Grietje
Moderator: webmasters
Degene heeft mijn ratel gemolt :
Mijn KVS lek probleem was gelukkig 'maar' mn inlaat spruitstuk
Stomme tapeindes:
En doorgescheurde pakkingen:
Loopt weer, zonder KVS lek en zonder gepiep
Nu t onderstel nog!
Mijn KVS lek probleem was gelukkig 'maar' mn inlaat spruitstuk
Stomme tapeindes:
En doorgescheurde pakkingen:
Loopt weer, zonder KVS lek en zonder gepiep
Nu t onderstel nog!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Lol, hoe krijg je het ook voor elkaar .degene wrote:Mea Culpa
Die ratel ligt er ook bij alsof die foto zo bij de rouwberichten kan.
Zit er trouwens geen garantie op? Of is dit weer zo'n overdreven geval waarvan ze vinden dat het echt de schuld van de gebruiker is?
Goed om te horen dat de kvs niet door de koppakking kwam, maar je weet dat ik dat ook eigenlijk een raar idee vond. Je rijdt hem altijd netjes warm en het blokje loopt ook prima.
Nu nog slicks, nietwaar?
degene wrote: Ik hoop wel dat je de weg wist naar mijn kleine ratel? (euh.. )
Tja uhh?
Kom maar op met die nieuwe, had hem gister zowaar nodig
Heb trouwens een koppelingscentreerding hoor Ard dus die TGS moet vandaag weer rijden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
*** de ***, eindelijk dat onderstel 'rijdbaar' met super hulp van mastenhose..
Ik wil proefrondje rijden, ding valt uit na 50 meter en is niet meer aan de praat te krijgen??
WTF? help?
Echt, ik mag gewoon niet slalommen morgen
Hoe dan ook:
Hij slaat (met de choke erop, motor is koud) aan, maar valt vrijwel direct ook weer uit.
Gas geven heeft geen zin, hij reageerd er niet op.
Bobine vervangen, condensator vervangen, ontstekingsmodule vervangen....
Probleem blijft exact het zelfde. Hij slaat braaf keer achter keer aan maar blijft gewoon niet lopen.
V/d week heeft ie toch een half uur stationair gedraaid, toen was er niets aan de hand? En ik reed ook redelijk normaal de straat uit...
Ik wil proefrondje rijden, ding valt uit na 50 meter en is niet meer aan de praat te krijgen??
WTF? help?
Echt, ik mag gewoon niet slalommen morgen
Hoe dan ook:
Hij slaat (met de choke erop, motor is koud) aan, maar valt vrijwel direct ook weer uit.
Gas geven heeft geen zin, hij reageerd er niet op.
Bobine vervangen, condensator vervangen, ontstekingsmodule vervangen....
Probleem blijft exact het zelfde. Hij slaat braaf keer achter keer aan maar blijft gewoon niet lopen.
V/d week heeft ie toch een half uur stationair gedraaid, toen was er niets aan de hand? En ik reed ook redelijk normaal de straat uit...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
DuFF wrote:ik typte benzinepomp, ik vergat alleen een P en een M
Ik zal knikarm pompje replacen... Benzine filter ook maar.
Maar als die geen benzine krijgt zou die ook niet aanslaan, lijkt mij?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
hij rijd weer, met andere carb erop. Wat er nu ineens mis is met die andere carb, geen idee. Sproeier verstopt denk ik, nu ff geen zin in
Onderstel voelt heel erg raar en mn fusee rechts is echt slecht. Als ik de auto oprik onder de fusee gaat eerst die een halve cm verder de pocket in haha. Not goood
Geen idee welke ik vorig jaar (of ist alweer 2 jaar geleden) vervangen heb, ik dacht inderdaad de andere.
Onderstel voelt heel erg raar en mn fusee rechts is echt slecht. Als ik de auto oprik onder de fusee gaat eerst die een halve cm verder de pocket in haha. Not goood
Geen idee welke ik vorig jaar (of ist alweer 2 jaar geleden) vervangen heb, ik dacht inderdaad de andere.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
ff mn eigen topic doorgespit:
idd, juli 2008 is de gehele linker draagarm vervangen, terwijl van de TRS juist vlak voor ongeluk rechts een nieuwe fusee was geperst door de garage.
Dus die rechter draagarm (die heb ik nog) gaat op de GT.
idd, juli 2008 is de gehele linker draagarm vervangen, terwijl van de TRS juist vlak voor ongeluk rechts een nieuwe fusee was geperst door de garage.
Dus die rechter draagarm (die heb ik nog) gaat op de GT.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nou het was al duidelijk dat het niet mocht natuurlijk, dus op de slalom ook pech gehad en de GT is op een ambulance naar huis gebracht
Diagnose:
Kabelboom doorgefikt
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)