Grietje
Moderator: webmasters
ik ookLosroyos wrote:
Maar persoonlijk vind ik alleen jammer dat het kenteken niet op de orginle plaats zit
Maar als ik hem nu hier weg haal, zitten er 2 gaatjes in mn voor spoiler... En de gaatjes in de bumper (zwarte stuk waar die hoort) zijn weggehaald...
JK, achterste scheef, oh?
Ik vind het jammer dat de achterbank mist op deze fotos :d Maar vanmiddag heb ik hem weer terug.
Arme GT, hij zou bijna een minder waardigheidscomplex krijgen, gelukkig vind ik mn GT net zo mooi, zo niet mooier
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
(Kentekenplaat: Grapje)
Prachtige auto, en één die al jaren op mijn verlanglijstje staat.
Cabrio rijden is het leukste wat er is.
Altijd open rijden, en alleen wanneer het regent de kap omhoog.
Fantastisch ook 's winters, kap omlaag en kachel vol aan.
Heeft ooit iemand een cabrio gefabriceerd op basis van AX-techniek?
Prachtige auto, en één die al jaren op mijn verlanglijstje staat.
Cabrio rijden is het leukste wat er is.
Altijd open rijden, en alleen wanneer het regent de kap omhoog.
Fantastisch ook 's winters, kap omlaag en kachel vol aan.
Heeft ooit iemand een cabrio gefabriceerd op basis van AX-techniek?
Er rijden in duitsland meerdere rond, er was ooit een keer een zwarte op citromobile.jk wrote:(Kentekenplaat: Grapje)
Prachtige auto, en één die al jaren op mijn verlanglijstje staat.
Cabrio rijden is het leukste wat er is.
Altijd open rijden, en alleen wanneer het regent de kap omhoog.
Fantastisch ook 's winters, kap omlaag en kachel vol aan.
Heeft ooit iemand een cabrio gefabriceerd op basis van AX-techniek?
Overigens: de kap mag pas open boven de 10 graden, gezien het achterruitje anders niet warmgenoeg is om flexibel te zijn en scheurt...
Maar moet ook eerlijk zeggen, het is tot de 15 graden niet behaagelijk op de snelweg
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Enige decennia geleden (nou ja, 40-50 jaar geleden) waren kachels in veel auto's een extra...grietje wrote:Er rijden in duitsland meerdere rond, er was ooit een keer een zwarte op citromobile.jk wrote:(Kentekenplaat: Grapje)
Prachtige auto, en één die al jaren op mijn verlanglijstje staat.
Cabrio rijden is het leukste wat er is.
Altijd open rijden, en alleen wanneer het regent de kap omhoog.
Fantastisch ook 's winters, kap omlaag en kachel vol aan.
Heeft ooit iemand een cabrio gefabriceerd op basis van AX-techniek?
Overigens: de kap mag pas open boven de 10 graden, gezien het achterruitje anders niet warmgenoeg is om flexibel te zijn en scheurt...
Maar moet ook eerlijk zeggen, het is tot de 15 graden niet behaagelijk op de snelweg
Het leuke aan een cabrio is dat je niet snel hoeft te gaan om toch ontzettend veel plezier te beleven.
In de volle zomerzon is een cabrio nou ook niet echt geweldig, en soms zelfs gevaarlijk.
Nee, maar 60 rijden op de snelweg kan ook gewoon niet En onder de 15 graden is de wind in de auto als je harder gaat dan 70 gewoon koud.jk wrote:
Het leuke aan een cabrio is dat je niet snel hoeft te gaan om toch ontzettend veel plezier te beleven.
In de volle zomerzon is een cabrio nou ook niet echt geweldig, en soms zelfs gevaarlijk.
Overigens, in de volle zon (met pet op) is goed te doen hoor
Liever dat dan een zwart dak (zoals mn GT) dat is echt stikken zomers...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Koppakking en driem set binnen!
Nu even wachten op tijd... en wellicht nog een klepveertang aanschaffen...
Iemand een goed adresje?
Nu even wachten op tijd... en wellicht nog een klepveertang aanschaffen...
Iemand een goed adresje?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Hoelang kun je nog wachten? Op CitroMobile waren ze afgelopen jaar best betaalbaar wat ik gezien heb.grietje wrote:Nu even wachten op tijd... en wellicht nog een klepveertang aanschaffen...
Een model als dit heb je in elk geval nodig.
Voor hoeveel lagen ze op citromobile?
Liever heb ik t ntrlk dit weekend al Er moet een nieuwe koppakking tussen dus anders moet het wéér allemaal open. Wellicht moet dat alsnog als mn kop gescheurd is maar oke...
Liever heb ik t ntrlk dit weekend al Er moet een nieuwe koppakking tussen dus anders moet het wéér allemaal open. Wellicht moet dat alsnog als mn kop gescheurd is maar oke...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik moet zeggen dat ik het model van Facom wel erg prettig vond werken. Helaas zijn die niet goedkoop (138 euro), misschien is er een goede imitatie van te koop.MBa@NL wrote:Hoelang kun je nog wachten? Op CitroMobile waren ze afgelopen jaar best betaalbaar wat ik gezien heb.grietje wrote:Nu even wachten op tijd... en wellicht nog een klepveertang aanschaffen...
Een model als dit heb je in elk geval nodig.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
wat bij een TU kop van belang is, is dat je de klep tegen kan houden aan de onderzijde..
die van Facom zoals Jan aangeeft is perfect.. degene die je zelf aangeeft kan ik niet precies zien of je de klep aan de onderzijde voldoende aan kan drukken
past NIET (heb ik, werkt niet op TU kop)
wil je echt NIET gebruiken
die van Facom zoals Jan aangeeft is perfect.. degene die je zelf aangeeft kan ik niet precies zien of je de klep aan de onderzijde voldoende aan kan drukken
past NIET (heb ik, werkt niet op TU kop)
wil je echt NIET gebruiken
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Ik heb vorig jaar op Citromobil deze gekocht bij die Duitse handelaar in gereedschap, op advies van q01z voor dit model gekozen.
Al tot volle tevredenheid al een paar gesnelde koppen mee aangepakt
Groetjes, Henk
Al tot volle tevredenheid al een paar gesnelde koppen mee aangepakt
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Griffe vind ik persoonlijk errg mooi!Mastenhose wrote:Mooie 205 hoor Romy, er staat hier bij de bandenboer in ´t dorp altijd een Griffe, gaat toch altijd weer kriebelen als ik zo´n 205 zie!
Goed nieuws hier!
Mijn koppakking is níet lek
Het kvs komt uit het kvs kanaal in het inlaat spruitstuk. Niet dat dat echt grappig is, het tapeind daar is namelijk afgebroken (al een tijdje) en ik kan hem daar dus niet strakker aandraaien oid.
Zo even kijken of ik er niet eventueel iets aan kan veranderen.
Dus deze slalom rijd ik nog met deze motor. Ik ga wel even kijken of ik het gepiep kan oplossen, maar net heeft ie 10 min gedraaid en ik heb het 10 min niet gehoord.
Wellicht staat mn driem te strak, of loopt het ergens aan, dat controleer ik maar even
Verder staat er achter de GT nu de TGs op bokken, dus oprit met 2 AXjes op bokken haha :d
Degene heeft de bak er onder vandaan, 1.1 koppeling past gelukkig !
De veertjes vielen eruit bij demontage dus hij was wel echt stuk. Maandag maar ff kijken of de bak er weer onder kan
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).