Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
Zo net wou me vader nog eens kijken hoe het vorderde en zijn handjes viesmaken dus we zijn even aan de slag gegaan.
Plaatje waar je remleidingen opzitten aan de carosserie is bij een Volcane heel anders en zat tegen de bevestiging van de stabistang aan, gelukig stond de gti nog buiten en dat om kunnen schroeven kwam allemaal wel iets anders uit maar uiteindelijk alles pas gekregen 1.1 leidingen gebruikt ipv die van de gti die waren tekort.
nog te doen
- Brandstofpomp omzetten
- Leidingen achteras aansluiten
- Zekeringenkastje kloppend maken
- Versnelingsbak vullen met olie
- brandstofpomp draden solderen
- Brandstofleidingen passend maken
- vullen met KVS
- Remmen ontluchten
- nog het eea vast zetten
Zal vast nog wel wat tegenkomen maar er zit schot in
Plaatje waar je remleidingen opzitten aan de carosserie is bij een Volcane heel anders en zat tegen de bevestiging van de stabistang aan, gelukig stond de gti nog buiten en dat om kunnen schroeven kwam allemaal wel iets anders uit maar uiteindelijk alles pas gekregen 1.1 leidingen gebruikt ipv die van de gti die waren tekort.
nog te doen
- Brandstofpomp omzetten
- Leidingen achteras aansluiten
- Zekeringenkastje kloppend maken
- Versnelingsbak vullen met olie
- brandstofpomp draden solderen
- Brandstofleidingen passend maken
- vullen met KVS
- Remmen ontluchten
- nog het eea vast zetten
Zal vast nog wel wat tegenkomen maar er zit schot in
-
- Total admin
probeer ze iig kruislings aan te sluiten. dus op de voorste 2 gaatjes een voor en achterwiel en op de achterste 2 ook.Happytree wrote:Thx voor de tip had het wel ergens gelezen maar alweer vergeten!
Maakt het nog uit hoe de leidingen in de HRC zitten? (Volgorde)
weet verder iemand de maat van die in plug in de Versnelingsbak zit?(vierkant)
kan niet wachten om te rijden
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
ja zeker. Als er een leiding trace kapot gaat heb je altijd kruislings nog remvermogen (1x weliswaar) sluit je ze anders aan, dan kan het zijn dat hij bv alleen op de achterkant remt of bv maar aan 1 kant van de auto.
stukje veiligheid dus zeg maar.
stukje veiligheid dus zeg maar.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- Total admin
-
- profiel verwijderd
KLAAR!
Vandaag nog even de aandrijfas kering vervangen en de remleiding even wat anders gelegt zodat hij niet meer aanloopt!
Toenet ondanks de regen maar even proef gereden met monteur Sjaakie
Het knopje van de aanjager heeft de reis helaas niet overleefd deze brak af tijdens het spelen....
Verder kwamen we een RX-8 tegen waar ik natuurlijk mee wou sprinten gelukig snapte hij dat ook dus bij het verlaten van de rotonde beide vol op het gas en tot de 140 heeft hij niet meer als 2 meter ruimte kunnen wegsnoepen
Foto's zullen zo wel volgen!
Vandaag nog even de aandrijfas kering vervangen en de remleiding even wat anders gelegt zodat hij niet meer aanloopt!
Toenet ondanks de regen maar even proef gereden met monteur Sjaakie
Het knopje van de aanjager heeft de reis helaas niet overleefd deze brak af tijdens het spelen....
Verder kwamen we een RX-8 tegen waar ik natuurlijk mee wou sprinten gelukig snapte hij dat ook dus bij het verlaten van de rotonde beide vol op het gas en tot de 140 heeft hij niet meer als 2 meter ruimte kunnen wegsnoepen
Foto's zullen zo wel volgen!