Tijmen AX GTI '91
Moderator: webmasters
It's your birthday, it's your birthday (als je dat rap nummer nog kent) http://www.youtube.com/watch?v=gati4YAwzb0 begint bij 0.50
En ja hoor, er is weer serieuze AX-activiteit;
de groene staat bij de garage voor een verse APK, sinds de laatste grote beurt (september) amper 1000km gereden dus verwacht niet zo heel veel gekkigheid.
Owja, en van de week nog een 5,5J velgje opgehaald. Nou nog ff regelen dat het hele setje gepoedercoat wordt.
de groene staat bij de garage voor een verse APK, sinds de laatste grote beurt (september) amper 1000km gereden dus verwacht niet zo heel veel gekkigheid.
Owja, en van de week nog een 5,5J velgje opgehaald. Nou nog ff regelen dat het hele setje gepoedercoat wordt.
AX GTI '91
En dat klopt, de 1.1 heeft weer een vol jaar APK-Henry- wrote: de groene staat bij de garage voor een verse APK, sinds de laatste grote beurt (september) amper 1000km gereden dus verwacht niet zo heel veel gekkigheid.
Ennuh, mocht je er iemand voor weten.... hij is te koop (vr. prijs 650)
AX GTI '91
feli met de apk en voor de rest-Henry- wrote:En dat klopt, de 1.1 heeft weer een vol jaar APK-Henry- wrote: de groene staat bij de garage voor een verse APK, sinds de laatste grote beurt (september) amper 1000km gereden dus verwacht niet zo heel veel gekkigheid.
Ennuh, mocht je er iemand voor weten.... hij is te koop (vr. prijs 650)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
gefeliciteeeerd met de apk!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Net ff op kofferbakspeurtocht geweest; weer een aantal leuke onderdelen gevonden voor de volgende eigenaar van de 1.1.
En toen ik toch in mijn schuurtje (Sport) aan het zoeken was, heb ik maar eens geprobeerd of het beessie nog wou lopen. En inderdaad; na de accu van m'n diesel zo ongeveer leeggestart te hebben liep ie! En ach, als ie dan toch loopt.....
Van de ritjes in de 1.6'en op de meeting ben ik weer helemaal enthousiast geworden. Volgens mij heeft Marc nog wel foto's waar ik met een beste smile op de bijrijdersstoel zit
Reminder to myself: volgende keer je reservevelgen eruit halen of het slot fixen, dan komen ze tenminste niet door de achterklep naar buiten.
En toen ik toch in mijn schuurtje (Sport) aan het zoeken was, heb ik maar eens geprobeerd of het beessie nog wou lopen. En inderdaad; na de accu van m'n diesel zo ongeveer leeggestart te hebben liep ie! En ach, als ie dan toch loopt.....
Van de ritjes in de 1.6'en op de meeting ben ik weer helemaal enthousiast geworden. Volgens mij heeft Marc nog wel foto's waar ik met een beste smile op de bijrijdersstoel zit
Reminder to myself: volgende keer je reservevelgen eruit halen of het slot fixen, dan komen ze tenminste niet door de achterklep naar buiten.
AX GTI '91
-
- Vlotte starter