5 dagen Hoezo dat dan 1 en 2 mei duurt nog een maand hoor
I know martin ...
Ik ben nu op stage (nu nog 2,5 dag) en dan heb ik 20 uur in de week school en de rest vrij, nu 45 uur stage lopen... Snappie!!
AX POWAH
Moderator: webmasters
Ik ben echt z????????r benieuwd naar het resultaat Geert.
Ik zie het wel vrijdag op de camping oke
AX_POWAH wrote:Sgoed martin, ik moet vrijdagochtend (donderdagnacht) om 0300 u beginnen met werken tot uurtje of 12 hoop ik en wil dan nog wel ff een uurtje maffen en zal ik rond 15.00 u op de camping zijn, kunnen we samen poetsen
AX_POWAH wrote:ik heb er 9 geteld na die 2 verstoppen we dan wel in de tent van jou geert
We kunnen ons makkelijk alle 9 in mijn tent verstoppen ...incl enkele axjes ik hoop wel dat er genoeg mensen zijn met zin om (ff ) de 12persoonstent op te zetten...
AX powah
master-arnie wrote:AX_POWAH wrote:ik heb er 9 geteld na die 2 verstoppen we dan wel in de tent van jou geert
We kunnen ons makkelijk alle 9 in mijn tent verstoppen ...incl enkele axjes ik hoop wel dat er genoeg mensen zijn met zin om (ff ) de 12persoonstent op te zetten...
AX powah
12 persoonstent??? WTF! Zow dat wordt 1 groot feest man!! 1 grote bende.... Weten jullie zkr dat je zaterdag al op full-speed staat?