Arné - Arnie (Peugeot 309 GTI16)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Mastenhose wrote:Mooie BMW hoor! Zijn 't Schnitzer velgen, of Alpina?!
Veel rijplezier, maar dat zal wel lukken met zo'n lekkere motor en zo'n mooie koets!!!
Is Alpina,... maar toch kom ik dan in de straat van BMW tuners en moet ik aan een schnitzel denken.

Heeft hij ook creme leder ??? ... dan wil ik hem binnenkort wel ff kmen swaffelen :wink:

Coupe vind ik persoonlijk ook minder ... maakt het zo'n patserbak ... waar alleen van die foute gasten in rijden ...

Ik vind dit echt een geweldige keuze Arne !
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

Rock's wrote:
Coupe vind ik persoonlijk ook minder ... maakt het zo'n patserbak ... waar alleen van die foute gasten in rijden ...
idd een 5 deurs heeft veel meer stijl, een coupe is echt een patser/stakkerbak
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Persoonlijk ben ik geen BMW fan qua vormgeving (ook nog nooit in gereden trouwens).
Maar deze, de kleur, de velgen, erg strakke bak hoor!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Rock's wrote:
Mastenhose wrote:Mooie BMW hoor! Zijn 't Schnitzer velgen, of Alpina?!
Veel rijplezier, maar dat zal wel lukken met zo'n lekkere motor en zo'n mooie koets!!!
Is Alpina,... maar toch kom ik dan in de straat van BMW tuners en moet ik aan een schnitzel denken.

Heeft hij ook creme leder ??? ... dan wil ik hem binnenkort wel ff kmen swaffelen :wink:

Coupe vind ik persoonlijk ook minder ... maakt het zo'n patserbak ... waar alleen van die foute gasten in rijden ...

Ik vind dit echt een geweldige keuze Arne !
heey Aad,

Bedankt! Ben ik ff blij dat er geen cremekleurig leer in zit :wink: Ik moet er toch niet aan denken dat jij mijn auto gaat staan te beswaffelen... :lick

Er zitten inderdaad 18" Alpina wielen onder deze BMW. Het is bij deze auto wel de bedoeling hem voor vast te houden. Dit is iets waar ik altijd al naartoe gewerkt heb... Bovendien gaat er niets boven de zalige 6 inlijn motor...
Freude am Fahren.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Het is overigens ook express een handbak. De automaat was ik bij de 406 V6 coupe ook zo zat. Het is 3 weken relax en daarna gaat het tegenstaan, daarom lekker poken nu...
Freude am Fahren.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Leuke bmw en niks mis mee maar iets te ..... tja 35+, overhempje, oortje enz :lol:

Ik had dan een comprimis gesloten(comfort<>sportiviteit) en voor een nette phase 3 306 gti-6 gegaan of een clio rs phase2 met dat budget.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Drake wrote:Leuke bmw en niks mis mee maar iets te ..... tja 35+, overhempje, oortje enz :lol:

Ik had dan een comprimis gesloten(comfort<>sportiviteit) en voor een nette phase 3 306 gti-6 gegaan of een clio rs phase2 met dat budget.
Haha, dank je Chris, begrijp je helemaal :lol: Ik begin ook wel een ouwe lul te worden hoor. Nog maar 1 keer stappen in het weekend enzo :wink:

Heb je wel eens in een BMW gereden? de 6-lijn, achterwielaandrijving en duitse degelijkheid... Daar kan geen 306 of Clio tegenop. Maar das mijn gevoel :wink:
Freude am Fahren.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

