Stefannn blauwe GT 90'

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

stefannn wrote:vertel vertel :roll:
Dat eerste is bij het voormalig postkantoor in Emmen.

en die andere foto's lijken genomen op dat heerlijke terreintje naast de EMTEC. Vlakbij de Gamma, in Emmen.

of niet? :P

stefannn
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriOct19, 2007 12:49:31 PM
Location: Klazienaveen
Contact:

Post by stefannn »

haha ik dacht die verteld me de locaties van de ophangpunten voor de bumpert.. :P

maar de eerste is idd bij het postkantoor en de anderen op het industrie van Klazienaveen 8)
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Image

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

stefannn wrote:haha ik dacht die verteld me de locaties van de ophangpunten voor de bumpert.. :P

maar de eerste is idd bij het postkantoor en de anderen op het industrie van Klazienaveen 8)
..Kijk aan :P Lijkt op elkaar ..

Over een paar... maandjes maar een fotoshoot? De ex betterman en mijn witte plaisir. Mooi contrast, staat wel leuk denk ik:D

stefannn
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriOct19, 2007 12:49:31 PM
Location: Klazienaveen
Contact:

Post by stefannn »

Image
Image

foto'tje samen met rickk en FmXXX-STanie 8)
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Image

stefannn
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriOct19, 2007 12:49:31 PM
Location: Klazienaveen
Contact:

Post by stefannn »

hoppaaaa eindelijk het setje er helemaal op en er super blij mee :P
maar wat een gek*t om die voorbumper er netjes op te krijgen :evil:

Image

Image
ff samen mun nieuwe aanwinst 8)

kheb rickk zun auto'tje overgenomen, hij heeft nu weer een polo'tje ivm met zun werk.
kga nog ff kijken wat ik met die blauwe ga doen...
denk dat ik wat onderdelen overzet op de mijne en dan die blauwe weer doorverkoop. dus als iemand intresse heeft, we kunnen er over praten :)
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Image

stefannn
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriOct19, 2007 12:49:31 PM
Location: Klazienaveen
Contact:

Post by stefannn »

vandaag ff de auto overgeschreven op mijn naam zodat ik nu weer officieel de trotse eigenaar ben van 2 unieke ax'ies:p
mun buren en ouders verklaren me al voor gek. dik ook mede omdat ik er alleen zaterdags en zondags in kan rijden ivm mun opleiding op de KMS.
nouja dus eentje voor de zaterdag en eentje voor de zondag :twisted:

rick had de vooruit nog vervangen voor een gloedje nieuwe en de dynamo laten reviseren zodat hij haast helemaal weer goed is.
juist haast, want hij maakt wat lawaai rechtsvoor wat waarschijnlijk de aandrijfas is. maar hij moet toch straks voor de keuring dus laat ik meteen daar ff na kijken.
verder heb ik vamidag meteen het hele injectiehuis grondig schoon gemaakt a.d.h.v. de HOWTO, en hij loopt meteen stukken beter en stationair ook mooi rond de 1000 toeren. ff proefritje gemaakt en wat heeft dat ding een grip zeg :o . hij rijd echt super strak door de bochten. injectiehuis was ook goed smerig en het is zeker een aanradertje om je injectiehuis een keer schoon te maken.

eerst morgen ff weekje met de vrouw na Mallorca en daarna maar is kijken om de olie te verversen, brandstoffilter etc. en er verse APK op de gooien.
hier nog ff paar foto's voor diegene die hem nog niet kennen en foto'tjes van mun zwarte GT

Image

Image

Image

Image
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

hee die zwarte GT kende ik nog niet!

gefelicitteerd, en idd 2 hele leuke en speciale AXen, heel gaaf!!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

netjes geworden met die set van johan!

Robert
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 70
Joined: WedOct18, 2006 8:40:30 PM
Location: Eindhoven

ax blauw

Post by Robert »

rijd lekker he dat blauwe ding .ik kan het weten

FmXXX-STanie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 309
Joined: TueJun05, 2007 9:21:58 PM
Location: sellingen

Post by FmXXX-STanie »

hee stefann geile voor bumpert hoor !!..
______________________________________
Wie niet Snell is,
Is laag !!

