Good -> 1.0 met zn brave en ik doe het altijd karakter
Bad -> GT
en Ugly -> lelijke lak TRS, maar de kever heeft ook lelijke lak dus
ik zal btw eerst eens uitzoeken wat voor banden maat erom hoort te liggen Volgens mij heb ik ook een GIGA tellerafwijking.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:
Wat zijn nou bandjes die ECHT goed grippen? slijtage en geluid interesseert me weinig meer.....
Wat is de maat die je gaat gebruiken?
Overigens gefeliciteerd met de Kever!. Weinig mensen weten dat ik een behoorlijke fan van de oude porsche 911 ben, en de kever hoort daar stiekem een klein beetje bij .
Oja rij er in de regen rustig mee! de moter zit op de verkeerde plek en daar moet je gewoon rekening mee houden
Drake wrote:
Oja rij er in de regen rustig mee! de moter zit op de verkeerde plek en daar moet je gewoon rekening mee houden
Ik wil de standaard banden maat en die weet ik nog niet haha
En ik rij met de keef sowieso altijd -erg- rustig, trek overal ook alvast maar een uur extra vooruit dan kan ik relaxen.
En momenteel rijd ik met alles als een oma Laat me maar ff zou 'k zeggen
Fuchs zijn zeker mooi
Ik ga nog wel eens kijken voor andere velgen als er om deze geen normale bandenmaat kan
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Drake wrote:
Oja rij er in de regen rustig mee! de moter zit op de verkeerde plek en daar moet je gewoon rekening mee houden
Niet alleen in de regen...
Ook met forse wind (tegen of van opzij) wil die voorkant vanwege z'n geringe gewicht nog weleens bijna opstijgen... althans zo meen ik mij uit mijn jeugd te herinneren...
Mijn vader had vroeger een paar bakstenen vooraan de auto onder de kap.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mastenhose wrote:Leukertje hoor! Hopelijk durf je het alsnog aan om ´m mee te nemen naar de meeting morgen
eerlijk antwoord?
Nee echt niet
Ik ga hem eerst nalopen, er zitten wat dingen dwars en hij moet eerst echt andere banden, zeker als t morgen gaat regenen.
verder issie super cute:P maar dat geslinger op de snelweg is doodeng
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Volgens mij MOET er standaard en grote zak zand in't vooronder.
Dan is het dweepen over hoor.
Ligt waarschijnlijk niet aan je banden dus.
Heb ook wel eens gehoord dat ze inplaats van zak zand een stoeprand er in gooien (zo"n dikke).
Maar je moet volgens mij denken aan iets tussen de 50 en 100 kilo
Heb het van horen zeggen , heb zelf geen ervaring met kevers, (alleen in de tuin dan).
Die van jou ziet er wel strak uit trouwens, ik heb ze wel eens slechter gezien.
Veel plezier er mee.