Ehhh... ?MNM(tm) wrote:Ehm, 't zou kunnen dat je er dan niet mee door de APK komt?
Waarom dat? Ik kan alleen maar zeggen dat het veiliger is, of zie ik dat verkeerd? Maar jij gaat dus de boel weer terugzetten, ook omdat het te zwaar is?
Moderator: webmasters
Ik weet niet wat ze onder compleet verstaan. Als je normaal een trommel koopt zitten daar geen remschoenen, cylinders en lagers bij.Pgoddijn wrote:Eh, standaard twee trommels (compleet) zijn nieuw gewoon 120 euro, dus wat is er zo speciaal aan jouw trommels dan?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Met de ax?Pgoddijn wrote: Maar opschieten zal wel moeten, ik moet binnen zeeeeer korte tijd over de Nurburgring!
Ja de cilinders ben ik idd vergeten, sorry die zijn 30 d8 ik (laatst nog gekocht)Mark wrote:Autoparts maakt ook gebruik van het Hbase systeem. Waar komen deze goedkope prijzen vandaan? 2 lagers voor 50 euro wil ik ook wel. Ik betaal echt 50 per stuk met korting.
En 20 euro voor remschoenen heb je ook weer geen cylinders. En ook geen montage set.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Cool Inderdaad wel paar foto's makencitrofenwick wrote:Met de AX?Pgoddijn wrote: Maar opschieten zal wel moeten, ik moet binnen zeeeeer korte tijd over de Nurburgring!
Hier fototjes plaatsen hé
Tegen de zomer ga ik er normaal ook voor het eerst met een AX op. Vorig jaar ben ik er al opgeweest met een toyota corolla omdat de AX toen nog niet klaar was.
Dat zei ik dus ook al waarom nieuwe trommelsPgoddijn wrote:
Maar goed, van wat ik van een andere (ervaren) hobbyist heb begrepen heb ik gewoon nieuwe remschoenen nodig en links een nieuwe zuiger. Dat zal natuurlijk goedkoper zijn dan een compleet nieuw gezeur. En nu gaat het gewoon om de kwaliteit van de auto, dus dat ie gewoon zonder problemen door de apk komt.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nou, de achteras is beduidend zwaarder dan de originele Volcane as, maar inmiddels ben ik er -door rond te vragen en redeneren- achter gekomen dat dat echt niet de oorzaak van de ellende is. Wat wèl een enorm grote boosdoener is, is de VRESELIJK HOGE rolweerstand van de banden die er nu onder zitten. Wat een waardeloze troep zijn die dingen zeg!Pgoddijn wrote:Ehhh... ?MNM(tm) wrote:Ehm, 't zou kunnen dat je er dan niet mee door de APK komt?
Waarom dat? Ik kan alleen maar zeggen dat het veiliger is, of zie ik dat verkeerd? Maar jij gaat dus de boel weer terugzetten, ook omdat het te zwaar is?
Idd, m'n Volcane is bedoeld voor comfort (èn lekker zuinig te zijn).Pgoddijn wrote:Ik denk dat hij er anders over denkt, maar hij heeft dan ook een dieseltje, en hij is er zo te zien weer helemaal verliefd op
Maaaarrrrr... Als je volcane rijdt heb je (denk ik) ook liever iets comfortabels, of ik mijn denkpatroon weer helemaal screwed?