sgtpeppers wrote:Het grappige is dat ik hem ook nog best wel rap vind, in de stad dan. En hij is ook heerlijk wendbaar: lekker scheuren over de Amsterdamse grachten
Geen idee waar het interieur uit komt, maar het past er mooi bij inderdaad. De vorige voorstoelen hadden niet eens hoofdsteunen
Nee dat hebben die 1.0E's idd niet, had de onze ook niet
Ik had er alleen een GT interieur in gezet maar dat vloekte beetje met t grijze interieur, dus toen alles maar vervangen voor zwart...
Achteraf beetje jammer, beetje grijs interieur kunnen houden, dan kon je teminste zien dat t een oudje is
Nu ziet niemand t !
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb ook nog gekeken naar GT interieurs maar het leek mij ook niet zo mooi.
Een gelukje is wel dat ze op de sloop hier in de buurt echt heel veel AX'en hebben staan met mooie interieurdelen erin, heb ook een originele spoiler gezien maar misschien gaat dat een beetje te ver
Ik hoop elke keer als ik er kom een type 1 tellerbak met toerenteller tegen te komen, maar dat zal wel nooit gebeuren
Type 1 toerenteller word idd lastig, die zijn zeeeeer zeldzaam.
Zijn optie geweest bij ik geloof de TRS maar er zijn maar weinig die dat hebben. Wel vet !
GT's hebben wel toerentellers, maar die bakken passen niet in het 1.0 dash.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
die 1.0 dashes zijn de zeldzaamste dashes die er zijn en een toerenteller in een AX (zeker in een 1.0) is zo overbodig.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
sgtpeppers wrote:Tsja, overbodig, overbodig, maar toch ook wel leuk...
wat is er leuk aan? Tis een 1.0 En beetje automobilist hoort gewoon hoeveel toeren het gebakkie draait, zeker bij de 1.0 is dat heeel goed te horen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja je hebt gelijk hoor, ik heb in mijn Mercedes (en da's een 2.3 liter motor) ook geen toerenteller en het gaat prima, maar ik vind het meer een uitdaging om het er gewoon leuk in te maken…
sgtpeppers wrote:Ja je hebt gelijk hoor, ik heb in mijn Mercedes (en da's een 2.3 liter motor) ook geen toerenteller en het gaat prima, maar ik vind het meer een uitdaging om het er gewoon leuk in te maken…
mjaw en vooral erg zonde......
ja of je probeert alleen de tellerbak aan te passen maar dat gaat links is veelste klein voor een gewone toerenteller...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Klopt, maar ik ga de manier van een andere forumgebruiker proberen: de tellerplaat verkleinen in Photoshop zodat hij er wel in past, en de wijzer kleiner maken, vervolgens in het gat prutsen.