Denny Lambrechts (AX SPORT '87)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

past dat in je 16v dan Peter? :P
Image

User avatar
Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 1209
Joined: SunMar20, 2005 9:26:47 PM
Location: rotterdam

Post by Elsje »

en die foto's, denny? :-)
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

peter wrote: He Denny, die wielen kan ik voor je meenemen naar het kampeerweekend in september, ik werk zo ongeveer bij Edwin aan huis, scheelt je weer een tankje benzine :)
Peter, dat zou erg tof zijn. Ze zijn al betaald iig dus dat is geen probleem meer. Dank. Zie ik je zondag ook op lelystad?
Ik laat edwin wel weten dat je ze oppikt. Mag je zelf kijken wanneer dat het beste uitkomt ;)

@ elsje,

Foto's ja ik weet het heb er een heel stel op me telefoon staan die ik al weken wil posten. Just can't find the time. De spaarzame uurtjes die ik thuis ben slaap ik voornamelijk. :oops:


Gister compressiemeting gedaan. We kwamen uit op 10,5 bar eind compressie. Das 2 bar minder als eind vorig jaar. Denk dat de lage oliedruk laatste lelystad daar mee te maken heeft.

Na beetje olie in de cilinder blaast die 16 Bar einddruk dus een simpele goedkope revisie kan ik ook op mijn buik schrijven. Kijk op een later tijdstip nog wel eens hoe het eruit ziet. Ben nu bezig de dingen die op het andere blok komen eraf te halen zoals dynamo etc.
In het weekend blok en ophanging er onder uit en dan afbouwen van het GTI blok. Week erop nieuw blok er weer in. Das de planning nu.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Jij hebt ook altijd wat he Denny... Of kom je gewoon nergens aan toe? Hoe is het btw met je huis? Woon je daar uberhaupt al?

Cheers
Freude am Fahren.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

q01z wrote:past dat in je 16v dan Peter? :P
Euh... herinner je Waggel 2007 nog? Had ik alle bbq spullen achterin staan.... als dat past, passen 4 van die wieltjes ook wel :lol:
denny wrote:Peter, dat zou erg tof zijn. Ze zijn al betaald iig dus dat is geen probleem meer. Dank. Zie ik je zondag ook op lelystad?
Ik laat edwin wel weten dat je ze oppikt. Mag je zelf kijken wanneer dat het beste uitkomt
Nee, ik ben zondag niet op Lelystad, heb het weekend vrij gehouden om met de ax te gaan prutsen (zou ook eens tijd worden, sinds mei vorig jaar amper meer wat aan gedaan :oops: ). Als begin september te laat is moet je ze zelf maar halen :wink:
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

@ arnie,

Ik pruts ook maar wat aan he. heb geen opleiding gevolgd voor autotechniek :wink: Maar verder gebruik ik mijn spullen natuurlijk ook op de limiet. Ik slijt in een dag circuit meer dan sommige in een jaar :lol:

Huisje woon ik al een dik jaar in. Af is het nog niet. Maar alle belangrijke dingen zijn er. Ben sinds een maand of 2 weer rustig aan de gang gegaan daar maar het vrijgezelle leven vreet tijd en energie :lol: .

@ peter

PM. Ik bedoelde de zondag na de meeting in september. Vind het erg tof dat je ze mee wilt nemen voor me. :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

FWOOOOTOOOO"SSSSSS

in best wel random volgorde

laswerk aan stoelbevestiging:
Image
Image
Image

Se finisched bevestiging

Image

de politie-volvo iets (laatste nieuw: motor opgeblazen dus er weer mee aan de gang :D)

Image

Goede coilovers. sexy blauw hoedje :?
Image
Image

scheuren bij kooibevestiging B-pilaar (slecht zichtbaar, moet nog worden gelast)
Image
Image

gedeelte rode bodykit gemonteerd;
Image

compressie test na wat olie op de zuiger (zonder zat deze op 10,4 oid geloof ik. Nu dik 16 bar. Dus zuigerveren verbrand.

