Grietje
Moderator: webmasters
dat zou ook k*t geweest zijn...
maar t was kortsluiting achter t dash..... dus dash moet eruit en andere kabelboom erin.
En op de heenweg vanochtend was die fusee heeel erg aanwezig als slecht zijnde. Flauw, toen ik hem wegzette 3 weken geleden was er nog neits aan de hand...
dus
-kabelboom vervangen
- schroefset monteren
- nieuwe draagarm/fusee rechts
- 405 carb weer lopend krijgen
maar t was kortsluiting achter t dash..... dus dash moet eruit en andere kabelboom erin.
En op de heenweg vanochtend was die fusee heeel erg aanwezig als slecht zijnde. Flauw, toen ik hem wegzette 3 weken geleden was er nog neits aan de hand...
dus
-kabelboom vervangen
- schroefset monteren
- nieuwe draagarm/fusee rechts
- 405 carb weer lopend krijgen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
1,5 rondje :D
Ja die koppeling is ruk he :d Morguh!
Ja die koppeling is ruk he :d Morguh!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
even een kleine fotografische samenvatting thanx to raoel!
Vast startnummer, woei
In de rij
enige rondje
Oops! (De auto hulde zich van binnen in dikke witte rook dus ik heb hem direct van contact afgezet en eruit gegaan )
weggesleept
Zichtbaar wat draadjes weg (daar onder nog veel meer)
Op de ambu
Wow vet!
Overigens is mijn laagste punt nu mijn uitlaat en die zit op 6 cm van de grond.
Maar hij staat nu met die bagger veren hoger als met schroefset... Dus ben benieuwd hoe laag die straks is
Vast startnummer, woei
In de rij
enige rondje
Oops! (De auto hulde zich van binnen in dikke witte rook dus ik heb hem direct van contact afgezet en eruit gegaan )
weggesleept
Zichtbaar wat draadjes weg (daar onder nog veel meer)
Op de ambu
Wow vet!
Overigens is mijn laagste punt nu mijn uitlaat en die zit op 6 cm van de grond.
Maar hij staat nu met die bagger veren hoger als met schroefset... Dus ben benieuwd hoe laag die straks is
Last edited by grietje on SunApr04, 2010 10:13:05 AM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ziet er niet best uit die bekabeling... ben erg benieuwd hoe dat nou komt, dat zou ik maar even goed zoeken! Opzich is kortsluitingi n je kabelboom namelijk best raar.. zeker als het tijdens het rijden gebeurd, dat kan eigenlijk alleen als er ergens een + los hing en die tegen de koets aan kwam.. maar dan is het logischer als je spanningsregelaar geklapt is en gewoon 17v op de draadjes aan het zetten was..
succes met zoeken!
succes met zoeken!
Het is mn eigen domme schuld as usual
Maar ach, andere kabelboom erin (die had ik nog), komt wel weer goed en weer van geleerd.
Metertjes schoten los toen ik door de bocht ging, bedrading rukte kapot en kwam vervolgens tegen elkaar aan. En ik had het niet apart gezekerd.
Maar ach, andere kabelboom erin (die had ik nog), komt wel weer goed en weer van geleerd.
Metertjes schoten los toen ik door de bocht ging, bedrading rukte kapot en kwam vervolgens tegen elkaar aan. En ik had het niet apart gezekerd.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
niet er niet zo best uit
He Grietje,
Zit je ook niet zo mee he, zit er ook niet zo best uit.
Succes met zoeken en hopen dat het niet teveel tijd en geld kost.
meten is weten toch??
Gr.MrBBQ
Zit je ook niet zo mee he, zit er ook niet zo best uit.
Succes met zoeken en hopen dat het niet teveel tijd en geld kost.
meten is weten toch??
Gr.MrBBQ
Saxo style is sexy style....
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Altijd een triest gezicht als een AX afgevoerd moet worden met een autoambulance, maar sterkte gewenst met het oplossen van de elektrische probleempjes.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Met GTje komt t helemaal goed hoor!
Hoelang die t dan uit houd weet ik niet, maar goed komt het wel
Gister gezellig de koppeling en aandrijfasjes van de 205 CTI gedaan. Ging voorspoedig en was erg gezellig :D
Hij rijd weer lekker zo
nieuw:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YXQYIXBT.jpg
Alle cabriotjes naast elkaar
Afijn voor de APK nog maar dingen fixen, en de GT fixen. Maar voor die laatste heb ik 3 maanden dus haha, dat komt wel goed.
Hoelang die t dan uit houd weet ik niet, maar goed komt het wel
Gister gezellig de koppeling en aandrijfasjes van de 205 CTI gedaan. Ging voorspoedig en was erg gezellig :D
Hij rijd weer lekker zo
nieuw:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YXQYIXBT.jpg
Alle cabriotjes naast elkaar
Afijn voor de APK nog maar dingen fixen, en de GT fixen. Maar voor die laatste heb ik 3 maanden dus haha, dat komt wel goed.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
raoel wrote:Haaa, fijn, nou kan ik de volgende keer zelf parkeren
haha ja, hij gaat nu wel weer gewoon in zn achteruit
Nu nog nieuwe APK op de cabrio en dan, genieten maar
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Even fotografische update (telefoon fotos!!)
de eendjes van de GT Die ik was vergeten weg te halen bij dat ene rondje slalom zaterdag haha
en deze is ook weer op zijn plek:
werkplek
michiel als opvang kussen voor de vbak
koppeling op de juiste manier
er mist een stuk in mn wielkuip, bleek alleen nog maar tectiel te zijn
wat een lieve autotjes toch!
de eendjes van de GT Die ik was vergeten weg te halen bij dat ene rondje slalom zaterdag haha
en deze is ook weer op zijn plek:
werkplek
michiel als opvang kussen voor de vbak
koppeling op de juiste manier
er mist een stuk in mn wielkuip, bleek alleen nog maar tectiel te zijn
wat een lieve autotjes toch!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
we gaan snel weer aan de TGS, zelfde riedeltje
als je axen niet rijden tja, dan ga je maar fotos maken van de cabrio
Rijd wel goed zeg, zon nieuwe koppeling en aandrijfasjes.
als je axen niet rijden tja, dan ga je maar fotos maken van de cabrio
Rijd wel goed zeg, zon nieuwe koppeling en aandrijfasjes.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)