Denny Lambrechts (AX SPORT '87)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

jij bent wel heel optimisch
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

dus je hebt die bisonkit tijdelijk ipv een koppakking ? :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Joost wrote:jij bent wel heel optimisch
hahaha. werd vast tussendoor gestoort op mijn werk :D

Ja duff, een bisonkit koppakking ja. Instant tack techniek. Was nog best een gehannes om dat in een keer recht op het onderblok te krijgen.
Afhankelijk van de toeren die ik draai wisselt het volume van mijn verbrandingskamers nu ook. Bij 6000 toeren heb ik nu door de elasticiteit van de kit een 1600. Enige nadeel is dat ik dus het gevoel heb dat er bougievonkjes ontsnappen en hij daarom niet echt aan zijn vermogen kan komen.
ik gebruik die blaauwe en die zijn nogal duur. Das dus op zich wel balen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

bisonkit rules 8)

geen problemen gehad op malmedy. alleen een gebrek aan grip, wordt eens tijd voor nieuwe banden zonder stukken uit het loopvlak.

foto's volgen nog wel

bij deze een fototje met dank aan Neil Kamperbeek.

Image
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Hij heeft zich prima bewezen!!
Veel nieuwsgierige blikken onder de kap toen je op zoek was naar water trouwens!

Image
Image
Image
Image
Image
Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

nog een mooie

Image[/img]
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Mooie fotos denny!!!

Laatste overstuur aan t terug sturen. gaaf hoor, ging dus goed?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

denny wrote:nog een mooie

Image[/img]
Super.. deze vraagt om een afdruk op posterformaat.. :wink:

de snelheid straalt er vanaf
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

vette foto's ! :D
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Inderdaad mooie foto's! Toch ruig om zo'n AX op volle snelheid te zien.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Vet hoor, ziet er goed uit. Toch aangekomen daar :lol:
Freude am Fahren.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

arnie wrote:Vet hoor, ziet er goed uit. Toch aangekomen daar :lol:
en terug ook ;)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

denny wrote:
arnie wrote:Vet hoor, ziet er goed uit. Toch aangekomen daar :lol:
en terug ook ;)
Looptie nou alweer helemaal zoals het hoort?
Freude am Fahren.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Ja, zolang de bisonkit het houd wel.

Maar binnekort snel APK en dan gaat dit hart er toch uit plaats maken voor een blokje waar ik grote verwachtingen van heb.

Daarnaast is op malmedy gebleken dat de veren te zacht zijn. Bij de heuvelklim had ik er niet zo'n last van maar hier wel. Dus wil wat harder. makkelijkste oplossing is dus coilover te gaan. kan ik nl makkelijk veersterktes testen.

verder had ik licht last van bumpsteer. dus dat betekend dat de stuurarmen ook losgeslepen gaan worden om 3cm (zoveel als verlaging) lager teruggelast te worden.

Eerst worden de kostenloze dingen gedaan daarna wordt gekeken of er uberhaupt budget is voor de rest.
Nieuwe banden zijn ook belangrijk. ik mis hele happen rubber uit de banden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Denny ;)

Wees er nu maar bij op de volgende slalom he:D!

Ennuh, ik vind het lief dat je aanbied een rondje sport te doen, om verschil te zien maaruhm, dat durf ik niet hoor

Ik begrijp dat ie overstuurt is + veel body roll en dat vind ik doodeng. Kan ik er wel een rondje in rijden maar dat zal dan stapvoets gaan :P Me eigen auto aan puin rijden tot daar aan toe maar de auto van een ander...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Hey,

Vandaag wel even je auto gezien gaaaaf, zelf nog niet gesproken maar dat komt de volgende keer dan wel!

jeffrey van dal
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 403
Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
Location: vlijmen
Contact:

Post by jeffrey van dal »

Je kunt je pootjes ook zelf maken, heb ik ook gedaan werkt goed, kun je zo elke veer tussen zetten die je wilt,
kwa van die race veren die je op sterkte kunt kopen.

groetjes

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

grietje wrote:Denny ;)

Wees er nu maar bij op de volgende slalom he:D!

Ennuh, ik vind het lief dat je aanbied een rondje sport te doen, om verschil te zien maaruhm, dat durf ik niet hoor

Ik begrijp dat ie overstuurt is + veel body roll en dat vind ik doodeng. Kan ik er wel een rondje in rijden maar dat zal dan stapvoets gaan :P Me eigen auto aan puin rijden tot daar aan toe maar de auto van een ander...
hahaha. Hij heeft nergens last van hoor. Hij rolt een beetje. dat betekend dat je met je gaspedaal en rem kan regelen of je voor onder/overstuur gaat of neutraal. Hij is verder zo stabiel als het maar zijn kan ;).

desnoods doe je er maar een rondje naast :P.

Heb trouwens alweer een kapotte aandrijfas. Daar word ik zo langzamerhand ook erg moe van. misschien eens gewoon nieuwe originele kopen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

ik heb die van SKF en die schijnen vrij degelijk te zijn.
AX-kopen is verslavend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

denny wrote:
hahaha. Hij heeft nergens last van hoor. Hij rolt een beetje. dat betekend dat je met je gaspedaal en rem kan regelen of je voor onder/overstuur gaat of neutraal. Hij is verder zo stabiel als het maar zijn kan ;).

desnoods doe je er maar een rondje naast :P.
:P maar Denny, je weet dat ik nogal een belabberde bestuurdster ben, dus geheid dat ik dan precies t verkeerde doe en ie overstuurt raakt :P

Ik rij eerst wel rondje mee ;) Ga wel weer rondje in me eigen AXje rijden iig, vorige keer uiteindelijk ook best leuk :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply