relAX wrote:Favoriete auto: Peugeot 206, Seat Ibiza, Seat Leon, Opel Astra.??? staat geen AX tussen
Ja maar als ik later groot ben neem ik een van deze (misschien) Dit AX-je is echt een heel leuk autootje om mee te beginnen. Tis me eerste auto! Hij werd me aangeboden, en ik vond hem gelijk onwijs leuk! Grt Linda
Hahaha... leuke uitspraak... Ik roep ook dat als ik later groot ben de Seat Leon Cupra R heb... Maar dan houd ik deze voor erbij
En ik met mijn 22 jaren heb ook nog wel even de tijd om voor de drommauto te gaan.. Lease zal wel geen optie zijn... Of misschien juist wel
Edit: Vergeet ik nog het belangrijkste: Van harte welkom hier... Knutselaars zijn hier genoeg om je te helpen met de spoiler of velgen of wat dan ook!
Welkom welkom welkom!! Hoe meer mannen en vrouwen hoe meer vreugd!! Veel plezier van je AX. En kijk uit met het wensen van een opel astra hier op het forum......
Ideetje?!: Post de foto die bij je berichtje staat ook ff iets groter op het forum das wel aardig om te zien tegen wie we praten
Manus wrote: Mijn AX wordt deze week verkocht, heel misschien zonder de GT velgen die er nu onder zitten. als ik ze overhoud dan stuur ik je wel een berichtje.
Das goed!! Maarrehh... krijg ik dan ook geen last van aanlopende wielen??
Waarschijnlijk alleen even de wielkasten achter uitrollen zodat je bij elk wiel ruimte krijgt in je kasten. is niet zo een probleem om te doen.
bij mijn eigen ax was ik te lui om rechtsachter goed te rollen. links is gewoon goed namelijk
<< Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet >>
Manus wrote: Mijn AX wordt deze week verkocht, heel misschien zonder de GT velgen die er nu onder zitten. als ik ze overhoud dan stuur ik je wel een berichtje.
Das goed!! Maarrehh... krijg ik dan ook geen last van aanlopende wielen??
Waarschijnlijk alleen even de wielkasten achter uitrollen zodat je bij elk wiel ruimte krijgt in je kasten. is niet zo een probleem om te doen. bij mijn eigen AX was ik te lui om rechtsachter goed te rollen. links is gewoon goed namelijk
Hhmm.. jaja... Nou.. me dealer (vriend van me) weet vast wel hoe dat moet...
Sgurk wrote:Welkom welkom welkom!! Hoe meer mannen en vrouwen hoe meer vreugd!! Veel plezier van je AX. En kijk uit met het wensen van een opel astra hier op het forum......
Ideetje?!: Post de foto die bij je berichtje staat ook ff iets groter op het forum das wel aardig om te zien tegen wie we praten
Al doe jij dat nou ook ff met die avatar van je Weten we gelijk tegen wat voor hoofd we praten
Sgurk schreef: Welkom welkom welkom!! Hoe meer mannen en vrouwen hoe meer vreugd!! Veel plezier van je AX. En kijk uit met het wensen van een opel astra hier op het forum......
Al doe jij dat nou ook ff met die avatar van je Weten we gelijk tegen wat voor hoofd we praten
master-arnie wrote:Al doe jij dat nou ook ff met die avatar van je Weten we gelijk tegen wat voor hoofd we praten
Gaat ff niet, we zijn net verhuisd en hebben nog ff geen i-net verbinding. Enne inderdaad mijn hoofd wil je niet groter zien. Ik heb deze avatar omdat ik wist dat de opmerking zou komen ------------------
Linda ik vind wel dat je een toffe site hebt
Was voor het eerst op de sloop.. en wat ziet ik! Een AX zonder schade en precies mijn kleur! Helemaal goed!!
Gelijk de dakspoiler en motorkap eraf gesloopt! (Want mijn motorkap was flink geschadigd)
Nu ben ik helemaal blij met me spoiler ennn.. het muziekgeluid is ook een stukkie beter
hehe, daar zal wel een beetje beter geluid uitkomen ja, als je handig genoeg bent zou ik de speakers achter de stoelen ook naar voren verplaatsen, dan is het wat beter verdeeld over de auto
IceByte wrote:hehe, daar zal wel een beetje beter geluid uitkomen ja, als je handig genoeg bent zou ik de speakers achter de stoelen ook naar voren verplaatsen, dan is het wat beter verdeeld over de auto
Bij een 5 deurs zitten ze al in de voordeuren!
Linda... wat vind je van de standaard GT velgen? (staan er een paar bij aangeboden)
Wel netjes trouwens, die spoiler en boxen! Wanneer kom je hem eens showen op een meeting?
IceByte wrote:hehe, daar zal wel een beetje beter geluid uitkomen ja, als je handig genoeg bent zou ik de speakers achter de stoelen ook naar voren verplaatsen, dan is het wat beter verdeeld over de auto
Bij een 5 deurs zitten ze al in de voordeuren!
Linda... wat vind je van de standaard GT velgen? (staan er een paar bij aangeboden)
Wel netjes trouwens, die spoiler en boxen! Wanneer kom je hem eens showen op een meeting?
owja, helemaal niet opgelet dat et een vijfdeurs uitvoering was