Grietje
Moderator: webmasters
Die wielen zijn leuk he Horen er orgi niet onder hoor... 1.9 wielen eigk he...
En lak ja, persoonlijk denk ik dat ie is overgespoten.. Ik hoop met goed poetsen hem zo te houden want, hijs mooooi rood!
Edit bas:
Het ging ook heel plotseling. Kennis van mij was een 106 GTI kopen en via wat aparte omstandigheden kwam deze op mijn pad, ter-ruil voor de 306. Ja, leuk
En lak ja, persoonlijk denk ik dat ie is overgespoten.. Ik hoop met goed poetsen hem zo te houden want, hijs mooooi rood!
Edit bas:
Het ging ook heel plotseling. Kennis van mij was een 106 GTI kopen en via wat aparte omstandigheden kwam deze op mijn pad, ter-ruil voor de 306. Ja, leuk
woahhh, dat is een ruig cabrio'tje
zuinig op zijn ! en zoals je zegt, goed de kleur/lak bijhouden, lekker vaak verwennen met wax.
en het dakje ook lekker bijhouden met de waterdichte, soepelhoudende goedjes die daarvoor op de markt zijn.
dat rijd zeker nog wel wat pittiger als je GT ?
zuinig op zijn ! en zoals je zegt, goed de kleur/lak bijhouden, lekker vaak verwennen met wax.
en het dakje ook lekker bijhouden met de waterdichte, soepelhoudende goedjes die daarvoor op de markt zijn.
dat rijd zeker nog wel wat pittiger als je GT ?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Oeh, wat voor goedjes duff, die wil ik! Dak is nog redelijk goed, die wil ik zo lang mogelijk zo houden uiteraard!DuFF wrote:woahhh, dat is een ruig cabrio'tje
zuinig op zijn ! en zoals je zegt, goed de kleur/lak bijhouden, lekker vaak verwennen met wax.
en het dakje ook lekker bijhouden met de waterdichte, soepelhoudende goedjes die daarvoor op de markt zijn.
dat rijd zeker nog wel wat pittiger als je GT ?
Ik heb zo die smartwax, ik wou hem daar lekker mee verwennen. Die heeft ook anti zonne dinges?
Hij's op de snelweg duidelijk een stuk pittiger ja, maar ik denk tot de 80/100 niet.... Maar goed vanwege koppeling en wat remmen verhaal begin ik er ook nog niet aan, eerst helemaal goed krijgen.
Toch maar wel een CTI dus Gefeli! En laat je niet afschrikken door kou of regen, want met -5 en het kacheltje aan is het prima te doen (ervaring ja), en boven de 90 km/u blijf je ook droog als het regent.
Op de foto's ziet ie er netjes uit, het dakje lijkt in betere staat dan de mijne toen. Let op de scharnierpunten onderaan, daar beginnen ze het eerst in te scheuren.
Veel plezier d'r van
Op de foto's ziet ie er netjes uit, het dakje lijkt in betere staat dan de mijne toen. Let op de scharnierpunten onderaan, daar beginnen ze het eerst in te scheuren.
Veel plezier d'r van
Thanx!
Ja peter, dat ritje in de jouwe, 2 jaar terug al (?) was ik nog altijd neit vergeten
Toen jouwe te koop stond ook nog heel lang getwijfeld maja, het paste toen niet en nu kwam het zo perfect uit eigenlijk:D
Dakje is idd redelijk goede staat.. Raampje is een keer vervangen/opnieuw ingezet oid, beetje vaag, maar lekken doet ie nog niet en aan de buitenkant nog geen scheurtjes gezien... van t weekend eens beter bekijken.
Kees ja, kom je helpen poetsen Ik ga hem veel poets liefde geven hoor Mag de GT ook wel weer eens....
Ja peter, dat ritje in de jouwe, 2 jaar terug al (?) was ik nog altijd neit vergeten
Toen jouwe te koop stond ook nog heel lang getwijfeld maja, het paste toen niet en nu kwam het zo perfect uit eigenlijk:D
Dakje is idd redelijk goede staat.. Raampje is een keer vervangen/opnieuw ingezet oid, beetje vaag, maar lekken doet ie nog niet en aan de buitenkant nog geen scheurtjes gezien... van t weekend eens beter bekijken.
Kees ja, kom je helpen poetsen Ik ga hem veel poets liefde geven hoor Mag de GT ook wel weer eens....
Moet ik hem eerst ff laten remmen Keesie!