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Schitterend.
Blijven de leuke AX'jes gelukkig binnen de club.
Succes met de keuring!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

stefannn
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriOct19, 2007 12:49:31 PM
Location: Klazienaveen
Contact:

Re: AX blauw

Post by stefannn »

Robert wrote:rijd lekker he dat blauwe ding .ik kan het weten
this idd echt een gaaf race bakkie :twisted:

gister trg gekomen van een welverdiende vakantie
gaat altijd veel te snel helaas...

maar vandaag ff met de blauwe na (mun ouwe baantje) de euromaster geweest om daar is ff te kijken hoe de toestand is van dit gevaarte.
hij trekt behoorlijk na rechts en tikkert in de bochten.
aandrijfas moet dus vervangen worden, btj vaag is dat bij de verkoop advertentie toen stond dat die vorig jaar allebij vervangen waren :?
magoed het zei zo dus nu maar is ff opzoek na een vervangend exemplaar. verder nog goed bakkie maar begint wel te roesten in de hoeken van de kofferbak. dus daar maar binnekort ff 2 nieuwe plaatjes in lassen. volgende week gaat ie voor de apk dus zullen we verder horen of hij nog een btj te vertrouwen is.

verder is het echt een rap bakkie, gister ff een openluchtfilter gekocht en je verneemt echt het verschil met en zonder een spagetti eronder.
laatst een snellere nokkenas gekocht en die er binnekort ook maar is er in lepelen en kijken hoe het dan rijd 8)
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Image

stefannn
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriOct19, 2007 12:49:31 PM
Location: Klazienaveen
Contact:

Post by stefannn »

werd ff weer tijd voor een update'tje

laatste maanden super druk geweest met opleiding en vorige week eindoefening gehad en en vrijdag bevorderd tot Sergeant 8)
nu ff 2 weekjes vakantie tot ik begin met vakopleiding.
dus max tijd voor de AX'ies :twisted:

met de blauwe de laatste tijd veel bezig geweest met onderhoud...
* nieuw voorraam
* dynamo gereviseerd
* rechter aandrijfas vervangen
* linker en rechter fuseekogels
* gehele remmerij achter
* gordels achterbank beplaatst.
* lipje onder de voorbumper

dus als goed is komt ie vrijdag 100% door de keuring en laat ik volgende week de performance camshafts erin lepelen :twisted:
en laatst 4 slicks gekocht met 60% dus die ff keer op velg zetten en stiekum x rondje op industrie rijde... :roll:

ff paar foto's:...
Image
Image
Image
Image

kwil verder graag nog x xenon aansluiten maar als jullie deze foto zien snappen jullie vast wel waarom ik er nog maar niet aan begonnen ben :?
Image
Last edited by stefannn on MonDec07, 2009 9:56:13 PM, edited 1 time in total.
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Image

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Bumperlip staat 'm goed! Hmm, kabels.. leuke uitdaging :? :-)

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

heb je wel eens eerder op slick gereden? knappe vent als je ze op straat warm krijgt met dat stop en go verkeer. Kijk uit. Een koude slick is zeer veraderlijk. Zowiezo zou ik als ik jouw was alleen voor met slicks rijden. Achter krijg je ze zowiezo niet warm, zeker niet met het weer van nu. Sta je binnen no-time achterstevoren
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

stefannn
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriOct19, 2007 12:49:31 PM
Location: Klazienaveen
Contact:

Post by stefannn »

achja die slicks heb ik meer in en opwelling gekocht.
als ik ze eronder zet word dat pas in de lente, kvin het zonde als ik mun auto daarvoor in de prak rij.

trouwens ff vraagje..
wat zou qua velgen mooi lijken onder deze auto? iemand idee'tje??
kzat zelf btj aan verbreed 7J mat zwart ofzo te denken :roll:
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Een frisse 5-spaak of een setje wit uitgelast staal ( combi van 6 en 7J of 7 en 8J :music )
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Gaaf bakkie! :D Heb hem dit weekend in Klazienaveen zien staan.
Evenals je zwarte GT die al redelijk lang op dezelfde plek geparkeerd staat.

stefannn
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriOct19, 2007 12:49:31 PM
Location: Klazienaveen
Contact:

Post by stefannn »

weet je ook meteen waar ik woon:p whaha

tjah die zwarte heeft idd poosje stil gestaan.
vamidag maar ff mee gereden, kmoest ff na Prins
maar rijd nog steeds lekker 8) maar verneem verschil wel onder in de toeren zonder spagetti.

ff keer samen foto's maken dan? denk wel geinig die witte van jouw samen met die blauwe van mij :)
Iedereen zegt altijd:"je moet ijzer smeden als het heet is", ik zeg altijd:"je moet bier drinken als het koud is"!!!
Image

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

http://axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=20865

Had er een topic over gemaakt.

Zal inderdaad wel een leuk contrast zijn. Moeten we is doen! :)

Was vanmiddag tussen half 3 en 3 ook nog bij Prins. Elkaar misgelopen dus... :P

Post Reply