Denny Lambrechts (AX SPORT '87)
Moderator: webmasters
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
begrijp dat
He Denny,
Begrijp dat je weer veilig thuis komen !
Gr Mr.BBQ
Begrijp dat je weer veilig thuis komen !
Gr Mr.BBQ
Saxo style is sexy style....
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Ik zou als ik jou was nu geen carb meer nemen... dan wordt je ook niet van het cirquit gehaald omdat je te veel herrie maakt
dat was echt de grap van de dag.... als enige een standaard uitlaat, ben je nog het luidst
dat was echt de grap van de dag.... als enige een standaard uitlaat, ben je nog het luidst
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
en dat te bedenken dat ik een deel zonder einddemper heb geredenv.andriessen wrote:Ik zou als ik jou was nu geen carb meer nemen... dan wordt je ook niet van het cirquit gehaald omdat je te veel herrie maakt
dat was echt de grap van de dag.... als enige een standaard uitlaat, ben je nog het luidst
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
wat er ook gebeurt. Het wordt zowiezo een dubbele weber setup. Dan maar luid.v.andriessen wrote:Ik zou als ik jou was nu geen carb meer nemen... dan wordt je ook niet van het cirquit gehaald omdat je te veel herrie maakt
dat was echt de grap van de dag.... als enige een standaard uitlaat, ben je nog het luidst
oordeel van een engels forum over de carterventilatie:
dont 8v's breathe heavier than a fat fuck chasing a cream cake??
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
vandaag ff blokje gewisseld. moet dynamo nog aansluiten, versnellingshendeltjes en olie erin gooien en dan kunnen we weer met het oude blok.
kapotte blok starte vandaag. Geen vermogen en een nogal irritante zoem (bye bye lagers). Heeft met heel veel moeite en uitvallen 100 meter van garage naar garage afgelegd.
Maar vanaf dinsdag zijn we dus weer mobiel tegen een iets vriendelijker benzine consumptie. Andere blok heb ik dinsdag thuis en gaat dan uit elkaar. Denk dat het einde verhaal is. Tijd voor een 1600cc screamer denk ik
kapotte blok starte vandaag. Geen vermogen en een nogal irritante zoem (bye bye lagers). Heeft met heel veel moeite en uitvallen 100 meter van garage naar garage afgelegd.
Maar vanaf dinsdag zijn we dus weer mobiel tegen een iets vriendelijker benzine consumptie. Andere blok heb ik dinsdag thuis en gaat dan uit elkaar. Denk dat het einde verhaal is. Tijd voor een 1600cc screamer denk ik
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
nahh. compressie is 10 bar eind. dus ja maar ze zijn wel allemaal 10 bar (voor de slalom waren ze nog 12,5). Dus de lage oliedruk toen heeft zijn sporen achtergelaten maar het blok loopt og wel gewoon. alleen weinig vermogen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Beh, zonde om dit te horen. En een 1600 is gewoon lang niet zo leuk als een echte 1300! Vind hem nu gewoon bijzonder, kapot of niet . Is het niet mogelijk om ergens uit Frankrijk zo'n blok te krijgen oid? Een 1600cc is veel leuker in een minder zeldzame auto!
Maar goed, mijn mening, jouw auto . Succes met wat je er dan ook uiteindelijk mee gaat doen!
Maar goed, mijn mening, jouw auto . Succes met wat je er dan ook uiteindelijk mee gaat doen!