Denny Lambrechts (AX SPORT '87)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

zo mooie dag gehad op malmedy.
een hele hoop kinderziektes gehad (loslopende boutje)

Verder nadat ik door 2 wel heel grote pionnen moest (had ze liever op de voorbumper als ergens in de zijkant) bleek de helft van mijn fan weggeslagen te zijn. dus vanaf toen max 4 rondjes rijden daarna af laten koelen. dat was jammer op zich. Blokje hield zich goed alleen vanwege het toerengebied zit er niet de juiste bak onder. Dat wist ik eigenlijk ook wel maja.

Verder nog een slick van de velg gereden en toen werd het feest. gewone banden achter, slicks voor en lekker vegen met dat ding.

al met al zonder al te veel problemen thuis gekomen (1 keer na tanken ineens dikke blauwe wolken in de ax (zat er zelf niet in) bleek hij bij de pomp wat olie via de ontluchting naar buiten te hebben gegooit wat aan het verbranden was op de uitlaat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Hmmm ik snap nu dat mijn band van de velg afloopt. Blijkbaar toch net iets te zacht gereden.

Image
Last edited by denny on TueSep22, 2009 6:41:48 PM, edited 1 time in total.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

je gaat daar idd nogal zacht door de bocht denny
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

fototje wat groter gemaakt. dan zie dat mijn velg nogal uitsteekt :P
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

denny wrote:fototje wat groter gemaakt. dan zie dat mijn velg nogal uitsteekt :P
volgens mij komt dat omdat je te langzaam door de bocht gaat Denny!
Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

zei hij die schitterde van afwezigheid :wink:

@denny, was alleen die wielbout linksachter kapot gedraaid of was er meer aan de hand? (hoop voor je op het eerste)

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

nog niet naar gekeken. van het weekend ga ik dat ding uit de schuur halen en er eens op mijn gemak naar kijken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Hehheh, helemaal super die foto! :D
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Het is dat je zegt dat het je velg is, het lijkt namelijk alsof je wieldop wat getordeerd wordt :-P

Wel mooie tijden neergezet? En als ik dit zou zien op mijn auto zou ik toch aan de zweterij gaan hoor!
Image

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Gave foto, zag je indd in paar bochten de wangen van je slicks behoorlijk meegeven, op hoeveel bar reed je?

Laat je hem op deze hoogte staan of gaat hij nog naar beneden?

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Image

voor wie nog twijfelde dat het een mannetje was. hahaha. achterwieltje toch zeker 20cm los van de grond denk ik ;)

voorkant gaat omlaag. Vandaag 2x 9 inch ventilatoren besteld en een GTI 106 radiateur. KOELEN GVD :twisted:

ben op 1.6 bar gestart. Maar denk dat dat niet echt hoger is geworden. kreeg ze ook moeilijk warm. Is gewoon te weinig geweest. Had beter op 2 bar kunnen starten. Lesje voor de volgende keer. Was ook al weer 6 jaar geleden dat ik op full slicks gereden had. Band is trouwens waarschijnlijk naar zijn grootje. Metalen karkas is beschadigd. ff kijken of dat nog goed genoeg is.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

vergeet je de onderste slang ook niet danny :wink:

zoals ik op het rally forum zei, op 4 wielen heb je toch meer grip hoor :P
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

Heb nogsteeds die 106 stabi liggen...
Altijd meer PK's dan jou!

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Altijd goed om dat soort foto's te zien, hoewel het wel heel erg hoog staat zo! Misschien was 2 bar ook iets minder slecht voor je slicks?
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

test bumpercamera.

Helaas loopt de camera te vaak vast dus ga ik op zoek naar wat anders. op de 20 filmpjes lukt er maar eentje :x Baal er goed van eigenlijk.


Maar het geluid van mijn motortje maakt me toch weer blij.
Rijd hier weg bij mijn broertje richting de garage. Kort ritje niks bijzonders verder.

http://www.youtube.com/watch?v=hPYp3lgrQyE
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

denny wrote:test bumpercamera.

Helaas loopt de camera te vaak vast dus ga ik op zoek naar wat anders. op de 20 filmpjes lukt er maar eentje :x Baal er goed van eigenlijk.


Maar het geluid van mijn motortje maakt me toch weer blij.
Rijd hier weg bij mijn broertje richting de garage. Kort ritje niks bijzonders verder.

http://www.youtube.com/watch?v=hPYp3lgrQyE
Dat is vet! Bumpercamera. Hoe heb je dat? Ook PC in de auto ? Of heb je gwn video camera bevestigd.

Ben namelijk ook is van plan een PC in de auto te bouwen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Mooi zo! Wat lijkt het associaal hard te gaan zo dicht bij de grond gefilmd.
Last edited by Browny on WedSep30, 2009 6:58:24 PM, edited 1 time in total.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

nadat ik achter die motorrijders weg was heb ik hem even naar de 90 toe gehaald. verder km of 60/h
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Bij vermogen vragen looptie lkkr, maar gas los en op 1 snelheid lijkt het alsof ie een paar pitten overslaat... Klinkt eigenlijk precies zoals mijn sport ooit liep... Lkkr bij gas, maar beroerd bij constant.
Freude am Fahren.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

arnie wrote:Bij vermogen vragen looptie lkkr, maar gas los en op 1 snelheid lijkt het alsof ie een paar pitten overslaat... Klinkt eigenlijk precies zoals mijn sport ooit liep... Lkkr bij gas, maar beroerd bij constant.
das karakter :twisted:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Post Reply