Whitephantom - Citroën Plaisir AX - 1.1
Moderator: webmasters
-
- Vlotte starter
Whitephantom - Citroën Plaisir AX - 1.1
Goedendag!
Ik ben Peter 25 jaar en oorspronkelijk een echte vw liefhebber.
Mijn vw heeft wat onderhoud nodig en gaat enkel gebruikt worden voor show en meeting gebruik.
Ik ben daarom op zoek gegaan naar een betrouwbaar kleine auto die lekker zuinig kon rijden. Ik wou express geen vw omdat ik weleens want anders wou proberen.
Ik kwam een leuke ax 1.1 tegen en vond hem er stoer uitzien.
Komende week mag ik hem ophalen bij de dealer.
Heb al wel wat foto's!
Als ik hem heb ga ik hem even grondig schoonmaken van binnen, onder de moterkap en even een poetstol over buitenkant heen.
Blinderen van de auto, even een radio erin en dan vind ik het voorlopig leuk. Heb verder geen verstand van deze auto's dus alle info is welkom [/u]
Ik ben Peter 25 jaar en oorspronkelijk een echte vw liefhebber.
Mijn vw heeft wat onderhoud nodig en gaat enkel gebruikt worden voor show en meeting gebruik.
Ik ben daarom op zoek gegaan naar een betrouwbaar kleine auto die lekker zuinig kon rijden. Ik wou express geen vw omdat ik weleens want anders wou proberen.
Ik kwam een leuke ax 1.1 tegen en vond hem er stoer uitzien.
Komende week mag ik hem ophalen bij de dealer.
Heb al wel wat foto's!
Als ik hem heb ga ik hem even grondig schoonmaken van binnen, onder de moterkap en even een poetstol over buitenkant heen.
Blinderen van de auto, even een radio erin en dan vind ik het voorlopig leuk. Heb verder geen verstand van deze auto's dus alle info is welkom [/u]
Last edited by whitephantom on SunJan17, 2010 8:45:11 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Master Spammer
Welkom peter!
Leuk dat je een AX hebt gekocht! een hele mooie ook! wit is sowieso gaaf
Maareh, deze is ook al van iemand die er zelf aan heft gehobbiet (of hoe schrjf je dat) dus vermoedelijk ook een liefhebber.
Anders vervang je niet het complete interrieur en de vloermat. Watn het is dus een plaisir type 2 met GT type1 vloermat en volcane interrieur en deurpanelen verder zie ik ook type 2 grille en motorkap...
Leuk dat je een AX hebt gekocht! een hele mooie ook! wit is sowieso gaaf
Maareh, deze is ook al van iemand die er zelf aan heft gehobbiet (of hoe schrjf je dat) dus vermoedelijk ook een liefhebber.
Anders vervang je niet het complete interrieur en de vloermat. Watn het is dus een plaisir type 2 met GT type1 vloermat en volcane interrieur en deurpanelen verder zie ik ook type 2 grille en motorkap...
-
- Vlotte starter
Oeh nette Golf 2
Ik heb Golf 2 altijd wel leuk gevonden
De morette zijn nieuw aardig prijzig, Ik weet dat je ze hier kunt vinden.
http://www.carfantasy.nl/morette-koplam ... 15393.html
Ik heb Golf 2 altijd wel leuk gevonden
De morette zijn nieuw aardig prijzig, Ik weet dat je ze hier kunt vinden.
http://www.carfantasy.nl/morette-koplam ... 15393.html
Welkom,
Had het er vandaag nog over op de meeting.
ik (was) de enige met een plaisir bij de club, maar er is een tweede bij!
Het betreft inderdaad waarschijnlijk een schadegevalletje. Bumper is ook type 2 en motorkap verschilt ook.
Had in de advertentie op marktplaats ook gezien dat er "SPOT" bij stond, maar dat klopt niet. Haal dat dus maar uit je titel
Veel plezier ermee!
Had het er vandaag nog over op de meeting.
ik (was) de enige met een plaisir bij de club, maar er is een tweede bij!
Het betreft inderdaad waarschijnlijk een schadegevalletje. Bumper is ook type 2 en motorkap verschilt ook.
Had in de advertentie op marktplaats ook gezien dat er "SPOT" bij stond, maar dat klopt niet. Haal dat dus maar uit je titel
Veel plezier ermee!
-
- Vlotte starter
-
- Drempelkiller
Van harte welkom.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- Vlotte starter
Tuning heb ik niet zoveel verstand van.
Achterlichten: kijk eens op de sloop. Is veel goedkoper dan nieuwe kopen. En je achterverlichting is type 1. Dat is anders: type 1 heeft links mistlicht, rechts witte achteruitrijlicht (onderste raampje), type 2 is andersom. Of ze die nog hebben voor een auto die in 1991 uit productie genomen is, is nog maar de vraag....
Maar er staan nog regelmatig mooie type 1 op de sloop met prima onderdelen
Achterlichten: kijk eens op de sloop. Is veel goedkoper dan nieuwe kopen. En je achterverlichting is type 1. Dat is anders: type 1 heeft links mistlicht, rechts witte achteruitrijlicht (onderste raampje), type 2 is andersom. Of ze die nog hebben voor een auto die in 1991 uit productie genomen is, is nog maar de vraag....
Maar er staan nog regelmatig mooie type 1 op de sloop met prima onderdelen
-
- Vlotte starter
-
- Total admin
-
- Vlotte starter
Tnxs zou de boel goed in de gaten houden! moet nog even afwachten komende week met het achterlicht kan zijn dat ze het bij de dealer al vervangen voor me vanwege de apk die erbij komt
Heb flink gezocht maar heb een hekel aan japanse auto's zijn net opgevoerde grasmaaiers, en heb goede dingen gehoord over Citroën. Dus dacht waarom niet! wie niet waagt wie niet wint.
Wie weet kom ik zelfs een keer me ax showen op een meeting
Heb flink gezocht maar heb een hekel aan japanse auto's zijn net opgevoerde grasmaaiers, en heb goede dingen gehoord over Citroën. Dus dacht waarom niet! wie niet waagt wie niet wint.
Wie weet kom ik zelfs een keer me ax showen op een meeting