Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
dankje broertje
nah, omdat ik niet zoals mn broertje in een eend wil rijden als ik door de bocht ga, vanavond toch nog maar even geklooit met de veerpootbrug..
uiteindelijk hielp het om de veerpootbrug in vorm te buigen door er tijdens het monteren hard aan te trekken
na het afstellen scheelde het namelijk nog maar 1 tot een halve mm.. en dat kon ik wel bijbuigen
es kijken hoe dat morgen rijdt
nah, omdat ik niet zoals mn broertje in een eend wil rijden als ik door de bocht ga, vanavond toch nog maar even geklooit met de veerpootbrug..
uiteindelijk hielp het om de veerpootbrug in vorm te buigen door er tijdens het monteren hard aan te trekken
na het afstellen scheelde het namelijk nog maar 1 tot een halve mm.. en dat kon ik wel bijbuigen
es kijken hoe dat morgen rijdt
En hoe rijd het zon veerpootbrug?
zeker zo dat het ook tijd word voor een stabistang?
Vrijdag doen?
Maaruhm:
nieuwe aandrijfasjes onder die allure en het is een heerlijke auto. En ik vind hem vlot, hij pakt echt zo snel! Zou dat alleen maar door die spruitstuk komen?
enuh, waneer sprintje?
zeker zo dat het ook tijd word voor een stabistang?
Vrijdag doen?
Maaruhm:
nieuwe aandrijfasjes onder die allure en het is een heerlijke auto. En ik vind hem vlot, hij pakt echt zo snel! Zou dat alleen maar door die spruitstuk komen?
enuh, waneer sprintje?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
zo.. maar weer es een Allure update!
niet alles zat mee vandaag, morgen MOET ik met de porsche..
voor mn gevoel moest mn fusseeboutje echt strakker, ratel erop en idd hij draaide heel makkelijk, zo 1.5slag.. KRAK oeps..
verder komt de nieuw gemonteerde stabistang zo ongelofelijk tegen de uitlaat aan dat hij al rammelt bij stationair, als ik dat niet opgelost krijg dan gaat hij er weer nder weg ook! stom ding
maarrrr, eigenlijk ging het daar niet om
ik had namelijk nog een stapeltje velgen liggen;
mjah, die zagen er qua lak niet meer zo best uit... dus wat doe je dan;
vervolgens laat je ze drogen in het zonnetje...
Daarna de gelukkige op zn plek rijden..
en dan rest er alleen nog maar het genieten vh resultaat
morgen eens kijken of ik een nieuw fusseeboutje kan regelen.. en dan de bandjes nog ff oppompen
niet alles zat mee vandaag, morgen MOET ik met de porsche..
voor mn gevoel moest mn fusseeboutje echt strakker, ratel erop en idd hij draaide heel makkelijk, zo 1.5slag.. KRAK oeps..
verder komt de nieuw gemonteerde stabistang zo ongelofelijk tegen de uitlaat aan dat hij al rammelt bij stationair, als ik dat niet opgelost krijg dan gaat hij er weer nder weg ook! stom ding
maarrrr, eigenlijk ging het daar niet om
ik had namelijk nog een stapeltje velgen liggen;
mjah, die zagen er qua lak niet meer zo best uit... dus wat doe je dan;
vervolgens laat je ze drogen in het zonnetje...
Daarna de gelukkige op zn plek rijden..
en dan rest er alleen nog maar het genieten vh resultaat
morgen eens kijken of ik een nieuw fusseeboutje kan regelen.. en dan de bandjes nog ff oppompen
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
nah, die veerpootbrug lag er nog en om m dan niet te gebruiken is ook zo zonde!Happytree wrote:Ziet er goed uit
rij je met standaard onderstel en een veerpootbrug? wat zijn daar je ervaringen mee?
veerpootbrug helpt wel voor je 'reactie'snelheid vh sturen, hij stuurt directer.. alleen resulteert het wel in wat meer onderstuur.. maar de 145 brede Roadhog banden hielpen daar ook al niet echt tegen
er ligt trwns ook nog een setje konigeile dempers in de kast.. iig voor, en achter weet ik er 1, maar ik bedacht dat ik misschien nog een setje rood had liggen dat wordt zoeken
maaruhm, tis niet de bedoeling er een racemonster van te maken! mij kennende gaattie vd zomer als hij 'af' is gewoon weer in de verkoop
maaruhm, tis niet de bedoeling er een racemonster van te maken! mij kennende gaattie vd zomer als hij 'af' is gewoon weer in de verkoop
Ja marc de kleur is echt goed!
Nu ff je bandjes oppompen, bandenzwart over je banden en nieuw fusee boutje
Het zijn echt mooie velgen *jaloers*
Nu ff je bandjes oppompen, bandenzwart over je banden en nieuw fusee boutje
Het zijn echt mooie velgen *jaloers*
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Velgen in de nieuwe kleur staan echt super onder de Allure!
Fuseeboutjes hebben ze gewoon bij de ijzerboer. Volgens mij was het met Els dat we ook maar nieuwe boutjes hadden gehaald.
Wel de oude meenemen om te vergelijken
Fuseeboutjes hebben ze gewoon bij de ijzerboer. Volgens mij was het met Els dat we ook maar nieuwe boutjes hadden gehaald.
Wel de oude meenemen om te vergelijken
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
ziet er goed uit marc. blijf het verschrikkelijk mooie velgen vinden.
Kan ik voor de meeting een keer bij je langs schieten voor de stickers?
heb je achter ook al een stabi stang? Zo niet mag je die van mijn sport wel lenen . moek hem alleen wel terug als hij in de verkoop mocht gaan.
Kan ik voor de meeting een keer bij je langs schieten voor de stickers?
heb je achter ook al een stabi stang? Zo niet mag je die van mijn sport wel lenen . moek hem alleen wel terug als hij in de verkoop mocht gaan.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Leuke bandjes
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**