe wolkjesgebeuren.MrBBQ wrote:Wat is hier leuk aan 49 seconde kijken naar 2 stuks cv pijpen op een auto?????
Ter verduidelijking: Ik ben groot gebracht met de NSU RO80, het geluid, de geur (zowel interieur als uitlaat:p), etc. Noem het persoonlijke nostalgie...
Had het graag vanaf de start willen filmen, maar had niet verwacht dat ie in 1 klap zou starten .
Ik kom er wel een keertje mee langs op een meeting, zoals het er nu op lijkt gaat dat niet eens zo lang meer duren
Re: WAT IS HIER LEUK AAN
Hee hee, beetje respect is hier toch wel op z'n plek heMrBBQ wrote:Wat is hier leuk aan 49 seconde kijken naar 2 stuks cv pijpen op een auto?????
ga toch koken
/pim