205 remt slecht, dus ik dacht, HRC maar ff vervangen (schijven e.d. zijn redelijk recent vervangen)
Blijkt er ook nog een lekke leiding aanwezig te zijn, dus die vandaag ook vervangen, ontlucht
en het remt nog steeds bagger. Slag in het pedaal van een meter voordat je eindelijk tegendruk tegen komt...
Dus, morgen nog maar verder ontluchten of opzoek naar een lek...
205 remt slecht, dus ik dacht, HRC maar ff vervangen (schijven e.d. zijn redelijk recent vervangen)
Blijkt er ook nog een lekke leiding aanwezig te zijn, dus die vandaag ook vervangen, ontlucht
en het remt nog steeds bagger. Slag in het pedaal van een meter voordat je eindelijk tegendruk tegen komt...
Dus, morgen nog maar verder ontluchten of opzoek naar een lek...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Keesie:D
Ondertussen remt de 205 naar behoren hoor, eesibleed gebruikt!
Super systeempje
Volgende klus was de koppelingskabel en ook die is vervangen.
Nu staat er voor de peug nog op t lijstje:
- nieuwe banden
- aanlopen achterwielen (as verzakt? lets hope not...)
- lucht massa meter vervangen
Maar vooralsnog rijd ik er mee en hij rijd zooo lekker
Als t nu toch eens mooi weer zou zijn *zwijmel*
Ondertussen remt de 205 naar behoren hoor, eesibleed gebruikt!
Super systeempje
Volgende klus was de koppelingskabel en ook die is vervangen.
Nu staat er voor de peug nog op t lijstje:
- nieuwe banden
- aanlopen achterwielen (as verzakt? lets hope not...)
- lucht massa meter vervangen
Maar vooralsnog rijd ik er mee en hij rijd zooo lekker
Als t nu toch eens mooi weer zou zijn *zwijmel*
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Als de achteras wel vervangen moet worden, ga dan op zoek naar een achteras van de 309, de reden hiervan kan je bij de diverse peugeot fora wel terugvindengrietje wrote:Keesie:D
Ondertussen remt de 205 naar behoren hoor, eesibleed gebruikt!
Super systeempje
Volgende klus was de koppelingskabel en ook die is vervangen.
Nu staat er voor de peug nog op t lijstje:
- nieuwe banden
- aanlopen achterwielen (as verzakt? lets hope not...)
- lucht massa meter vervangen
Maar vooralsnog rijd ik er mee en hij rijd zooo lekker
Als t nu toch eens mooi weer zou zijn *zwijmel*
Ja dat had in inderdaad al gezien, maar ook dat je puur en alleen de draagarmen van 309 kan overzetten?
Maar eerst maar ff kijken of dat uberhaupt het probleem is, mijn wielen staan niet in een rare camber of iets dergelijks, en hijs wel redelijk laag.
Achja, vandaag open gereden:D
Oh men, wat heerlijk!!!
Maar eerst maar ff kijken of dat uberhaupt het probleem is, mijn wielen staan niet in een rare camber of iets dergelijks, en hijs wel redelijk laag.
Achja, vandaag open gereden:D
Oh men, wat heerlijk!!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
thnx peter
momenteel is het echt te druk, maar toch een kleine update
cti is voorzien van nieuwe achteras aangezien zijn eigen door gezakt was. Deze is 4 cm verlaagd ten opzichte van orgineel, ben benieuwd of dat goed gaat.
Hij staat nog niet op zijn wielen.
Ergens was het wel enorm nodig, bij demontage van de remleidingen brak er 1 gewoon af zonder dat er kracht opgezet was. Uiteraard nu alle leidingen vervangen.
Hierna moet de Driem nog en die moet van onder af....
De AX GT carb functioneerd goed, hij rijd lekker km's nu en blijft elke keer big smile geven Bij de ANWB vonden ze hem erug schattig (hij mag dan ook elke keer mee) en testen we hem ook zeker uit
momenteel is het echt te druk, maar toch een kleine update
cti is voorzien van nieuwe achteras aangezien zijn eigen door gezakt was. Deze is 4 cm verlaagd ten opzichte van orgineel, ben benieuwd of dat goed gaat.
Hij staat nog niet op zijn wielen.
Ergens was het wel enorm nodig, bij demontage van de remleidingen brak er 1 gewoon af zonder dat er kracht opgezet was. Uiteraard nu alle leidingen vervangen.
Hierna moet de Driem nog en die moet van onder af....
De AX GT carb functioneerd goed, hij rijd lekker km's nu en blijft elke keer big smile geven Bij de ANWB vonden ze hem erug schattig (hij mag dan ook elke keer mee) en testen we hem ook zeker uit
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)