Q -> (officiele ax gti cup-auto)
Moderator: webmasters
Q -> (officiele ax gti cup-auto)
goedenavond allemaal!!
ik zal me even voorstellen, ik ben Querine en ik ben 20 jaar.
ik heb sinds kort een axje in mijn bezit, een bloedjesnelle, officiele cup auto uit '92.
hij is altijd van mijn vader geweest totdat hij hem weg wilde doen.
ik ben altijd al gek geweest van die auto en heb hem uiteindelijk overgenomen.
nu is het mijn taak om hem weer een beetje op te knappen (na een aantal jaar te hebben stil gestaan) en er mee te gaan rijden.
ik heb me hier aangemeld om aan wat handige tips en ideeën te komen! (moet namelijk nog een hoop aan gebeuren )
foto's volgen nog!
groetjes Q.
ik zal me even voorstellen, ik ben Querine en ik ben 20 jaar.
ik heb sinds kort een axje in mijn bezit, een bloedjesnelle, officiele cup auto uit '92.
hij is altijd van mijn vader geweest totdat hij hem weg wilde doen.
ik ben altijd al gek geweest van die auto en heb hem uiteindelijk overgenomen.
nu is het mijn taak om hem weer een beetje op te knappen (na een aantal jaar te hebben stil gestaan) en er mee te gaan rijden.
ik heb me hier aangemeld om aan wat handige tips en ideeën te komen! (moet namelijk nog een hoop aan gebeuren )
foto's volgen nog!
groetjes Q.
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
fotos:D!!!
welkom!
welkom!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
hij staat niet op kenteken, maar ga dat natuurlijk wel proberen.
ik zou er graag af en toe mee op de weg willen rijden.
niet voor het comfort (hijs keihard) maar omdat hij gewoon leuk is!
verder is ie bedoeld voor op het circuit.
heeft altijd op Zantvoort en Assen gereden, alleen de laatste keer is hij van de baan getikt door een 440je. daarbij brak de voorbumper af en schoof onder de auto door met alle gevolgen daarvan.
der was best wel veel kapot gegaan maar is inmiddels technisch weer goed.
alleen de buitenkant ziet er nog niet uit.
maar dat komt goed!
het allerleukste is,.... hij is roze!! ooit was de sponsor Bakker Bart en in die kleur is hij toen gespoten....
ik hou wel van roze dus ik denk dat ik hem zo laat haha!
nog steeds een gebrek aan goede foto's, wel een aantal gevonden maar niet zo duidelijk. maar dan kan ik hem iig alvast laten zien..
duidelijke foto's komen nog!
op de trailer..
groetjes!!
ik zou er graag af en toe mee op de weg willen rijden.
niet voor het comfort (hijs keihard) maar omdat hij gewoon leuk is!
verder is ie bedoeld voor op het circuit.
heeft altijd op Zantvoort en Assen gereden, alleen de laatste keer is hij van de baan getikt door een 440je. daarbij brak de voorbumper af en schoof onder de auto door met alle gevolgen daarvan.
der was best wel veel kapot gegaan maar is inmiddels technisch weer goed.
alleen de buitenkant ziet er nog niet uit.
maar dat komt goed!
het allerleukste is,.... hij is roze!! ooit was de sponsor Bakker Bart en in die kleur is hij toen gespoten....
ik hou wel van roze dus ik denk dat ik hem zo laat haha!
nog steeds een gebrek aan goede foto's, wel een aantal gevonden maar niet zo duidelijk. maar dan kan ik hem iig alvast laten zien..
duidelijke foto's komen nog!
op de trailer..
groetjes!!
Last edited by Q on WedFeb17, 2010 12:41:28 PM, edited 1 time in total.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Wow, 6.3? Daar kan onze Drake nog wat van leren! Hij zit nu met een van origine First 1.1, gestript en voorzien van een 1.4MPi op 7.55 en da's al niet vervelend.
Met een beetje hulp moet het natuurlijk gewoon mogelijk zijn om hem weer legaal op de weg te krijgen . En bumpers zijn ook wel te regelen, heb er misschien zelf wel een liggen, afhankelijk hoe het met mijn uitgeleende First Class staat (ja, status onbekend )...
Met een beetje hulp moet het natuurlijk gewoon mogelijk zijn om hem weer legaal op de weg te krijgen . En bumpers zijn ook wel te regelen, heb er misschien zelf wel een liggen, afhankelijk hoe het met mijn uitgeleende First Class staat (ja, status onbekend )...
ik denk dat legaal op de weg nog moeilijk wordt, aangezien hij zo als cup auto uit de fabriek is komen rollen en er geen kentekenbewijs bij zit. dus ook geen chassisnummer. als je geen chassisnummer heb is een kenteken aanvragen ook wat moeilijker.
maar dat gaan we gewoon proberen...
verder zit er een 1.4 gti blokje in met ongeveer 140 pk's. der is wel het een en ander aan gesleuteld dus de precieze pk's weet ik niet, zou ik even na moeten vragen... ook is ie niet meer zo zwaar, hij weegt ongeveer 550/600 kg.
mijn broertje kwam laatst met een gti bumpertje van de sloop aanzetten, als het goed is past die ook wel denk ik, maar bedankt voor het aanbod!
maar dat gaan we gewoon proberen...
verder zit er een 1.4 gti blokje in met ongeveer 140 pk's. der is wel het een en ander aan gesleuteld dus de precieze pk's weet ik niet, zou ik even na moeten vragen... ook is ie niet meer zo zwaar, hij weegt ongeveer 550/600 kg.
mijn broertje kwam laatst met een gti bumpertje van de sloop aanzetten, als het goed is past die ook wel denk ik, maar bedankt voor het aanbod!
-
- AX liefhebber
- Posts: 199
- Joined: ThuMay15, 2008 5:04:45 PM
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)