W)'s AX 1.1i TE 1990 aka Pineau!
Moderator: webmasters
W)'s AX 1.1i TE 1990 aka Pineau!
Hey, W) hier. Ik heb sinds kort een witte AX 1.1i TE uit 1990 met nog net geen 2 ton op de teller. Overgenomen van twee hoge noorderlingen en een geschiedenis van hooligans.
Ik was al een tijdje op zoek naar een auto, maar wist nog niet echt wat ik wilde. Heb Marktplaats een tijdje in de gaten gehouden en de combinatie van Frans, zuinig, relatief simpel en goedkoop lokte me al vrij snel naar de AX. Zo gezegd zo gedaan, bekeken, gekocht en nu al een aantal weken aan het rijden. Nice!
Pineáu stond al een aantal maanden stil en was van binnen en buiten bedekt met een ondefinieerbare laag shit. Ondanks dat was (en is) het starten-lopen. De gotische hooliganletters zijn eraf, de stofzuiger is er doorheen, de schuurspons is versleten en nu na een stevige schoonmaakpartij staat er een wagentje wat er goed genoeg uitziet en loopt als een zonnetje.
Ik hoop hier wat informatie te vinden en als het even kan wat contactjes voor onderdelen!
NA:
VOOR:
[edit] Foto'tjes geplaatst[/edit]
Ik was al een tijdje op zoek naar een auto, maar wist nog niet echt wat ik wilde. Heb Marktplaats een tijdje in de gaten gehouden en de combinatie van Frans, zuinig, relatief simpel en goedkoop lokte me al vrij snel naar de AX. Zo gezegd zo gedaan, bekeken, gekocht en nu al een aantal weken aan het rijden. Nice!
Pineáu stond al een aantal maanden stil en was van binnen en buiten bedekt met een ondefinieerbare laag shit. Ondanks dat was (en is) het starten-lopen. De gotische hooliganletters zijn eraf, de stofzuiger is er doorheen, de schuurspons is versleten en nu na een stevige schoonmaakpartij staat er een wagentje wat er goed genoeg uitziet en loopt als een zonnetje.
Ik hoop hier wat informatie te vinden en als het even kan wat contactjes voor onderdelen!
NA:
VOOR:
[edit] Foto'tjes geplaatst[/edit]
Last edited by W) on TueJan26, 2010 4:45:24 PM, edited 5 times in total.
hebben we 2 pino (of pineau's) hier nu
Welkom
Ben wel heel benieuwd naar voor en na fotos van de schoonmaak beurt
Welkom
Ben wel heel benieuwd naar voor en na fotos van de schoonmaak beurt
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
Haha, die moet ik je schuldig blijven...ik was zo enthousiast dat ik geen voor-foto's heb gemaakt. En hij is nog steeds niet nieuw: heb veel last van kleine roestplekjes (<1mm^2) over de hele carrosserie. Hij lijkt in de buurt van een lasapparaat te hebben gestaan of zoiets.
Goed, ik mag bij Nitroën een mooie achterbumper ophalen en als die erop zit zal ik foto's plaatsen.
Bedankt voor het warme welkom trouwens!
Goed, ik mag bij Nitroën een mooie achterbumper ophalen en als die erop zit zal ik foto's plaatsen.
Bedankt voor het warme welkom trouwens!
-
- Total admin