* dubbelpost...
Freude am Fahren.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

arnie wrote: Heb je wel eens in een BMW gereden? de 6-lijn, achterwielaandrijving en duitse degelijkheid... Daar kan geen 306 of Clio tegenop. Maar das mijn gevoel :wink:
Ja, (oude e36 325i) maar ik vond het lange na niet de kick geven die ik had bij de 306 gti-6 (welke rijd als een grote kart op sterioden).
Degelijk en comfortable is de e46 zeker in jouw geval, maar je mist gewoon een brok spanning en sensatie.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

arnie wrote: Ik begin ook wel een ouwe lul te worden hoor. Nog maar 1 keer stappen in het weekend enzo :wink:
Dus je hebt een relatie :lol:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

denny wrote:
arnie wrote: Ik begin ook wel een ouwe lul te worden hoor. Nog maar 1 keer stappen in het weekend enzo :wink:
Dus je hebt een relatie :lol:
Haha, zelfs dat nog niet eens... Waarom denk je dat ik een BMW koop? :twisted:
Freude am Fahren.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Als ex BMW rijder begrijp ik je volledig!
Ooit komt er ook voor mij weer een BMW.

Is ook niks mis met zo'n 4 deurs. Touring gaat mij idd ook te ver
:wink:
Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Mooie bak Arné :D

... en inderdaad, er kan weinig tippen aan zo'n 6 in lijn, de AX is leuk, maar er is meer leuks
Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Oké, 't is waarschijnlijk inmiddels wel algemeen bekend dat ik het niet zo heb op auto's van Duits fabrikaat.
Desondanks ga ik je toch wel feliciteren met je nieuwe aanwinst hoor! :)
Hij ziet prima uit zo in die kleur. In zilver of zwart had 'ie namelijk toch weer nèt over de top geweest, richting patserigheid.
Mijn overburen hebben een wat oudere BMW Station (geen idee welk model, omdat ik daar niet op let, want 't is geen AX ;)) met een 6 in-lijn motor en automaat. 'k Vind het wel een aangenaam geluidje hoor, wat daar uit komt. ;)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

peter wrote:Mooie bak Arné :D

... en inderdaad, er kan weinig tippen aan zo'n 6 in lijn, de AX is leuk, maar er is meer leuks
Bedankt Peter, we moeten eens een kleine mini-meet houden. De E30 325 staat ook nog in de schuur :wink:

Vanmorgen de auto opgehaald, meteen aan het wassen en poetsen gegaan vanmiddag. En vollop aan het toeren geweest, zeker 250 km erbij gereden, wat een genot en wat een souplesse.
Freude am Fahren.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

arnie wrote:
peter wrote:Mooie bak Arné :D

... en inderdaad, er kan weinig tippen aan zo'n 6 in lijn, de AX is leuk, maar er is meer leuks
Bedankt Peter, we moeten eens een kleine mini-meet houden. De E30 325 staat ook nog in de schuur :wink:

Vanmorgen de auto opgehaald, meteen aan het wassen en poetsen gegaan vanmiddag. En vollop aan het toeren geweest, zeker 250 km erbij gereden, wat een genot en wat een souplesse.
ik ben morgen in nieuwegein, met de 325, kom je ook?
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

peter wrote:
arnie wrote:
peter wrote:Mooie bak Arné :D

... en inderdaad, er kan weinig tippen aan zo'n 6 in lijn, de AX is leuk, maar er is meer leuks
Bedankt Peter, we moeten eens een kleine mini-meet houden. De E30 325 staat ook nog in de schuur :wink:

Vanmorgen de auto opgehaald, meteen aan het wassen en poetsen gegaan vanmiddag. En vollop aan het toeren geweest, zeker 250 km erbij gereden, wat een genot en wat een souplesse.
ik ben morgen in nieuwegein, met de 325, kom je ook?
Ik kom wel even langs!
Freude am Fahren.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

ziet er gelikt uit
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Ik weet ddat er mensen moeite mee hebben, maar wil toch nog zo vrij zijn de volgende foto's van gister te delen :wink:

Inmiddels de nodige euries verder en de BMW verkeerd technisch in nieuwstaat. As Dinsdag wordt zijn in- en exterieur nog even maximaal gereinigd en is hij klaar :roll: Nu maar hopen dat ik het kan laten hem niet op MP te zetten :wink:

Pics:
Image
Image
Image
Freude am Fahren.

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Geef mij maar die E30-cabrio. :P
AX-kopen is verslavend.

Post Reply