Jij hebt een 1.1 Volcane, nietwaar? Zit hetzelfde gezeur in als bij de mijne. ECU kabel nr. 6, maar er komt zeer spoedig een manualblijhoofd wrote:Goed bezig geweest, hoe heb je dat met die toerenteller precies gedaan. Lijkt me ook wel wat in m'n AX
En ja er valt nog een hele hoop te gebeuren.
Als voorbeeld ben ik bijvoorbeeld heel erg blij dat ik toevallig van de week een nieuwe ruitenwisser heb gekocht en vorig weekend bij de meeting een nieuwe ruitenwisserhendel heb gekocht. Zo doet stand twee het weer en wist m'n wisser ook echt al het water van de ruit af. Maar zat net op de A1 richting Amsterdam en zag ongeveer 4 keer het resultaat van een ongeluk op de vluchtstrook staan... Ondertussen veel moeite doen om afstand te houden (ben nog enigzins huiverig vanwege het ongeluk met de Clio, en nog als extra'tje het gewicht van de AX) en nog moeite met het zicht omdat niet alles op de weg zoab betreft... Maar achter zie ik dus bijna niets, alleen een overdosis lichten die door een verzopen achterruit heen schijnen... Prioriteit is dus momenteel gewoon een achterruitenwisser inbouwen, om meteen ook maar even nieuwe koplampen te bestellen.
Of ligt het aan mij dat het met regen niet bijzonder fijn is om met de AX op de weg te zitten? Ik weet niet of het klimaat momenteel bijzonder vervelend is, vorig jaar rond deze tijd had ik enkel de gare Clio van m'n moeder in gebruik, waarmee ik om 4 uur s' ochtends de weg mee opging en om 9 uur s' avonds weer mee naar huis ging.
Hopelijk is het morgen iets beter, ga ik foto's schieten, kan de heer Blijhoofd hem uittesten