Image

speciaal voor JB:
Image
Image
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Leuk om de AX weer eens op wat foto´s te zien verschijnen! :D
Lekker bezig in ieder geval!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

van het weekend weer eens wat dingen gehad.

Stoelen zijn opgehaalt bij Leon door een vriend van me :D. Ik ben blij.
Verder kwam er nog een leuk pakketje binnen 8).
In willekeurige volgorde wat foto's

Image
Image
Image
Image
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Jouw blok lijkt toch rechter dan dat van Jeroen te hangen. Vreemd eigenlijk :s
En hoe lang ligt dat nieuwe blok daar eigenlijk al niet klaar? :P

En verder heel erg lekker bezig hoor. Precies mijn smaak :P
Ik zit te popelen om ook aan zoiets te beginnen.
AX-kopen is verslavend.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Leuke spulletjes hoor!!!
Moet wel ff wennen aan de rode skirtset!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

@ Mastenhose: I weet zelf nog niet of ik er uberhaupt aan kan wennen. Denk dat wit mooier is met de striping. gelukkig heb ik nog 2 sets ;)

@ Fenwick.

:oops: tja. Maar elke keer wordt er weer iets opgebout. dit keer de bevestiging voor de dynamo en oliedruk. Kan nu pas echt beginnen omdat een hoop onderdelen van het oude blok af moesten komen.
Heb ook gemerkt dat de inlaat nog niet goed genoeg aansluit op de kop dus heb nog wat poortwerk te doen ook.

6 september rijd hij weer want dan zit ik op lelystad
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Als de bumpers ook rood zouden zijn, zou 't miss. wel weer kunnen. Helaas kan ik niet photoshoppen, dus kan 't ook niet voor je inkleuren zeg maar...

Wit stond 'm sowieso goed! Miss. als je bijv. je velgen wit zou spuiten, dat 't dan wel weer goed zou kunnen, dat rood... :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Mastenhose wrote:Als de bumpers ook rood zouden zijn, zou 't miss. wel weer kunnen. Helaas kan ik niet photoshoppen, dus kan 't ook niet voor je inkleuren zeg maar...

Wit stond 'm sowieso goed! Miss. als je bijv. je velgen wit zou spuiten, dat 't dan wel weer goed zou kunnen, dat rood... :lol:
nog niet aan toegekomen de rode voorbumper te monteren. voor achter heb ik nog geen 2e bumper dus dat moet even wachten nog.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Ik heb mijn geheimzinnige "KLOENK" gevonden. Bout van de motorsteun aan distributiekant is afgebroken. Zit nu dus alleen nog aan het rubber vast. Ben wel blij dat ik dat heb gevonden :D.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

denny wrote:
Mastenhose wrote:Als de bumpers ook rood zouden zijn, zou 't miss. wel weer kunnen. Helaas kan ik niet photoshoppen, dus kan 't ook niet voor je inkleuren zeg maar...

Wit stond 'm sowieso goed! Miss. als je bijv. je velgen wit zou spuiten, dat 't dan wel weer goed zou kunnen, dat rood... :lol:
nog niet aan toegekomen de rode voorbumper te monteren. voor achter heb ik nog geen 2e bumper dus dat moet even wachten nog.
In september kan er wel een spuitbusje rood mee naar Lelystad :twisted:
Image Image Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Bossie wrote:
In september kan er wel een spuitbusje rood mee naar Lelystad :twisted:
Hehe bij mij word niks gespoten met een spuitbusje. Deze set staat ook in de 2 componenten. Is niet mijn netste set trouwens deze heeft duidelijke gebruikssporen van mijn eerste sport :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

denny wrote:6 september rijd hij weer want dan zit ik op lelystad
Geen kampeerweekend met slalom dus? Kan je meteen kijken of je motorsteun weer helemaal werkende is ;-). En da's veel gezelliger natuurlijk!
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

ik ben zondag alleen op de slalom :( .
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Als je naar Lelystad gaat wel... Mag ik trouwens opmerken dat je draagarmbrug redelijk aan de kreukelige kant is? En misschien heb ik nog even in je stoeltjes gezeten bij Leon :-D
Image

Post Reply